אמנון מרחב (צילום: אורן בן-חקון)
אמנון מרחב (צילום: אורן בן-חקון)

פרסום ראשון: לאור בקשת ליאון – מנכ"ל העירייה מרחב ידחה פרישתו בכמה חודשים עד למציאת מחליף

ל"כל העיר" נודע כי ליאון בוחן מועמדים שונים לתפקיד וטרם התקבלה החלטה. בין המועמדים: מנכ"ל העירייה לשעבר יאיר מעיין, מנכ"ל רמי לוי נדלן מוטי חזן ומנכ"ל הרל"י אייל חיימובסקי

פורסם בתאריך: 27.11.18 09:08

ל"כל העיר" נודע כי לאור בקשת ראש העיר הנבחר משה ליאון, מנכ"ל עיריית ירושלים אמנון מרחב, שהודיע כי יסיים את תפקידו לאחר הבחירות – ימשיך לכהן כמנכ"ל בחודשים הקרובים, ככל הנראה עד לחודש פברואר 2019. מרחב יישאר בתפקידו לאחר שעד כה לא נמצא מנכ"ל שיחליפו. בזמן הקרוב הדברים יסוכמו באופן סופי מול ליאון.



כידוע, בחודש שעבר הודיע מרחב כי יסיים את תפקידו, בו שימש כחמש שנים. מרחב למעשה מונה על ידי ראש העיר היוצא ניר ברקת, בראיון פרישה ל"כל העיר", שפורסם בחודש שעבר, אמר מרחב: "אני החלטתי שלא אמשיך בתפקידי אחרי הבחירות. אני חושב שקדנציה של חמש שנים כמנכ"ל – זו תקופה משמעותית מאוד. תודה לאל, אני חושב שהתוצאות טובות וזה דבר נכון, גם לארגון וגם לי באופן אישי, להמשיך הלאה. החלטתי, ללא קשר למי שייבחר לראשות העיר, שאני לא אמשיך בתפקידי. אני כמובן מחויב לעשות חפיפה מסודרת למנכ"ל החדש, ובתיאום עם ראש העיר הנבחר, אני אקבע מועד מסודר לסיום עבודתי. אני אומר את זה בנחישות, בתשוקה, בצער וגם בחיוך".


ראש העיר משה ליאון (צילום: אורן בן-חקון)

ראש העיר משה ליאון (צילום: אורן בן-חקון)


בימים האחרונים עלו כמה שמות של מועמדים פוטנציאליים, שישמשו בתפקיד מנכ"ל העירייה. בבורסת השמות עלה בין השאר שמו של מי שנודע כמקורבו של ח"כ איווט ליברמן, יאיר מעיין, ששימש כבר בתפקיד מנכ"ל העירייה בשנת 2011, וכיום נמצא בתפקיד מנכ"ל רשות הבדואים ברשות לפיתוח והתיישבות הבדואים בנגב. עוד עלה שמו של מוטי חזן, לשעבר בכיר בהרל"י וכיום מנכ"ל רמי לוי נדל"ן. כמו כן, עלה שמו של אייל חיימובסקי, כיום מנכ"ל הרשות לפיתוח ירושלים, ששימש בעבר כמנכ"ל משרד ראש הממשלה.


יאיר מעיין (צילום: אליהו הרשקוביץ)

יאיר מעיין (צילום: אליהו הרשקוביץ)

אייל חיימובסקי (צילום: באדיבות לשכת ראש הממשלה)

אייל חיימובסקי (צילום: באדיבות לשכת ראש הממשלה)


בכירים בסביבתו של ליאון מאשרים ל"כל העיר" את הדברים ואומרים כי "נכון לרגע זה ימשיך אמנון מרחב בתפקידו כמנכ"ל העירייה, עד למציאת מנכ"ל חלופי. מרחב ימשיך בתפקידו בחודשים הקרובים, ככל הנראה עד לחודש פברואר 2019, עד לכניסתו של מנכ"ל חדש".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר