ילדי שלוה וברקת בשנה שעברה (צילום: באדיבות שלוה)
ילדי שלוה וברקת בשנה שעברה (צילום: באדיבות שלוה)

לפני האירוויזיון: הכוכבים של שלוה מגיעים לארנה

במוצ"ש ייערך בארנה משחק הצעדה למען ילדי שלוה. יו"ר שלוה, אבי סמואלס: "שיתוף הפעולה עם הפועל ירושלים זה אחד מהצדדים היותר יפים של נתינה ללא גבולות ואהבה ללא סייג"

פורסם בתאריך: 5.12.18 20:40

כמיטב המסורת, גם השנה תקיים קבוצת הכדורסל של הפועל "בנק יהב" ירושלים משחק הצדעה חגיגי למען ילדי שלוה – ילדים בעלי צרכים מיוחדים. כחלק מהפעילות המשותפת והקשר ההדוק לאורך כל השנה, בחרה הקבוצה להקדיש עבור ילדי שלוה את המשחק המסקרן בין הפועל "בנק יהב" ירושלים לבין הפועל תל אביב שייערך במסגרת ליגת "ווינר" סל, במוצ"ש", 8.12.18 בהיכל הפיס ארנה.

במשחק ההצעדה יעלו שחקני הפועל ירושלים לטקס הצגת השחקנים שהם מלווים בילדי שלוה. משחק ההצדעה יפתח בטקס הדלקת נרות, במעמד מייסד שלוה, קלמן סמואלס וילדי שלוה ובהפסקת המשחק תיערך על הפרקט פעילות משותפת בין ילדי שלוה לבין שחקני מחלקת הנוער של הפועל, שיעניקו לילדי שלוה תשורות.



בשבוע שעבר ריגשו כמה נערות ונערים משלוה מדינה שלמה באודישן אחד, ששודר בתוכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון 2019". באודישן שרו להקת שלוה, המשלבת נערים ונערות של שלוה, בעלי צרכים מיוחדים, את הלהיט של הביטלס "Here Comes The Sun", והרימו את המסך עם 91 אחוזים, שהיה הציון הגבוה ביותר בתוכנית ששודרה.

צפו בביצוע המרגש: 



ארגון שלוה ,נוסד על ידי קלמן ומלכי סמואלס, מתוך האמונה כי האחריות לדאוג לילדים עם צרכים מיוחדים אינה צריכה להיות רק על המשפחה בה נולדו, אלא הם זקוקים וראויים לתמיכת הקהילה הרחבה. ארגון שלוה, מעניק בכל שנה שירותים למאות ילדים עם צרכים מיוחדים, מלידה ועד בגרות ולאלפי בני משפחותיהם. אחת המטרות העיקריות של שלוה היא להעצים ולתמוך במשפחות של ילדים עם צרכים מיוחדים ולאפשר להן לקיים חיים תקינים.

יו"ר שלוה, אבי סמואלס: "שיתוף הפעולה עם הפועל 'בנק יהב' ירושלים זה אחד מהצדדים היותר יפים של נתינה ללא גבולות ואהבה ללא סייג. יש בהפועל 'בנק יהב' ירושלים לב ענק וזה משהו שלא פוגשים כל יום. בעינינו שיתוף הפעולה עם המועדון מייצג את הישראלי היפה, זה שנותן, ולא מבקש תמורה. אני רוצה להגיד תודה ענקית לכל משפחת הפועל 'בנק יהב' ירושלים, שעושה המון דברים מדהימים עבורנו לאורך שנים, על שיתוף הפעולה ההדוק, הדאגה המתמדת לילדים וכמובן על משחק ההצעדה".

יובל קורן, הפועל "בנק יהב" ירושלים: "צפוי לנו אירוע מרגש וחשוב. זו זכות גדולה שלנו לפעול רבות למען הקהילה ובפרט עבור ילדי שלוה. יש לנו את הזכות לשמש דוגמא לעשייה חברתית ותרומה להגברת המודעות לארגון שלוה ולפועלו. הקדשת המשחק עבור ילדי שלוה הפכה למסורת מבורכת עבור המועדון שלנו וכולי תקווה שהיא תמשיך עוד שנים ארוכות. צפויה לנו חגיגה אמיתית ומרגשת בהיכל הפיס ארנה ירושלים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר