ויקטור גניש (צילום: ינון פוקס)
(צילום: ינון פוקס)

"נבוא לקחת את הנקודות נגד כפר קאסם"

מאמן נורדיה ויקטור גניש מוכן למשחק נגד כפר קאסם: "רוצים להגיע לפלייאוף, אבל לא סימנו אותו כמטרה"

פורסם בתאריך: 15.3.18 13:08

בבית"ר נורדיה ממשיכים להיצמד למקום החמישי שמוביל לפלייאוף על העלייה ללאומית, זאת לאחר התיקו 2:2 של הקבוצה נגד מכבי יבנה בשבוע שעבר. נורדיה נמצאת במקום השישי עם 34 נקודות, שתי נקודות פחות מבית"ר כפר סבא שלפניה.

"אי אפשר שלא להתאכזב קצת, אחרי שהולכנו פעמיים", מתייחס המאמן ויקטור גניש למשחק נגד יבנה, והוסיף: "אני מאוד מרוצה מאיך שנראינו על המגרש. אנחנו משחקים כדורגל טוב. לא צריך להיות חזירים ואפשר להיות שמחים גם על הנקודה, כי לפני המשחק הייתי בהחלט קונה תיקו".

למרות התיקו והכדורגל היפה לעין, בנורדיה התעסקו השבוע לא מעט בבעיות משמעת. במהלך המשחק העיר הקשר מישל רוס לחלוץ אסף גובזה כי האחרון לא מוסר לו, ובין השניים התפתחו דין ודברים. גם ליאור היילה, שנחשב לחברו הקרוב של גובזה זרק לעבר רוס כמה מילים, והאחרון לא נשאר חייב. אנשי הספסל מיהרו להרגיע את העניינים, אך השלושה הועמדו לדין משמעתי פנימי.

כך או כך, בנורדיה, כאמור, מסתכלים אל עבר הפלייאוף, אבל המאמן גניש נשאר צנוע: "אנחנו רוצים להגיע לפלייאוף, כמובן, אבל לא סימנו אותו כמטרה עליונה. הרי עד לא מזמן דיברנו על בריחה מהתחתית, אז הגענו לזמנים טובים".

כדי להגיע לפלייאוף תצטרך קבוצת האוהדים לנצח את מ.ס כפר קאסם (הר חומה, 13:00), קבוצה שמכוונת אף היא לפלייאוף. "אני מכיר אותם. אחרי הכל אימנתי שם שנה וחצי", אומר גניש. "זו קבוצה מסוכנת עם הרבה כלים. היא נבנתה לחלק העליון של הטבלה, שלא לומר לעלייה. כמו בכל משחק, אנחנו נתכונן טוב ונבוא לקחת את הנקודות".

גניש מוסיף ומתייחס לשינוי החיובי בהתקפת הקבוצה, שבא לידי ביטוי בכיבוש עשרה שערים בארבעת המשחקים האחרונים. "בהחלט השתדרגנו בחלק הקדמי", מציין המאמן ומסביר: "מישל רוס ודייויד גומז, לצד אסף גובזה, הוסיפו לנו הרבה. היום אנחנו קבוצה שכיף לראות".

ומההתקפה להגנה: גניש נאלץ לבצע לאחרונה שינוי בעמדת השוער לאחר פציעתו של בן אור. מאז תופס את עמדת השוער הרכש אוהד סיידוף, שהגיע מהפועל חדרה. "סיידוף נכנס לסיטואציה לא קלה", מציין גניש לטובה את השוער שלו. "הוא נכנס יפה לעניינים, יש לו הרבה ניסיון ורואים את זה".

 

תרצה להישאר בעונה הבאה?
"בוודאי. שיתוף הפעולה שלי עם משה בן ארוש נהדר. נורדיה זה מועדון מצוין והתחברתי לעיר. התנאים פה באמת נהדרים, כמו בליגת העל, וקהל האוהדים מדהים. זה מקום שכל אחד היה רוצה להיות בו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר