ליאור זדה (צילום: באדיבות האתר הרשמי של הפועל קטמון ירושלים)
ליאור זדה (צילום: באדיבות האתר הרשמי של הפועל קטמון ירושלים)

ליאור זדה: "מאמינים שחמש נקודות ניתן למחוק"

מחר, שישי, תחל קטמון את משחקי הפלייאוף העליון נגד הפועל נצרת עילית והמאמן, שיחתום בקרוב על חוזה לעונה נוספת, שומר על אופטימיות

פורסם בתאריך: 12.4.18 11:44

כפי שפורסם לראשונה ב"ספורט כל העיר", ליאור זדה יהיה מאמנה של הפועל קטמון גם בעונה הבאה. החוזה, כך לדברי זדה, צפוי להיחתם אחרי המשחק נגד הפועל נצרת עילית (שישי, 16:00 בטדי) ולכל המאוחר בתחילת השבוע הבא.
"אחתום על חוזה חדש לשנה", מאשר זדה ומוסיף התייחסות לשדרוג שיקבל בשכרו: "אני חותם על תנאים ששני הצדדים מרוצים מהם, זה בטוח".

אבל עם כל הכבוד לחוזה החדש של זדה, נושא השיחה המרכזי השבוע בקטמון היה ספסולו של אבירם ברוכיאן לכל אורך המשחק נגד הפועל רמת גן בחמישי שעבר (2:2). ברוכיאן התחמם במהלך המחצית השנייה ובדקה ה-82, רגע לפני ביצוע החילוף השלישי של קטמון, הוא שוחח עם המאמן זדה ולאחר מכן חזר לספסל הקבוצה, כשמי שנכנס כמחליף היה אנאס מחאמיד.

בני סיוון, הספונסר של קטמון ומי שנחשב למקורבו של ברוכיאן, מציין בשיחה עם "ספורט כל העיר" כי "גם אני התפלאתי שאבירם לא שיחק. דיברתי על כך עם שי אהרון, הבנתי ממנו שאבירם הוא זה שאמר שלא מתאים לו להיכנס. זה היה ביוזמה שלו, שלא לעלות. אני לא יודע למה הוא חשב כך. בכל מקרה, אבירם זה כוח ואני לא מבין למה הוא לא שיחק כי הוא לא פצוע. אני מאמין שיש לנו סיכוי לעלות ליגה וכדי שזה יקרה אנחנו צריכים את אבירם מאוד".
לעומת זאת, לדברי המאמן זדה, "אני ואבירם דיברנו על הסיטואציה שהיתה במשחק, לא מעבר לכך, וכל השאר בכלל לא משנה. אני גם לא מבין למה צריך להתעסק עם זה כשהכל בסדר בינינו?".

אבירם ברוכיאן (צילום: אורן בן-חקון)

אבירם ברוכיאן (צילום: אורן בן-חקון)

כך או כך, מחר, שישי, כאמור, תשחק קטמון נגד הפועל נצרת עילית במשחק הפתיחה של הפלייאוף העליון. אל המשחק הזה מגיעה קטמון מהמקום השלישי בטבלה עם 48 נקודות, כשהיא רחוקה 5 נקודות מהפועל חדרה שבמקום השני, כשהמשחק בין הקבוצות בעוד כשבועיים ייערך בחדרה בסוף חודש אפריל (שני, 30.4).

"כולנו מאמינים שחמש נקודות הפרש ניתן למחוק", אמר המאמן זדה לצוות המדיה של הפועל קטמון ירושלים בסיום המשחק נגד הפועל רמת גן בשבוע שעבר והוסיף: "אבל אין ספק שחדרה מגיעה עם מקדמה חשובה לפלייאוף".

 

 

גם שחקן בקטמון מתייחס למאבק על כרטיס העלייה ואומר: "לא היינו אמורים להגיע למצב הזה. נפלנו במשחקים שלא היינו צריכים לאבד בהם נקודות, כעת אנחנו משלמים במזומן. חמש נקודות מחדרה זה לא סוף העולם, אני מקווה מאוד שנוכל לעבור אותם".

אוהדי הפועל קטמון (צילום: שרון עזרן)

רוצים לחגוג עלייה – אוהדי הפועל קטמון (צילום: שרון עזרן)

בכל מקרה, בשל העובדה שקטמון סיימה במקום השלישי היא תארח ארבעה משחקי פלייאוף בבית –נצרת עילית היום, הפועל תל אביב ב‑26.4 (חמישי) ולאחר מכן את אחי נצרת והפועל ראשון לציון. מנגד, בחוץ היא תשחק נגד בית"ר תל אביב רמלה בשבוע הבא, נגד הפועל חדרה בעוד שבועיים ובמחזור הסיום היא תשחק בחוץ נגד הפועל עפולה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר