טרנס קינזי, ריצ'רד האוול (צילומים: ניר קידר)
טרנס קינזי, ריצ'רד האוול (צילומים: ניר קידר)

אחרי ההפסד הכואב: "קיבלנו החלטות לא טובות בסוף המשחק"

הלם בהפועל ירושלים בעקבות ההפסד אתמול, מוצ"ש, להפועל ת"א וזאת לאחר שהובילו ב-19 נקודות. נראה שכולם בקבוצה מחכים שהפצועים יחזרו

פורסם בתאריך: 21.1.18 13:29

בהפועל ירושלים עדיין מסרבים להאמין שהם הפסידו את המשחק להפועל ת"א אמש, מוצ"ש, לאחר שהובילו כבר ב-19 נקודות הפרש. חדר ההלבשה שראה השנה הרבה הפסדים, ראה אחד כזה נוסף, אבל הפעם חניכיו של מודי מאור נראו המומים ובעיקר מופתעים.

"שלטנו במשחק בצורה מוחלטת, קשה להאמין שהפסדנו משחק שהיה בידיים שלנו", אמר ל"כל העיר" אחד השחקנים, "החטאנו יותר מדי זריקות עונשין וזה פגע בנו. קיבלנו החלטות לא טובות בסוף המשחק וזה גם אחד הגורמים להפסד".

ערב התקפי מצוין - האוול (צילום: שרון בוקוב)

ריצ'רד האוול (צילום: שרון בוקוב)

הקבוצה משחקת בהרכב חסר – מלבד ריצ'רד האוול וטרנס קינזי, שפצועים כבר זמן רב, גם קיילין לוקאס, שסובל ממתיחה בגב, מחוץ למגרש. "הגענו למצב מספיק טוב כדי לנצח, גם ללא קשר להרכב החסר. זה נכון שהסגל קצר מאוד, אבל זה מאכזב להפסיד משחק כזה", ממשיך ואומר השחקן.

קיילין לוקאס, רכז הפועל ירושלים (צילום: באדיבות הפועל ירושלים)

קיילין לוקאס (צילום: באדיבות הפועל ירושלים)

 

הפציעה שלו מדאגי את ראשי הפועל ירושלים - קינזי (צילום: ניר קידר)

טרנס קינזי (צילום: ניר קידר)

"זה לא הפסד שהיה צריך לקרות", מדגיש גורם בקבוצה בשיחה עם "כל העיר", "אנחנו נראים הרבה יותר לאחרונה ודברים מתחילים להתייצב וחבל על הפסד כזה שעצר לנו את המומנטום, כשאנחנו משחקים מצויין במשך 35 דקות".

 

 

 

בהפועל מביעים תרעומת על כך שהקבוצה צריכה להודיע למינהלת הליגה על סגל הקבוצה, כולל רישום זרים יום לפני המשחק בשעה 16:00. כך נוצר מצב שאלן אומיץ', שנרשם למשחק ביום שישי בשעה 16:00, שוחרר ממנה לאחר שביום שישי בערב הגיעו עימו לסיכום על עזיבתו לכוכב האדום בלגרד ולא שותף למשחק, וזאת כאשר קינזי, שמבחינה פיזית היה יכול להשתתף במשחק, אבל לא נרשם לאחר שבקבוצה רצו לתת לו יום מנוחה נוסף.

גם הפציעה של לוקאס וגם השחרור של אומיץ' הגיעו לאחר סגירת הרישום ובכך הסמול פורוורד לא היה יכול להשתתף במשחק. "זה אבסורד שצריכים להודיע למינהלת הליגה על הסגל יותר מ-24 שעות לפני המשחק, כאשר עוד הרבה דברים יכולים להתרחש", מציין גורם בקבוצה ומוסיף: "זה חוק של הקבוצות הקטנות שנועד לפגוע בקבוצה שיש לה 5 זרים ויותר כמו הפועל ומכבי ת"א. קינזי היה יכול להיות שותף במצב כזה, אבל החוקים האלה פשוט נועדו לפגוע והפעם הם הצליחו".

מצבת הפצועים התרחבה אתמול כאמור לשלושה, עם פציעתו של לוקאס, אבל הרכז אמור להיות כשיר למשחק הבא מול מכבי אשדוד כשגם טרנס קינזי צפוי לחזור לאחר שנעדר מאז משחק הגביע מול הפועל ב"ש. הסנטר ריצ'ארד האוול עורך אימונים קלים ולא אמור לשחק נגד אשדוד, אבל צפוי להיות כשיר למשחק הגביע מול הפועל חולון.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר