עידן ורד (צילום: ניר קידר)
עידן ורד (צילום: ניר קידר)

זכרונות מ-2011? "יהיה לבית"ר קשה להתקיים אם עידן לא יימכר"

סוגיית עידן ורד ממשיכה להיות אחד הנושאים המדוברים ביותר בבית"ר, חוסר הוודאות נמשך: "הוא מבין שמכירה שלו אפשרית"

פורסם בתאריך: 9.7.18 15:16

שאלת עתידו של עידן ורד ממשיכה להיות אחד הנושאים הבוערים והמרכזיים בסביבת בית"ר ירושלים. ורד עצמו, מנסה לנתק את עצמו מהמתרחש מסביב, אך הערפל הכבד סביב סוגיית המשך דרכו בבית"ר חודר גם אליו.

במחנה האימונים, שממנו חזרה בית"ר ירושלים ביום שישי האחרון (6.7) קיבל ורד את סרט הקפטן במשחקים, כשנראה שהמאמן גיא לוזון בונה סביבו את כל החלק הקדמי של הקבוצה. יחד עם זאת, גם בבית"ר וגם בסביבתו הקרובה של הקשר לא יופתעו אם הוא יימכר מיד לאחר שהקבוצה תודח ממוקדמות הליגה האירופית.

"במתכונת הנוכחית יהיה קשר לבית"ר להתקיים אם היא לא תמכור את עידן", מסביר גורם בסביבתו הקרובה של ורד בשיחה עם "ספורט כל העיר". אותו מקורב מוסיף ומתייחס לדיבורים סביב אכזבה ורצון של ורד לעזוב את בית"ר ירושלים וטוען כי "עידן לא אמר שהוא מאוכזב בבית"ר. זה קשקוש".

כידוע, בתחילת העונה שעברה, בסביבות חודש אוקטובר, סיכם ורד על חוזה חדש, שמשאיר אותו בבית וגן לתקופה של שלוש שנים, בשכר של כ-250 אלף דולרים לעונה. בקיץ האחרון, עם עזיבתם של איתי שכטר, חן עזרא, בוריס קליימן וקלאודמיר פריירה, הוא הפך לשחקן הכי חשוב ומרכזי בבית"ר, הן על המגרש והן מחוצה לו.

כזכור, בשבוע שעבר אמרו גורמים שונים בבית"ר ל"ספורט כל העיר" כי עזיבה של ורד תהיה מכת מוות מקצועית למועדון ולגיא לוזון, שקיווה לבנות את הקבוצה סביב היהלום שלה.

חוסר הוודאות שאופף את בית"ר ירושלים כבר נותן את אותותיו: רק שני שחקנים מרכזיים הצטרפו העונה לבית"ר, איתמר ניצן וקרלוס קויאר, שהגיעו בתור שחקנים חופשיים – ועל פי גורמים בסביבתם, סיכמו במועדון עוד לפני הודעתו של אלי טביב שהוא עוזב את הקבוצה. בית"ר נמצאת בימים אלו בערפל כלכלי גדול, ואינה יכולה להחתים שחקנים חדשים. ההשתחררות מהחוזה של עידן ורד, והכסף שיתקבל ממכירתו, עשויים לחסוך לקבוצה כסף רב וגם להכניס סכומים גדולים, מה שייתן לאנשיה קצת 'אוויר' ויאפשר להם להחתים שחקנים חדשים.

"מדובר במהלך שיכול להכניס לקבוצה בין ארבעה לחמישה מיליון שקלים, וכולם, כולל עידן, יודעים את זה", מספר אחד מחבריו של ורד. "עידן לא אמר לאף אחד, כולל לא לאלי אוחנה, שהוא רוצה לעזוב, אבל הוא מבין שזה יכול לקרות. אולי לאנשים בבית"ר נוח להוציא דיווחים שונים על כך שהוא רוצה לעזוב – כדי שהמועדון ייצא בסדר ועידן יהיה זה שיצטייר כמי שרוצה לעזוב".

 

ורד, כזכור, היה אחד העוגנים של בית"ר בשנתיים האחרונות, ובעונה שעברה נבחר לשחקן הסיבוב הראשון. רק מחלה מנעה ממנו 'לשרוף שטחים' על הדשא ולשחק באופן סדיר בסיבוב השני. הוא חזר למאני טיים, אך העובדה שסופסל בגמר הגביע הובילה לכעסים גדולים שלו על המערכת.

"אם זה היה תלוי רק בגיא, עידן ורד היה נשאר בבית"ר", טוען בנחרצות שחקן בקבוצה בשיחה עם "ספורט כל העיר", "אבל לצערי ולצערם של כולם, גיא לא מביא את הכסף. אלי אוחנה או טביב אחראים לזה והם יהיו אלה שיקבלו את ההחלטה אם הוא עוזב או נשאר".

אותו שחקן מוסיף ומציין כי "מה שקורה היום עם עידן מזכיר מאוד את מה שקרה איתנו בקיץ 2011. גם אז לעידן היה חוזה בבית"ר והוא רצה להישאר במועדון, אך הוא נמכר למכבי חיפה כדי שבית"ר תוכל לפתוח את העונה. אומר שחקן בקבוצה בשיחה עם 'ספורט כל העיר'. "זה מחזיר אותנו ל-2011. גם אז עידן ורד היה צריך להימכר כדי שבית"ר תוכל לפתוח את העונה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר