פפה אללו (צילום: פרטי)
פפה אללו (צילום: פרטי)

מרצ החליטה לא להריץ מועמד – אללו לא יתמודד על ראשות העיר

הסיעה החליטה להשתתף רק בבחירות למועצה וזאת למרות שפפה אללו כבר הצהיר על מועמדותו. לאחר ההחלטה הודיע אללו כי הוא עוזב את מרצ והסביר: "בחצי שנה האחרונה נתקלתי בעוינות, התקפות ושקרים"

פורסם בתאריך: 12.4.18 11:31

אף על פי הכרזתו של פפה אללו בחודש שעבר כי ירוץ לבחירות הקרובות לראשות עיריית ירושלים מטעם סיעת מרצ, הוחלט בישיבת הסיעה, שהתקיימה ב- 10/3, שלא להעמידו כמתמודד על תפקיד ראש העיר. הסיבה לכך, כפי שנודע ל"כל העיר" הינה "משום שהדבר יגרוף משאבים רבים מהסניף וכן – אין טעם להריץ מועמד שהסיכוי שלו נמוך". ההחלטה התקבלה בהצבעת תשעה מחברי הנהלת הסיעה, מתוכם 8 היו בעד, וקול אחד נמנע. פפה אללו עצמו שנכח בישיבה, בחר שלא להצביע.

בסופו של הליך החליטה הסיעה "לא להעמיד מועמד בבחירות המוניציפליות הקרובות". ההחלטה התקבלה בהצבעת 21 מחברי הסניף שנכחו באסיפה. מתוכם, 20 הצביעו נגד העמדת המועמד, וקול אחד נמנע.

פפה אללו שלח מכתב לאחר ההצבעה, להלן מקצת מדבריו: "כפי שידוע לך אני 46 שנה פעיל בשמאל בארץ וחבר במרצ מיום הקמתה. תמיד ראיתי במרצ את הבית הפוליטי שלי והזדהיתי עם עקרונותיה והשקפותיה. לצערי, בחצי שנה האחרונה נתקלתי בעוינות, התקפות ושקרים מטעם הנהלת הסניף המקומי – כולל דיונים על ההצעות שלי ללא תאום איתי על השתתפותי. כמו-כן, קיום דיונים וקבלת החלטות בניגוד ללוח זמנים שקבעה ועדת הבחירות. ירושלים עיר ימנית וחרדית, אבל בכל זאת קיימת עדות לכך שהציבור הזה מעריך את מרצ ואותי באופן אישי ומוכן לשמוע אותנו למרות שלא יצביע עבורנו ולמרות שאין לנו סיכוי להיבחר. בשיחות עם הנהלת הסניף הסברתי שחייבים להתמודד לראשות העיר ואת היתרונות בכך".

עוד הוסיף אללו: "נתתי שלושה תרחישים: אחד : לחפש מועמד מוסכם לרשימות הפלורליסטיות; שתיים : לחפש מועמד "מהליגה הלאומית" מהשורות של מרצ. כאשר שני התרחישים אלה לא הצליחו, הצעתי את השלישי, שמתוך אחראיות אני מוכן להציע את מועמדותי לראשות העיר מטעם מרצ – בתנאי שאקבל את תמיכת הסניף והנהגת מרצ (פנייה כזאת נעשתה לכל מוסדות מרצ). אם משווים את ששת המועמדים האחרים שכבר הגישו מועמדות לראשות העיר, אינני מרגיש נחות (מכל הבחינות המקצועיות, מהניסיון, מהיכולת, מהקשרים, מאהדת הציבור, ועוד). ואז התחילו ההתקפות האישות והגיעו לכל מקום – כולל העיתונות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר