ליאור זדה (צילום: ניר קידר)
ליאור זדה (צילום: ניר קידר)

"ליאור יישאר גם בעונה הבאה, אבל אם ייפול לפלייאוף התחתון, ברור שיילך הביתה"

בסביבתו של מאמן קטמון ליאור זדה מציינים כי המאמן לוקח אחריות על מצב הקבוצה, אך מדגישים: "מה שלא הצליח העונה, יצליח בעונה הבאה"

פורסם בתאריך: 7.3.18 18:11

ליאור זדה ספג השבוע הרבה מאוד ביקורת מצד גורמים שונים בקטמון ובעיקר מצד האוהדים. בסביבתו הקרובה של המאמן מדגישים בשיחה עם "ספורט כל העיר" השבוע כי "ליאור יודע שהוא אשם. רק הוא, בטח לא שי או שחקן כזה או אחר. האחריות שלו".

ואם תהיתם האם למאמן ישנם מחשבות עזיבה בשל התוצאות האחרונות, חמישה הפסדים בשישה משחקים, שהאחרון שבהם ביום שני להפועל חדרה, הרי שמקורביו של זדה טוענים כי גם במקרה של הפסד מחר (שישי) להפועל כפר סבא (15:00 באצטדיון לויטה) הוא לא יתפטר. "ליאור יישאר גם בעונה הבאה. מה שלא הצליח העונה יצליח בעונה הבאה, אבל אם הוא ייפול לפלייאוף התחתון, ברור שיילך הביתה".

הדברים הללו מגיעים, כאמור, אחרי ביקורת נוקבת שספג זדה במהלך השבוע, הן בסיום המשחק נגד חדרה בצורת קללות מהאוהדים ודרישות שישים את המפתחות, והן מצד גורמים בקטמון שמתחו ביקורת על ההחלטות המקצועיות שקיבל.

בעקבות ההפסד לחדרה התרחקה קטמון עוד יותר מהמקום השני ומליגת העל (5 נקודות מראשון לציון), והתקרבה משמעותית לפלייאוף התחתון, כשהיא רחוקה רק נקודה אחת בלבד מנצרת עילית שבמקום התשיעי, מה שהופך את המשחק מול כפר סבא לקריטי ביותר עבור קטמון.

"הראש כבר ביום שישי", מציין גורם בכיר בקטמון, "אנחנו ננסה להציל את העונה הזו, ואם לא אז נעלה בעונה הבאה".

לעומת האופטימיות של אותו גורם, איש העסקים בני סיוון, מהספונסרים הבולטים של הקבוצה, מדגיש בשיחה עם "ספורט כל העיר" כי "התחושות קשות מאוד. לא תיארתי לעצמי שנגיע לסיטואציה כזו. אין לי הסברים למה זה קורה. הכל הולך כרגע נגדנו".

סיוון, שביחד עם איש העסקים והספונסר יוסי ליפקין, היה ממובילי קמפיין עליית הליגה, ואף היה מוכן לפתוח את הכיס ולהגדיל את תמיכתו בקבוצה לטובת רכש, מתייחס למצב אליו נקלעה קטמון ומדגיש כי "הציפיות שלי לא היו סתם באוויר. אני מאמין שיש שחקנים טובים, הם פשוט לא באים לידי ביטוי. אני מאשים במצב את כולם כולל אותי. כפר סבא? בכל שבוע אנחנו אומרים שזה משחק גורלי, שאנחנו חייבים לנצח ומסתבר שהכל דיבורים".

 

 

סיוון מוסיף ומתייחס גם לצוות המקצועי ומציין כי "אני לא מרוצה מהתפקוד של אף אחד, אבל אני לא מצביע על ליאור זדה או שי אהרון כאשמים. אני גם לא קובע את המעמד של ליאור זדה. יש ועד ומנהל מקצועי והם יחליטו. את דעתי כבר אמרתי, כולם אשמים, ומבחינתי האחריות העיקרית היא של השחקנים. הם מקבלים את כל התנאים, מחבקים אותם, משלמים להם בזמן, נותנים להם כל מה שצריך והם לא מחזירים במגרש".

סיוון לא מפנה אצבע לזדה, אבל בקטמון ישנם גורמים שעושים זאת: "לא אהבתי את ההחלטות שליאור קיבל", אומר אחד מהם. "למה ברוכיאן פתח על הספסל? ומי אלה בכלל ירדן אבוחצירה ועדי קוסטה שישחקו לפניו?".

למרות הטענות שיש לאנשי קטמון, במערכת יודעים כי מעמדו של זדה בכלל לא נמצא על הפרק, כשלדברי גורם בקבוצה, "הדבר היחיד שיכול לקרות, זה שליאור יתפטר. אם הוא לא יעזוב מיוזמתו, זה לא יקרה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר