משה ליאון (צילום: ארנון בוסאני)
משה ליאון (צילום: ארנון בוסאני)

הבחירות בירושלים | השרים צחי הנגבי ויריב לוין תומכים במשה ליאון לראשות העיר

אחרי השרים מירי רגב ואיוב קרא - היום, רביעי, הודיעו השר לפיתוח אזורי צחי הנגבי ושר התיירות יריב לוין על תמיכתם במועמד משה ליאון בבחירות לראשות העיר ירושלים

פורסם בתאריך: 7.11.18 18:34

לאחר פרסום תמיכתם של השרים בליכוד מירי רגב ואיוב קרא, היום, רביעי, מצטרפים שרים נוספים ומביעים תמיכה במועמד משה ליאון בבחירות לראשות העיר ירושלים, שייערכו ביום שלישי הקרוב, 13.11.18.



השר לפיתוח אזורי צחי הנגבי ושר התיירות יריב לוין – שניהם הוציאו סרטוני תמיכה במועמד ליאון. "אני תומך במשה ליאון לכהונת ראש העיר הבא של ירושלים", אומר הנגבי. "את משה הכרתי לפני הרבה שנים, הייתי שר המשפטים בממשלתו של נתניהו, משה היה מנהל לשכת ראש הממשלה ומנכ"ל משרד ראש הממשלה, כולנו עבדנו איתו מקרוב. עמדנו על היכולות המרשימות שלו, על ההגינות, החריצות ונועם ההליכות שלו. משה הוא האיש הנכון, במקום הנכון. בעיר מסובכת היקרה לליבנו ולכל העם היהודי. תתמכו במשה ליאון בבחירות הקרובות, ב-13 לחודש, בסיבוב השני לראשות העיר ירושלים בירת ישראל".



השר יריב לוין אמר בין השאר כי "לקראת הסיבוב השני של הבחירות לראשות העיר, אני מבקש לפנות אליכם ואת תמיכתכם במשה ליאון. משה בעל כושר ניהול, היכרות מצוינת של משרדי הממשלה ועבודת הממשלה והרשויות המקומיות. הוא האיש הנכון להוביל את ירושלים לקראת האתגרים הצפויים לה".



עוד מוסיף השר לוין כי "התמיכה במשה תחזק את ירושלים בכל המובנים, הן במובן הפיזי בשמירה על העיר מאוחדת, והן בחיבור של כלל תושבי ירושלים והקבוצות השונות שמתגוררות בה, וגישור על הפערים הקיימים. אני משוכנע שהצבעה במשה ליאון בסיבוב השני היא הדבר הנכון והטוב ביותר לירושלים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. יואל

    ממש נבחרת חלומות – מירי רגב, איוב קרא, יריב לוין וצחי הנגבי תומכים בבובה של ליברמן, דרעי וגפני. מהצד השני תומכים בני בגין ואורלי לוי בעופר ברקוביץ'. מי נראה לכם יותר?

  2. מצביעים לאחדות - מצביעים ליאון !

    ברקוביץ השמאלן יפלג את ירושלים ! ! !

    הוא כל הזמן מנסה לשסות מגזרים אלו באלו !

    ברקוביץ, די !!!!!!!!!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר