יום החלפת השלטון במעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)
יום החלפת השלטון במעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)

"שיתוף הנוער – הנוסחה המנצחת שלנו"

בשלישי שעבר התקיים 'יום החלפת השלטון' במעלה אדומים, במהלכו החליפו חברי מועצת הנוער את בכירי העירייה

פורסם בתאריך: 8.1.18 15:05

כמידי שנה, בהתאם למסורת הנהוגה במעלה אדומים זה שנים, החליפו ביום שלישי חברי מועצת הנוער העירונית את בכירי העירייה וארגוני הסמך, בהם את אנשי הנהלת המתנ"ס, בכירי היכל התרבות, מנהלי בתי הספר ומנהלי אגפי העירייה.

במהלך היום, שהחל ביוזמת משרד החינוך ב-1995 ומאז מתקיים מדי שנה ברחבי הארץ, נפגשים נציגי מועצות התלמידים והנוער עם קובעי המדיניות ברשויות, במשרד החינוך, במחוזות ובבתי הספר.

יום חילופי השלטון במעלה אדומים נפתח בפאנל בנושא זהות יהודית שנערך במועדון המטרו, בהשתתפות יו"ר הסוכנות היהודית, נתן שרנסקי, ראש עמותת בית מורשת, הרב אלי קפלן, וסגן ראש עיריית ירושלים לשעבר, תמיר ניר. את הפאנל הנחה סגן ומ"מ ראש העיר מעלה אדומים, גיא יפרח.

 

 

כמו כן, הציגה מועצת הנוער בתחילת היום את המטרות שהציב לעצמו כל בן נוער בתפקידו ה'חדש' – מטרות אשר נועדו לעזור למועצה ולתפקודה, וכן לכלל בני הנוער בעיר.

ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, בני כשריאל, אמר לבני הנוער: "אתם תורמים לקהילה ומשמעותיים לחוסנה. הנוסחה המנצחת שלנו להצלחה היא שיתופם של בני הנוער בפעילות למען הקהילה. אנחנו לא יכולים לעשות ככל העולה על רוחנו אלא לקחת אחריות על אחרים, לתמוך באחרים ולסייע לאחרים. חשוב שתהיו עם ראש פתוח: כולנו אחים, כולנו משפחה של יהודים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר