עידן ורד, אריק סאבו (צילומים: ליאת אבשלומי, ניר קידר)
יעזבו את בית"ר ירושלים? עידן ורד ואריק סאבו (צילומים: ליאת אבשלומי, ניר קידר)

גורם בבית"ר: "עזיבה של ורד או סאבו תהיה מכת מוות מקצועית"

בבית"ר ממשיכים לתהות בנוגע לעתידם של השניים ומנסים להישאר אופטימיים: "אפשר לקוות שהיציאה שלהם למחנה האימונים מדברת בעד עצמה"

פורסם בתאריך: 5.7.18 10:54

את השבוע האחרון העבירה בית"ר ירושלים המחנה אימונים בטלקיה הונגריה. הסגל כולל 21 שחקנים בלבד, כשחלק לא מבוטל מהם שחקני נוער וצעירים שחזרו אחרי עונת השאלה או שחקני רכש צעירים ודי אלמוניים דוגמת דין אקפי ומתן פלג.

פרט אליהם, המריאו עם הקבוצה גם השחקנים הבכירים יותר – דוגמת טל כחילה, אנתוני וארן, יאקוב סילבסטר, איתמר ניצן ועוד, כשגם שני השחקנים ששמם מככב באחרונה בכלי התקשורת כמועמדים למכירה – עידן ורד ואריק סאבו היו על המטוס.

בבית"ר, כידוע, טוענים באופן רשמי כי אף שחקן לא יימכר, בטח שלא לפני המשחקים באירופה, אבל מתחת לפני השטח מתנהלים מגעים למכירתם של ורד (למכבי חיפה) ושל סאבו (להפועל באר שבע), וחוסר הוודאות ממשיך לעטוף את הקבוצה.

כידוע, כפי שכבר פורסם ב"ספורט כל העיר", ורד מעוניין להישאר במועדון, אך בשל הערפל הכלכלי שיש סביב בית"ר ירושלים, הוא עשוי בהחלט למצוא את עצמו משחק במדי מכבי חיפה. מבחינה מקצועית, עזיבה של ורד תהיה אבידה קשה – הן מקצועית והן חברתית, כשבצוות המקצועי של בית"ר חוששים שעזיבה כזו תפרק מבפנים את הקבוצה.

עידן ורד (צילום: ליאת אבשלומי)

עידן ורד (צילום: ליאת אבשלומי)

"עזיבה של ורד וסאבו תהיה מכת מוות מקצועית", טוען בנחרצות גורם בבית"ר ומוסיף: "גיא לוזון מאוד בונה על שניהם. הם הכוכבים היחידים שנשארו מהעונה שעברה, ואם גם הם יעזבו מה נשאר? לא יהיה עם מי לעבוד. עם עזיבה של סאבו עוד אפשר יהיה להסתדר כי זה יפנה מקום לרכש זר, אבל בשוק אין תחליף ישראלי ראוי לעידן ורד. שחרור של עידן ורד ואפשר יהיה לומר שאנחנו קבוצה בפירוק".

כפי שפורסם בשבוע שעבר ב"ספורט כל העיר", אחת הסיבות המרכזיות לפיצוץ בין בעלי בית"ר ירושלים אלי טביב לבין מחזיק זכויות הניהול אלי אוחנה נסוב סביב המגעים שהתנהלו למכירתו של ורד למכבי חיפה. בבית"ר מציינים גם כי כדי לחתום על עסקה למכירה של שחקן כזה או אחר, נדרשת חתימה של אוחנה, והעניין הזה מרגיע בשלב זה את אנשי המערכת.

אריק סאבו (צילום: ניר קידר)

אריק סאבו (צילום: ניר קידר)

"אוחנה צריך לחתום על טופס שחרור", אומר גורם בבית"ר, "אם הוא לא יחתום, וכרגע הוא לא יחתום על שחרור של עידן ורד, אז לא יכול לקרות כלום. לכן אני חושב שעידן יישאר. מעבר לכך, יש גם כוונה להביא שחקנים ולחזק את הסגל, כך שרצוי מאוד שטביב ואוחנה יחזרו לעבוד ביחד".

 

גורם אחר בבית"ר מדגיש כי "נכון לרגע זה ולפחות עד אחרי הסיבוב הראשון במוקדמות הליגה האירופית, עידן ורד ואריק סאבו נשארים. הם מרכיב יותר ממשמעותי בקבוצה. גיא לוזון בונה על שניהם, הם השחקנים שאמורים להוביל בעונה הבאה. אפשר לקוות שהיציאה שלהם למחנה האימונים בהונגריה מדברת בעד עצמה".

שחקן בבית"ר מתייחס אף הוא לחרושת השמועות סביב מכירתו של ורד ומציין כי "כפי שזה נראה כרגע, לפחות על פי מה שאנחנו שומעים מעידן, הוא יישאר, וזה דבר חשוב ומשמעותי. אין בכלל ספק שעם עידן אנחנו נראה אחרת. אסור לוותר עליו".

"אני מקווה שעידן לא יעזוב, אבל קשה לדעת כרגע מה יהיה", מסכם גורם נוסף בבית"ר, ומציין ש"כולם יודעים שעזיבה שלו תהיה מכה מאוד גדולה. הוא שחקן שובר שוויון, השחקן הכי טוב בסגל ואחד הטובים בליגה. עידן, כפי שכולם יודעים, רוצה להישאר, אבל הוא לא רוצה להיות בקבוצה שתיאבק בתחתית".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. סמי

    היציאה של ורד וסאבו למחנה האימונים, זה בשביל הקמפיין האירופאי. כשהוא יסתיים, אי אפשר לדעת מה יקרה.
    הקלפים ביד של טביב. אוחנה הבין שמכתב רישמי הוא לא יקבל מטביב. להעביר את הקבוצה בבקרה בלי השקעת בעלים, היא בלתי אפשרית.
    טביב צריך להבין שההתנהלות שלו מול השחקנים היתה בעייתית. גם אם הוא לא רוצה שחקן (וזו זכותו המלאה), יש דרכים מכובדות להפסיק את ההתקשרות איתו. הדרך של טביב לא מכבדת את שני הצדדים.
    נושא המכירה והעזיבה של טביב צריכים לרדת מסדר היום. אם הוא ירצה, הוא יוכל לתת חלון של כחודש-חודשיים, לרוכש רציני שיקנה את הקבוצה.
    טביב צריך להמשיך לנהל את הקבוצה כמו שהוא יודע. בתקציב שפוי ובלי להשתולל יותר מידי.

    טביב צריך להבין שהוא בביתר ירושלים. קבוצה עם כבוד. קבוצה שהאופי שלה זה לתת כבוד לכל אחד. גם אם חלק מהאוהדים מראים שוב ושוב שאין להם כבוד לשום דבר.

  2. אלי

    הקבוצה איבדה את הכבוד מזמן כולל עונה שעברה והפכה לבדיחה וללעג בניהלו של טביב הנקמן והנתרן.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר