דיויד בויסן כץ (צילום: ליאת אבשלומי)
זועם על בעלי בית"ר ירושלים - דיויד בויסן כץ (צילום: ליאת אבשלומי)

בויסן לא עוצר: "טביב הוא אסון בשביל בית"ר ובשביל האוהדים שלה"

דיויד בויסן כץ, החלוץ הדני-יהודי ששוחרר מבית"ר בשבוע שעבר, ממשיך במתקפה החריפה נגד הבעלים אלי טביב: "הוא אגואיסט שחושב רק על עצמו"

פורסם בתאריך: 5.7.18 13:00

המתקפה החריפה של דיויד בויסן כץ, חלוץ בית"ר ירושלם בעונה שעברה אשר שוחרר מהקבוצה ביום חמישי שעבר, נמשכת. כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר" ביום שני השבוע, תקף בויסן כץ את בעלי בית"ר ירושלים אלי טביב ומחזיק זכויות הניהול אלי אוחנה וטען כי "לטביב ואוחנה אין כבוד לשחקנים, לאנשים ולכדורגל".

בראיון המשך ל"כל העיר" מנסה בויסן להסביר את הביקורת החריפה שיש לו כנגד טביב. "בשביל בית"ר ירושלים אני מקווה שאלי טביב יעזוב את המועדון", מדגיש בויסן בנחרצות. "כמו שאני מבין את המצב, זה לא כל כך משנה איזה שחקנים יש כרגע ומה קורה בקבוצה – הדבר הכי חשוב הוא שאלי טביב יעזוב. הוא אסון בשביל בית"ר ירושלים ובשביל האוהדים שלה. לבית"ר ירושלים אין כרגע מספיק שחקנים טובים, אבל זה לא משנה כי אפשר לבנות מחדש, אבל כל עוד אלי טביב נמצא בבית"ר זה לא יעבוד. אני מקווה בשביל החברים שלי שתהיה קבוצה טובה, אבל לאור המצב זה פחות משנה כרגע. הדבר שכן משנה הוא הנוכחות של אלי טביב".


 

 


למרות מה שאתה אומר, בית"ר הצליחה בעונה שעברה.
"היה לאלי טביב מזל במשך שישה חודשים. לא התאמנו טוב בכלל, לא שיחקנו טוב, לא היתה לנו טקטיקה. אף אחד לא ידע מה לעשות. זה הרגיש כאילו אנחנו בקזינו, ושם לפעמים מנצחים ולפעמים מפסידים, וככה התנהלנו".

מבחינה אישית, לא שיחקת הרבה. התאכזבת?
"בוודאי שהתאכזבתי אבל אני יודע שזה לא קשור ליכולת אלא בגלל הכסף. הוא לא רצה לשלם לי ולכן החליט שאני לא אשחק. אלי טביב לא ראה אותי באימונים או במשחקים, אז איך הוא יכול לדעת אם אני מספיק טוב לשחק? אפשר לשאול את השחקנים אם אני הייתי טוב או לא. בכל מקרה, אני שמח שאני כבר לא בבית"ר, אני לא רוצה לשחק עבורו".

מה דעתך הכללית על בית"ר ירושלים?
"המקום מאוד נחמד. האוהדים מדהימים ואני חייב לציין שאנשי המועדון טובים והם עושים עבודה טובה. אני מקווה את הטוב בשביל בית"ר ירושלים, אבל לא בשביל אלי טביב".

לפני שעזבת שוחחת עם המאמן החדש גיא לוזון?
"כן. אני חושב שהוא אהב אותי. הוא נשמע לי מאמן כדורגל הרבה יותר רציני מבן זקן. המצחיק הוא שמעולם לא דיברתי עם בן זקן, היתה פעם אחת שאמרתי לו לשתוק וזהו. חוץ מזה לא דיברנו".

מה גיא לוזון אמר לך?
"הוא אמר לי שאני צריך להמשיך קדימה ולא להסתכל על מה שהיה. אמרתי לו שאני מאחל הצלחה לו ולשחקנים, אבל גם הזהרתי אותו שכל עוד אלי טביב שם, הוא לא יחליט כלום וזה לא משנה מה הוא יגיד".

דיויד בויסן כץ (צילום: ליאת אבשלומי)

דיויד בויסן כץ (צילום: ליאת אבשלומי)

בחצי השנה שלו בבית וגן, הפך בויסן לחבר קרוב של מרסל הייסטר, המגן השמאלי שסירב לחזור לבית"ר והשבוע נמכר לקבוצת פרנצווארוש ההונגרית. בויסן מסרב לספר מה עולה בשיחות שמתנהלות באחרונה בינו לבין הייסטר אך מדגיש כי "מרסל חבר שלי וההרגשה שלי היא שהוא לא רצה לחזור לבית"ר בגלל אלי טביב. באופן כללי, אני בהחלט יכול להבין כל שחקן שלא רוצה לחזור לשחק בשביל אלי טביב. ".

אתה בקשר עם שחקנים אחרים בקבוצה? מה אתה שומע מהם?
"אני לא רוצה לדבר בשם אף שחקן אחר, אבל אם אלי טביב נשאר, אני מקווה בשבילם שהם יעזבו. אם הוא לא יהיה בבית"ר אני מקווה שהם יישארו".

אתה מצטער שהגעת לבית"ר?
"אלה החיים. אבל אין בכלל ספק שאם הייתי יודע מראש שאלי טביב הוא כזה, לא הייתי מגיע. בכל מקום שהייתי בו, הייתי מקצוען, אבל מה שקרה לי בבית"ר בחצי השנה האחרונה היה פשוט בדיחה".

דיויד בויסן כץ (צילום: ליאת אבשלומי)

דיויד בויסן כץ (צילום: ליאת אבשלומי)

כזכור, החלק הראשון של הראיון עם בויסן פורסם באתר "כל העיר" ביום שני האחרון, וגם שם תקף החלוץ בחריפות את הבעלים טביב ואף את מחזיק זכויות הניהול אלי אוחנה.

"בית"ר ירושלים התנהלה בצורה נוראית, לא אהבתי את מה שקרה במועדון בעונה החולפת ואני לא יכול להיות במקום כזה", הוא אמר. "מבחינה מקצועית, בית"ר ירושלים זה מועדון נחמד מאוד, אבל אלי טביב ואלי אוחנה הם פשוט אנשים נוראיים".

למה אתה טוען שהם נוראיים?
"אין להם כבוד לשחקנים, לאנשים ולכדורגל. רק האגו שלהם מוליך אותם. הם משחקים עם אנשים".

 

כזכור, בויסן כץ הצטרף לבית"ר בחודש דצמבר שעבר והיה הרכש הראשון של הקבוצה בחלון ההעברות שנפתח מספר שבועות לאחר מכן. השחקן הגיע עם רזומה מרשים ולאחר ששיחק בנבחרות הצעירות של דנמרק, בקבוצת הפאר הדנית ברונדבי ובקבוצת רודה ההולנדית. אולם בבית"ר משהו לא התחבר לו והוא גם סבל מפציעות רבות, אך גם כשהוא היה כשיר, הוא לא זכה לדקות משחק רבות.

בשיחה עם "כל העיר" מוסיף בויסן כץ ומסביר את הכעס שלו על טביב, כעס שהוביל אותו כאמור לצאת למתקפה נגד הבעלים באינסטגרם.

"אין אנשים שמתנהלים כמו טביב", הוא טוען. "הוא חושב שהוא הכי חכם בעולם ולכן הוא יכול להחליט על הכל. באירופה המאמן קובע את האימונים ואת ההרכב, אבל בבית"ר זה אלי טביב מחליט. הוא אגואיסט שחושב רק על עצמו. הוא לא נגע בחיים שלו בכדור, הוא לא יודע כלום ולא אימן מעולם, ההתנהלות שלו שערורייתית".

מדוע לדעתך טביב החליט שלא תשחק?
"הוא כנראה חשב שהוא הביא אותי ביותר מדי כסף. כבר אחרי שבועיים בבית"ר הוא רצה לשלוח אותי הביתה. הוא חשב שאם הוא לא ייתן לי לשחק, אני אתייאש ואעזוב וכך הוא יחסוך את הכסף. אני לא מבין את ההתנהלות הזו. הוא החתים אותי על חוזה, הוא התקשר אליי וביקש שאחתום ואחרי זה שינה את דעתו. זה משוגע".

למה אתה כועס על אלי אוחנה?
"אלי אוחנה היה שחקן כדורגל גדול, אני מכיר את הרקורד שלו, אבל אין לו כבוד לעצמו. הוא מקבל את הסיטואציה ואת העובדה שאלי טביב שולט בהכל ולא עושה כלום".

בתגובה לדברים אומר אוחנה: "אני מאחל לו בהצלחה בהמשך הדרך"

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ביתרי

    בית"ר ראוייה להעלים. נורמטיבי.כרגע היא שבוייה בידי דיקטטור אכזר.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר