קלפי בחירות
קלפי בחירות

צאו להצביע: קמפיין לעידוד ההצבעה בבחירות בירושלים

קבוצת תושבים החלה בקמפיין לעידוד ההצבעה בבחירות שייערכו ב-30 באוקטובר 2018: "להצביע בירושלים זו זכות"

פורסם בתאריך: 23.8.18 10:51

כמה מכם מכתתים רגליים לעבר הקלפי השכונתית בבחירות המוניציפאליות? כמו ברוב חלקי הארץ, גם בירושלים ישנו פער עצום מבחינת רמת המעורבות של התושבים בין שתי סוגי מערכות הבחירות – וזאת למרות שהבחירות המקומיות משפיעות על כל אחד ואחת מאיתנו הרבה יותר מבחינת ההתנהלות היומיומית. קבוצת תושבים אשר התאגדה תחת השם 'אנחנו', מנסה לשנות את המציאות הזו לקראת מערכת הבחירות הקרובה בעיר.



"ההבנה שלנו היא שכל עניין הבחירות צריך להפוך לחגיגה משפחתית וקהילתית", אומר שייקה אל-עמי, חבר 'קואליציית ירו-שלם', ומהשותפים לקמפיין עידוד הבחירות. "ירושלים היא עיר מרובת ציבורים, מרבות גוונים, מרובת קהילות, ומועצת העיר היא גוף מאוד דומיננטי בעיצוב דמותה. הרכב מאוזן ומייצג של מועצת העיר הוא קריטי לניהולה הנכון של העיר, ולכן אנחנו קוראים לכל התושבים לקחת חלק בבחירתה – זו חובה דמוקרטית, עירונית, קהילתית ואישית".

עינבר בלוזר-שלם (צילום: נעם פיינר)

"מועצה חזקה, מאוזנת, מייצגת היא דבר חשוב מאוד", אומרת עינבר בלוזר-שלם, גם היא מאנשי 'אנחנו'. "שם נמצאים חלק מהבלמים שיכולים לאזן את ראש העיר הנבחר. הצבעה בבחירות היא קריטית. אני לא חושבת שיש אופציה לא להצביע: זו חובה של כל תושב בעיר הזאת לדעתי".

"זו זכות לחיות בעיר המופלאה הזו", מסכם אל עמי. "אנשים צריכים כמעט לברך בשם ומלכות על זכותם לגור בירושלים ולהיות חלק מההצבעה בירושלים – וזה מה שאנחנו רוצים להשיג כאן: שכל משפחה, בכל שכונה, תצא להצביע. אימא ואבא, סבא וסבתא, והילד שילווה אותם. אנחנו רוצים שירושלים תהיה עיר ובית לכל קהילותיה ולכל ציבוריה. השיח בין הקהילות ובין הציבורים הכרחי לעתידה של ירושלים. כדי שזה יקרה, אנחנו צריכים מועצה שבאמת תייצג את כל חלקי הציבור".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר