בוריס קליימן וסתיו שושן, שוערי בית"ר ירושלים (צילומים: ניר קידר)
בוריס קליימן וסתיו שושן, שוערי בית"ר ירושלים (צילומים: ניר קידר)

הערב, בית"ר ללא קליימן מול מכבי: "כולם יצטרכו לתת מעצמם יותר"

השוער קיבל הבוקר הודעה כי לא יירשם לסגל כדי לשמור על בריאותו. למעלה מ-22 אלף אוהדים הבטיחו את מקומם ובבית"ר בטוחים: "עם הקהל מאחורניו נבוא כדי לתת הצגה"

פורסם בתאריך: 18.12.17 17:11

הערב (שני) תשחק בית"ר ירושלים נגד מכבי תל אביב (21:00 בטדי) ותנסה לחזור למקום הראשון בטבלה, שבו היא אחזה מהמחזור הראשון ועד למחזור השישי, אז היא הפסידה לבני סכנין.

עניין נוסף שקשור לאותו הפסד של בית"ר ירושלים לבני סכנין הוא השוער שעמד באותו משחק בשער – סתיו שושן, שיהיה זה שיעמוד בין הקורות גם הערב, זאת בשל פציעתו בשריר הירך של בוריס קליימן. קליימן, יש לציין, השלים אתמול אימון מלא, אך הבוקר שוחח עמו המאמן בני בן זקן והודיע לו על ההחלטה שלא לשלבו בסגל הקבוצה למשחק הערב, זאת על מנת לשמור על בריאותו ולא לגרום לנזק במקום הפציעה.

"ההיעדרות של בוריס משמעותית מאוד", אומר גורם בבית"ר ומוסיף: "כולם יצטרכו לתת מעצמם יותר ולשחק עם תשומת לב הרבה יותר גדולה. אסור לנו לטעות כמו במשחקים האחרונים ואנחנו מקווים שכולם יתעלו כדי לכסות על החיסרון של בוריס. מעבר לכך, סתיו שושן שוער מצוין ואנחנו סומכים עליו לחלוטין".

שחקן נוסף שייעדר הוא, כידוע, עידן ורד, השחקן המצטיין של הסיבוב הראשון בליגה, שעדיין לא החלים מהמחלה ממנה הוא סובל. ורד התייחס בחשבון האינסטגרם שלו לבחירה כמצטיין ולחזרה למגרשים כשכתב: "אני מודה לכל השחקנים הצוות המקצועי שנותנים לי ליהנות מכדורגל ורואים את זה על המגרש. תודה לכל מי שבחר בי למרות ששחקן הסיבוב זה איתי שכטר לטעמי. כרגע אני בשיקום אחרי בעיה בריאותית שמצאו אצלי לפני חודשיים ואני מחכה לחזור כמה שיותר בריא וחזק. אני מתקדם מאימון לאימון ומאמין שבקרוב מאוד אחזור לעזור לחברים שלי ולשמח אתכם, שוב תודה רבה לכולם".

למעלה מ-25 אלף אוהדים, מרביתם אוהדי בית"ר ירושלים, צפויים לפקוד את יציעי טדי, כשהאוהדים בצהוב-שחור יגיעו עם טירוף במטרה לסייע לקבוצה לנצח את המשחק ולחלוף על פני הפועל באר שבע, שנמצאת כרגע במקום הראשון, ועל הדרך להרחיק עוד יותר את מכבי תל אביב.

 

 

"זה משחק גדול בין שני מועדונים גדולים", מציין גורם בבית"ר. "בנוסף, זה משחק שיכול לקבוע את המשך הדרך לשתי הקבוצות ואין בכלל ספק שהאווירה תהיה מחשמלת. אנחנו מקווים שהאוהדים שלנו ייצאו שמחים בסופו של הערב ושידנו תהיה על העליונה".

"הקהל שלנו מוכיח כל פעם מחדש כמה הוא חשוב עבורנו וחשוב מאוד שהם ידעו לשים את המחלוקות עם ההנהלה בצד", אומר שחקן בקבוצה. "עם הקהל מאחורניו נבוא כדי לתת הצגה כפי שעשינו בסיבוב הראשון, ניצחנו את מכבי בסיבוב הראשון היה לנו משחק מעולה, נגד מכבי גם שמרנו על שער נקי ומאז זה קרה לנו רק פעם אחת".

מבחינה מקצועית, בבית"ר יודעים היטב שהיכולת על כר הדשא צריכה להיות טובה בהרבה מזו של המשחקים האחרונים. "נצטרך להיות טובים הרבה יותר", אומר גורם במועדון ומוסיף: "אנחנו גם לא יכולים ללכת אחורה מהדקה 60 ולקוות שלא נספוג. נגד מכבי על כל טעות נשלם ואנחנו צריכים להיזהר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר