עידו דרוזד (צילום מיתר בוטבול)
עידו דרוזד (צילום מיתר בוטבול)

עמותת שק"ל: פרויקט התנדבות שירות לאומי

תוכנית השירות הלאומי מתרחבת גם לעמותת שק"ל, הפועלת בתלפיות ומספקת שירותים לאנשים עם צרכים מיוחדים

פורסם בתאריך: 15.4.17 20:42

"יום רביעי זה היום האהוב עליי. אנחנו עושים כל כך הרבה דברים והולכים מהר ממקום למקום כדי להספיק לכל הפעילויות", מספר עידו דרוזד, המשרת בשירות לאומי, במסגרת פרויקט מיוחד וחדש בעמותת שק"ל. דרוזד מלווה מספטמבר 2016, חמישה צעירים עם צרכים מיוחדים, בני 21.

"אנחנו מתחילים בשיעור טניס, נוסעים למרכז העיר באוטובוס לאכול ארוחת בוקר בארומה, משם לטיול עם שני כלבים שהחברים מוציאים לטיול, הם עובדים בזה, לאחר מכן מתקיימת פעילות בחדר כושר ובבריכה בגבעת רם וכל זה רק עד הצהריים. זה היום שבו אני נוכח בכל שבוע מחדש ביכולות של החברים בשק"ל".

חלק מתפקידו של דרוזד בפרויקט הוא ללוות את הצעירים בכל פעולותיהם הרבות, היות ורובם אינם מדברים והוא מסייע להם להתערות בפעילויות יום יומיות ובחברה. "אנחנו נפגשים בסביבות השעה 8:00 בדוד ילין, הם מגיעים כל אחד מהבית שלו ואז אנחנו הולכים לפעילויות היומיות עד השעה 16:00", מתאר דרוזד. "למדתי להכיר כל אחד מהם כאדם אינדיבידואלי, מה הוא אוהב, מה קשה לו, מה נותן לו מוטיבציה וכמובן את רמת התקשורת של כל אחד ואחד מהם, לחלקם קל יותר לתקשר דרך אייפד וכך אני עושה". להתנדבות: עמותת שלומית – 6129*.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר