צילום: פאביאן קולדורף
צילום: פאביאן קולדורף

מחוז ירושלים של כללית נבחר למחוז מצטיין לשנת 2017

הצטיינות באיכות הטיפול הרפואי, חווית מטופל, ניהול המשאב האנושי, תדמית ורמת שירות גבוהה הם אלו שהובילו את המחוז לזכיה. יורם סגל מנהל המחוז: "מצוינות זו היא תוצאה של תהליכים שאנו מובילים באיכות הטיפול עבור למעלה מחצי מיליון לקוחות".

פורסם בתאריך: 15.5.18 14:53

באירוע חגיגי שערכה 'כללית' לציון יום העצמאות ה-70 של מדינת ישראל הוכרז מחוז ירושלים כמחוז מצטיין מבין תשעת מחוזות כללית.

מחוז ירושלים, בניהולו של יורם סגל, נבחר למוסד מצטיין הודות להישגים ולמצוינות שרשם במגוון תחומים. הדברים המרגשים שנאמרו בטקס ערב יום העצמאות גרמו להתרגשות רבה בקרב עובדי המחוז. ההישג הוא תוצאה של תהליכי מצוינות ושיפור רב שנעשו במחוז בשנתיים האחרונות. בתשתיות, בגיוס כוח אדם, בזמינות התורים ובשיתוף פעולה נכון עם בתי החולים באזור כראיה כוללת לרצף הטיפול והשירות הרפואי ללקוחות הכללית במחוז.

נועז בר-ניר, מנכ"ל 'כללית' ברך את עובדי המחוז וציין את המחויבות של ה'כללית' למצוינות בכל התחומים: "מצוינות היא מעבר למשאבים העומדים לרשותנו, היא טמונה באנשים וצומחת בסביבה מעודדת שדוחפת לכך וכרוכה בשיתוף פעולה ותמיכה. אני מברך את כל עובדי המחוז על ההישגים שאליהם הצעידו את המחוז. יש לנו מחויבות להמשיך להצמיח מצוינות בכללית כדי להבטיח שגם בעתיד נוכל להעניק טיפול רפואי, איכותי בשירות הטוב ביותר המתאים למטופלים שלנו".

יורם סגל, מנהל המחוז ציין את התרומה הגדולה של עובדי המחוז בקבלת המחוז המצטיין "אני נרגש לקבל את פרס המצוינות בשם עובדי ורופאי מחוז ירושלים. הפרס ניתן בזכות המסירות, המקצועיות, השירות, האנושיות ועבודת הצוות של עובדי המחוז להשיג את האיכות הרפואית הטובה ביותר בכל התחומים. מצוינות זו היא תוצאה של תהליכים שאנו מובילים באיכות הטיפול עבור למעלה מחצי מיליון לקוחות, בשיפור זמינות התורים, בשביעות רצון לקוחות במאזן לקוחות חיובי, כל זאת לצד עשיה ענפה של העובדים בתרומה לקהילה".

סגל מספר כי במהלך השנה האחרונה המחוז ביצע שיפור רב בתשתיות "שדרגנו ופתחנו מרפאות חדשות, גייסנו כוח אדם איכותי, יצרנו תורים זמינים יותר והרחבנו את שיתוף הפעולה עם בתי החולים באזור מתוך ראייה כוללת לטובת רצף טיפולי ושירות רפואי ללקוחותינו. 'כללית' הקופה הגדולה בירושלים תמשיך גם בעתיד להוביל את איכות הטיפול הרפואי לטובת תושבי ירושלים והסביבה. איכות הטיפול הרפואי, חווית מטופל, ניהול המשאב האנושי, רמת שירות גבוהה, תדמית ואיזון כלכלי".

בנוסף למחוז המצטיין, זכה המחוז גם בתואר מוסד מצטיין בתחום האחריות החברתית. הגב' עליזה אשכנזי, מובילת אחריות חברתית במחוז מספרת כי בשנת 2017 פעל המחוז במגוון התנדבויות למען הקהילה בה שותפים רבים מאוד מעובדי המחוז. "כולנו כל העובדים מתנדבים בקהילה מתוך תחושת שליחות וראיית הטוב למען כלל תושבי מחוז ירושלים. המטרה שלנו לשפר את איכות החיים של הקהילה על כל גווניה. ההתנדבות נעשית בעיקר בתחומים של אנשים עם צרכים מיוחדים, העלאת המודעות בנושא של בטיחות בדרכים, סיוע בתעסוקה של נשים במגזר החרדי וליווי ניצולי שואה בשיתוף עם עמותת 'עמך'".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר