גיא לוזון (צילום: ניר קידר)
גיא לוזון (צילום: ניר קידר)

בבית"ר מודאגים: "אנחנו לא מספיק טובים, נקווה לעבור את צ'יחורה"

הערב, חמישי, 18:00, המבחן הראשון של בית"ר ירושלים וגיא לוזון: משחק חוץ נגד צ'יחורה בסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית. גורם בקבוצה טוען - "עם הסגל הזה לא נגיע לכלום"

פורסם בתאריך: 12.7.18 11:43

בעוד שעות אחדות (חמישי, 18:00) תחל בית"ר ירושלים באופן רשמי את עונת 2018/19, כשתתארח בטבליסי שבגיאורגיה, שם היא תשחק בסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית מול צ'יחורה סצ'חרה, מחזיקת הגביע הגיאורגי בעונה החולפת.

בבית"ר, שנמצאת עדיין בערפל כבד בכל הנוגע לעתידם המקצועי, מצפים לעבור שלב אחד לפחות. במועדון מודעים לחשיבות העניין, שכן מעבר לסיבוב השני עשוי להכניס לקופת המועדון למעלה מחצי מיליון שקלים. יש לציין כי אם תעפיל לסיבוב הבא, בית"ר ירושלים צפויה לפגוש את מאריבור הסלובנית, שהדיחה בשנה שעברה את הפועל באר שבע בדרך לליגת האלופות.

בבית וגן, חשוב לציין, חוששים מאוד מהמשחק הקרוב, כשגורם במועדון מציין בשיחה עם "ספורט כל העיר" כי "כרגע אנחנו לא מספיק טובים, נקווה לעבור את הגיאורגים. אנחנו לא נראים טוב בינתיים, ואפשר לקוות שנגד הגיאורגים ניראה אחרת".

בית"ר ירושלים, כידוע, קיימה שלושה משחקי אימון במחנה האימונים בהונגריה, ניצחה פעמיים וסיימה משחק אחד בתיקו. "אלו היו משחקי מבחן, הם לא אינדיקציה למה שבאמת יהיה", מתייחס גורם במועדון למשחק הקרוב מול צ'יחורה: "הגיאורגים טובים, הם זכו בגביע הגיאורגי. חשוב לנו לעבור את הסיבוב הראשון ואנחנו מודעים למשמעות של העפלה לשלב הבא. זה אומר שייכנס לקופת המועדון הדלה כסף, שיעזור לנו. אבל יהיה לנו מאוד קשה: אין לנו שחקנים ועם הסגל הזה לא נגיע לשום מקום".

"אני חושב שבסגל הזה אנחנו יכולים לעבור בקושי את הקבוצה הגיאורגית", מנתח גורם אחר בבית"ר את יחסי הכוחות. "בכל מקרה, אחר כך, בשלב הבא, מחכה לנו מאריבור, וזו הגרלה קשה מאוד. זו קבוצה של ליגת האלופות, עם תקציב של 40-30 מיליון דולר. הקבוצה הגיאורגית בערך ברמה של ואשאש. הם גדולים, פיזיים מאוד, אבל לא כל כך טכניים. המכשול העיקרי מבחינתנו הוא שהם כבר במחזור ה-17, הליגה שלהם רצה והם בכושר שיא. אנחנו בבעיה: יש לנו בעיה בהגנה, אין לנו מגינים וחסר לנו קשר באמצע אחרי שקלאודמיר פריירה עזב".

"אני מאמין ומקווה שנוכל לעבור את הקבוצה הגיאורגית", מוסיף ואומר שחקן בקבוצה בשיחה עם "כל העיר". "אומנם עזבו אותנו הרבה שחקנים משמעותיים, אבל השלד של השנה שעברה נשאר, והתחזקנו גם בקרלוס קויאר ובאיתמר ניצן, שנותנים לנו הרבה שקט וביטחון מאחור. המטרה היא לחזור לטדי כשהכל תלוי בנו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר