הדמיית הפרויקט בשדרות בן צבי 29 (הדמייה: באדיבות חברת יסודות שיתוף)
הדמיית הפרויקט בשדרות בן צבי 29 (הדמייה: באדיבות חברת יסודות שיתוף)

ההתחדשות העירונית: היתרים לשלושה פרויקטים חדשים של תמ"א 38

היתרי בנייה ניתנו על ידי הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה לפרויקטים שממוקמים בשכונות נחלאות, בית הכרם ויפה נוף

פורסם בתאריך: 22.1.18 08:52

שלושה פרויקטים מסוג תמ"א 38 קיבלו באחרונה היתרי בנייה על ידי הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה. הפרויקטים, שעליהם אמונה חברת יסודות שיתוף, ממוקמים ברחוב מגדים 15 בשכונת בית הכרם, ברחוב יפה נוף 13 בבית הכרם ובניין נוסף בשדרות בן צבי 29.

יצוין כי שני הפרויקטים בבית הכרם, הן ברחוב מגדים והן ברחוב יפה נוף, הן מסוג תמ"א 38/1, אשר יעברו חיזוק היסודות מפני רעידות אדמה ושדרוג כולל של הבניין. הפרויקט בשדרות בן צבי הינו מסוג תמ"א 38/2, והוא יעבור הליך של הריסה ובנייה מחדש.

מחברת יסודות שיתוף נמסר כי "הבניינים בבית הכרם, ברחובות יפה נוף ומגדים, הינם בני 7-6 יחידות דיור, ועל כל אחד מהם יתווספו שתי קומות וארבע‑חמש יחידות דיור חדשות. מאידך בשדרות בן צבי ייהרס מבנה דו משפחתי ועל המגרש יבנו 14 יחידות דיור וחניון תת קרקעי. אנו מברכים את הדיירים בפרויקטים הנ"ל על קבלת היתרי הבנייה".

 

 

לדברי גורמים בחברת יסודות שיתוף, שהיא גם היזם וגם המבצעת של הפרויקטים, תוספת הדירות החדשות במסגרת הפרויקטים להתחדשות עירונית עונה על הצורך והביקוש שיש לאוכלוסיית משפרי הדיור בשכונת בית הכרם.

הבניין ברחוב מגדים 15 (צילום: באדיבות חברת יסודות שיתוף)

הבניין ברחוב מגדים 15 (צילום: באדיבות חברת יסודות שיתוף)

יצוין כי שלושת הפרויקטים הנ"ל מתווספים למספר רב של מבנים שבהם כבר השלימה החברה ביצוע של חיזוק המבנים במסגרת תמ"א 38, בהם גם ברחוב הארזים 8 בבית הכרם, ברחוב מגדים 17 בבית הכרם ועוד.

"חברת יסודות שיתוף נותנת את הדעת על חיזוק המבנים תוך הקפדה על אדריכלות המשפרת את פני המרחב העירוני והשכונה", נמסר מהחברה. "בנוסף מייחסת חשיבות רבה להיבט הסוציולוגי בו נחשפים הצרכים והרצונות של הדיירים הנוכחיים. בחברת יסודות שיתוף פועלת חטיבה עירונית שתפקידה הוא קידום פרויקטים ומכירות תמ"א 38. החטיבה מדווחת על 12 פרויקטים נוספים הנמצאים בשלבי רישוי מתקדמים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אבי

    תמ"א 38/1 ("חיזוק" ותוספת קומות) היא הפך מהתחדשות , מיגון, בטיחות ואיכות דיור בבניינים "מחוזקים" נחותים בהרבה לאומת בניינים חדשים. מתאימה רק במקומות שבהם הריסה ובנייה מחדש לא אפשרית, כמו בניינים לשימור וכו' .

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר