מתקפה חריפה נגד בעלי בית"ר ירושלים - דיויד בויסן כץ (צילום: ליאת אבשלומי)
מתקפה חריפה נגד בעלי בית"ר ירושלים - דיויד בויסן כץ (צילום: ליאת אבשלומי)

בויסן: "לטביב ואוחנה אין כבוד לשחקנים, לאנשים ולכדורגל"

דיויד בויסן כץ, החלוץ הדני-יהודי ששוחרר מבית"ר בשבוע שעבר, במתקפה חריפה נגד הבעלים אלי טביב ומחזיק זכויות הניהול אלי אוחנה - "רק האגו מוליך אותם". אוחנה בתגובה: "אני מאחל לו בהצלחה בהמשך"

פורסם בתאריך: 2.7.18 11:33

עמוד האינסטגרם של דיויד בויסן כץ, חלוץ בית"ר ירושלים בעונה החולפת, עבד שעות נוספות בסוף השבוע האחרון. החלוץ הדני יהודי, שהגיע להסכמה על שחרורו מהקבוצה ביום חמישי שעבר, העלה בכל כמה שעות סטורי חדש, שבו הוא תוקף פעם אחר פעם את הבעלים אלי טביב, תוך שהוא לא בוחל במילים.

"בית"ר ירושלים התנהלה בצורה נוראית, לא אהבתי את מה שקרה במועדון בעונה החולפת ולא יכולתי להישאר במקום כזה", מסביר בויסן כץ בשיחה עם "כל העיר" את המילים החריפות שהטיח בטביב. "מבחינה מקצועית, בית"ר ירושלים זה מועדון נחמד מאוד, אבל אלי טביב ואלי אוחנה הם פשוט אנשים נוראיים".

אלי אוחנה ואלי טביב (צילום: שרון בוקוב)

אלי אוחנה ואלי טביב (צילום: שרון בוקוב)

למה אתה טוען שהם נוראיים?
"אין להם כבוד לשחקנים, לאנשים ולכדורגל. רק האגו שלהם מוליך אותם. הם משחקים עם אנשים".

כזכור, בויסן כץ הצטרף לבית"ר בחודש דצמבר שעבר והיה הרכש הראשון של הקבוצה בחלון ההעברות שנפתח מספר שבועות לאחר מכן. השחקן הגיע עם רזומה מרשים ולאחר ששיחק בנבחרות הצעירות של דנמרק, בקבוצת הפאר הדנית ברונדבי ובקבוצת רודה ההולנדית. אולם בבית"ר משהו לא התחבר לו והוא גם סבל מפציעות רבות, אך גם כשהוא היה כשיר, הוא לא זכה לדקות משחק רבות.

בתחילת הקיץ הנוכחי קיווה בויסן כץ שהדברים ייראו אחרת. הוא האמין שהוא יכול לתרום רבות לבית"ר, בטח לאור השחרור של איתי שכטר וחן עזרא. אלא שבסופו של דבר החליטו בית"ר ירושלים והשחקן עצמו על פרידה.

עולה להתקפה - בויסן כץ (צילום: ליאת אבשלומי)

עולה להתקפה – בויסן כץ (צילום: ליאת אבשלומי)

בשיחה עם "כל העיר" מוסיף בויסן כץ ומסביר את הכעס שלו על טביב, כעס שהוביל אותו כאמור לצאת למתקפה נגד הבעלים באינסטגרם. "אין אנשים שמתנהלים כמו טביב", הוא טוען. "הוא חושב שהוא הכי חכם בעולם ולכן הוא יכול להחליט על הכל. באירופה המאמן קובע את האימונים ואת ההרכב, אבל בבית"ר זה אלי טביב מחליט. הוא אגואיסט שחושב רק על עצמו. הוא לא נגע בחיים שלו בכדור, הוא לא יודע כלום ולא אימן מעולם, ההתנהלות שלו שערורייתית".

 

איפה היה המאמן בני בן זקן?
"המאמן מעולם לא החליט החליט כלום. אלי טביב היה מגיע לחדר הלבשה והחליט מי משחק ומי לא. הוא לא ראה את האימונים איך הוא יכול להחליט מי משחק? הוא נמצא במיאמי ומחליט משם מי ישחק – זה לא הגיוני. זה לא כדורגל, שיחקתי בהולנד ובקבוצות אירופה וזה לא היה ככה. לא היתה באמת תחרות על ההרכב, זה נקבע לפי איך שאלי טביב רצה. אין לו כבוד לכדורגל, הוא רק עשה צחוק מהכדורגל. הוא לא ראוי לדבר על כדורגל, הוא לא שייך לעולם הכדורגל, הוא לא ראוי להתעסק בכדורגל ולא צריך להיות במועדון כמו בית"ר ירושלים".

מדוע לדעתך טביב החליט שלא תשחק?
"הוא כנראה חשב שהוא הביא אותי ביותר מדי כסף. כבר אחרי שבועיים בבית"ר הוא רצה לשלוח אותי הביתה. הוא חשב שאם הוא ייתן לי לשחק, אני אתייאש ואעזוב וכך הוא יחסוך את הכסף. אני לא מבין את ההתנהלות הזו. הוא החתים אותי על חוזה, הוא התקשר אליי וביקש שאחתום ואחרי זה שינה את דעתו. זה משוגע".

למה את כועס על אלי אוחנה?
"אלי אוחנה היה שחקן כדורגל גדול, אני מכיר את הרקורד שלו, אבל אין לו כבוד לעצמו. הוא מקבל את הסיטואציה ואת העובדה שאלי טביב שולט בהכל ולא עושה כלום".

בתגובה לדברים אומר אלי אוחנה: "אני מאחל לו בהצלחה בהמשך".

תגובת בית"ר ואלי טביב תובא כשתתקבל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. סמי

    ושאלת המליון דולר: מישהו זוכר איזשהי פעולה חיובית מבויסן כשקיבל את ההזדמנות לשחק?
    כשלשחקן את האומץ להודות שהסיבות שהוא לא שותף היו מקצועיות בלבד, והוא מחפש קבוצה שתסתכל עליו – הוא מלכלך. הוא לא הראשון ולא האחרון.

  2. הבית"רי

    בוייסן אם הייתה לו ההזדמנות לשחק בכול משחק
    הייתם רואים איזה שחקן הוא תפסיקו לבלבל במוח שהוא
    היה שחקן גרוע נתנו לו הזדמנות ….!
    כולנו מסכימים איתו.
    יאללה עוד שחקנים שעזבו שיתילו לפתוח על ההיתלאלות של טביב

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל הכבוד לבויסן. חיכיתי זמן רב לראיון כזה ממקור שנמצא בתוך המערכת וחדר ההלבשה שלא דופק חשבון ויספר לכולם את מה שקורה בתוך המערכת שמנוהלת על ידי האיש המכוער נפשית וויזואלית אלי טביב.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר