ח"כ מרב מיכאלי, אנתוני וארן (צילומים: אמיל סלמן, ניר קידר)
ח"כ מרב מיכאלי, אנתוני וארן (צילומים: אמיל סלמן, ניר קידר)

טור דעה | לאן ממהרת ח"כ מיכאלי?

דעה: תנו למשטרה לחקור. גברת מיכאלי – מה כל כך בער?

פורסם בתאריך: 21.3.18 13:21

מקהלת הצווחניות המתחסדות בראשות חברת הכנסת מרב מיכאלי מקשה מאוד את העבודה על כל מי שרוצה ללמד סנגוריה על בית"ר ירושלים ב"פרשת" אנתוני וארן. עכשיו, כל מי שמעז לצייץ משהו בעד הקבוצה נחשד מיד בשידול לאונס, בעידוד פורנוגרפיה ובשנאת נשים.

אז תרשו לי לאכזב אתכם עם המובן מאליו: כל מעשה של הטרדה מינית, אונס, כפייה, ניצול, אפליה ורמז של אי הסכמה מחליא אותי בדיוק כמו שהוא מחליא אתכם, וכמו שהוא מחליא את ראשי בית"ר. אפשר לחסוך ממני את הטוקבקים. אבל זה לא הסיפור פה, הסיפור הוא התגובות המתחסדות להתנהלותה השקולה של בית"ר סביב העניין. מתברר שמקהלת הצדקנים לא אהבה את החלטת הקבוצה לא להשעות את השחקן, והיו שהגדילו לעשות ומדדו בסטופר את משך הזמן שבו לקח לקבוצה לצאת בהודעה נגד מעשי ניצול של נשים. אני מוכן להישבע ששמעתי אנחות אכזבה מכמה עיתונאים כשהקבוצה בסופו של דבר יצאה בהודעה זו, זה הרס לכם את הנרטיב, אה? חס וחלילה שלא יתברר שהקבוצה אינה תומכת במעשי אונס.

מובן מאליו מספר 2: היה צריך לחקור את האירועים הנראים בסרטון. אפילו אנתוני וארן לא חלק על כך. אבל מדוע דרשו שבית"ר תשעה את השחקן לפני פרסום ממצאי חקירה זו? על מה ולמה? ככל שידוע לי קיום יחסי מין, גם קבוצתיים, הם חוקיים, כל עוד הדבר נעשה בהסכמה.

לפני מספר חודשים הורשע שחקן הפועל ב"ש ניב זריהן בהכאת צעירה. אני מדגיש: הורשע. תגובתה הנחרצת של אלונה: כלום. הוא לא הושעה ולא נקנס. מיותר לציין שבטרם המשפט, כשהיה עדיין רק בחזקת חשוד ("מעמד" שאנתוני וארן לא נמצא בו) איש לא חשב להענישו מראש. אבל אז לא שמעתם קריאות מאיש להשעות את השחקן. מתברר שמה מותר לאלונה אסור לטביב.

הדרישה מהקבוצה להשעות את השחקן הזויה עוד יותר כשזוכרים כשאנחנו מדברים על סרטון מלפני כארבע שנים כשהשחקן כלל לא לבש את מדי הקבוצה. אז מדוע דרשו שאוחנה וטביב לא ייתנו לשחקן ליהנות מחזקת החפות עד שתושלם הבדיקה המשטרתית? לאן אתם ממהרים?

הסיפור האמיתי פה חושף את חברות הכת הג'יהאד פמיניסטית במלוא עליבותן.

עכשיו, אחרי שהבחורה עצמה הודתה שהאקט כולו נעשה בהסכמתה המלאה, כולל הצילום עצמו, אפשר להתחיל לסכם את הפרשה. יום כיפור של הצדקניות אם תרצו. העננה הפלילית הוסרה מעל וארן והתמונה התבהרה: בחורה פלונית בילתה מרצונה עם כמה כדורגלנים. אפשר לאהוב את זה, אפשר לסלוד מזה, אבל זה בעיקר לא עניינכן וזה בטח לא פלילי. למעשה, המיכאליז' והצקצקניות ירו לעצמן ברגל; אתן השובניסטיות הפרימיטיביות כי מיהרתן לקבוע שהבחורה נאנסה. החלטתן שהיא נגררה או סוממה, לא העליתן בדעתכן שהיא עושה בדיוק מה שבא לה. החלטתן בשבילה שהיא מתבזה. אולי, אבל זו זכותה ומי אתן שתחליטו בשבילה?

מאוד שוביניסטי מצידכן.

 

ובית"ר? הודעת הבחורה סותמת את הגולל סופית על הטענות בדבר התנהלותה הלא תקינה כביכול ומוכיחה סופית כי אוחנה וטביב הפגינו שיקול דעת, אחריות ולויאליות, לא רק לשחקן, אלא גם לחוק ולסדר. אתן הפמיניסטיות נחשפתן כאן, ובכן, במערומיכן, סליחה על הביטוי. רק אל תתבעו אותי.

טור דעה | לאן קופצים כל המסנגרים על בית"ר?

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

12 תגובות
  1. אקרמן

    סבבה נועם. בתנאי שאתה סבבה עם זה שאנתוני וארן יעשה בייביסיטר לבתך החמודה (הדימיונית שהמצאתי) בת ה15.
    חשד בפלילים כמו גם חשד בהתנהלות בעייתית אתית היא לא סיבה לשים מישהו בכלא אבל זו בהחלט סיבה להסתייג ממנו עד שהנושא יובהר.
    מתוך הסרטון (שלא ראיתי ואין לי שום כוונה לראות) ניתן להבין שהדמות שבה "נעשו" המעשים איננה ממש בהכרה.
    אולי היא בקשה שיכו אותה עם נבוט בראש כי זה בכיף שלה אבל בינתיים הייתי מעדיף שהמעורבים לא ייצגו אף אחד כי כבוד בודאי שאין כאן

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    גברת מיכאלי.????
    .צריך לרשום הכלבה מיכאלי.!!!
    היא באה ממשפחה של ושונאי ישראל

  3. מישהו

    צודק בהחלט, מותר לקיים יחסים כאלה בהסכמה! , כל שחקן מקבוצה אחרת שיקיים יחסים עם קבוצתיים בהסכמה ויודלף סרטון , לא יקבל את אותו יחס כמו שחקן של ביתר. וארן חף מפשע עד שלא הוכח אחרת אי אפשר לצאת בהצהרות, זאת הוצאת דיבה וגם כן עבירה.

  4. בוחר שכואב לו על היתנהלות הניבחרים

    חף מפשע עד שיוחלט אחרת
    שופטת לא היית ולא תהי אף בעתיד
    שבי בשקט ותני לגדולים ממך לטפל בעיניין

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כאשר מפורסם סרטון שכזה מישהו צריך לפנות למשטרה. קבוצתו של השחקן לא עשתה דבר, ההתאחדות לא עשתה דבר, לכן טוב שחברת הכנסת מיכאלי הרימה את הכפפה ופנתה למשטרה. יכול להיות שהאשה הסכימה לנעשה, ויכול להיות שלא, בגלל זה צריך לפנות לגורמי החוק. כאשר מדובר בקבוצת ספורט אנשים נוטים להגיב מהרגש ולא מהשכל. יש חוק ויש משטרה ופנייה לגורמים אלו תבאר את העניינים. משהו צריך להעשות ואי אפשר לעבור הלאה לאחר הפצת סרטון שכזה. מה שלא הצליחו לעשות בהנהלת הקבוצה ובהתאחדות, עשתה חברת הכנסת מיכאלי, וטוב שכך.

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הלו גברת מיכאל נימאס כמה את מקנאה בגברים תביני איזה כיף ליהיות גבר. ראית היום כמה נשים אוהבות ומפנטזות אלינו .בקיצור גם את רוצה במיוחד שאת עקרב רק שאת מיתפוצצת תני לשליין המרק הזה עם הבורג הקטן שיהיה איתך עכשיו לכי לאכול תכובע.

  7. דוד

    כל הכבוד אחלה כתבה אהבתי את השם חבורת הגיהד להן מותר הכל לאחרות אסור כלום למה הם תומכות בלסביות שעןשות בגופם מה שהן רוצות ואחרות אסור להן חייבות לעשות מה שחבורת הגיהד מכתיבות להן שיא החוצפה דמוקרטיות חד צדדיות חוצפניות

  8. סמי נבון

    הצביעות שלכם מביכה. אם זה היה שחקן סגל 22 של ביתר הם היו זורקים אותו מכל המדרגות וגוזרים קופון שמן על אפס סובלנות לאלימות מינית או אחרת.
    אבל בגלל שזה שחקן מאוד משמעותי שברגליו טמונה אליפות או גביע אז פתאום שלטון החוק ומנגנוניו הם נר לרגלי ביתר.
    עלובים

  9. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בקשה לפסח: שהחכית ההזויה מיכאלי תפטור אותנו מהשינאת גברים החולנית שלה כבר.
    אה כן, צבועות ומתחסדות יש 100 בשקל

  10. עובד

    צריך לחקור את מדליף הסרטון ולהעמיד אותו למשפט ולתת לו לשבת הרבה זמן משפט ראווה שאף אחד לא יוציא סרטונים כאלה פעם נוספת

  11. אלון

    ומה עם גברת אופירה אסייג ומר ברקוביץ??
    גם הם השתתפו ב״לינץ״ התקשורתי נגד אנתוני..
    פשוט בושה!!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר