ראש העיר בני כשריאל (צילום: עיריית מעלה אדומים)
ראש העיר בני כשריאל (צילום: עיריית מעלה אדומים)

ביקור העבודה המוצלח של כשריאל בארצות הברית

ראש העיר בני כשריאל חזר השבוע מביקור פורה בארצות הברית: "ידידנו ממשיכים לחבק, לתמוך ולחזק אותנו"

פורסם בתאריך: 5.6.19 20:23

במהלך השבוע האחרון חזר ראש העיר בני כשריאל לארץ לאחר נסיעת עבודה חשובה בארצות הברית. מטרת הנסיעה של כשריאל, כך לדברי גורמים בעירייה, היתה לגייס תרומות לשורת פרויקטים בעיר וכמו כן לחזק את מעמדה של מעלה אדומים.

"ביקורו של ראש העיר בארצות הברית היה מוצלח ומרגש במיוחד, והוא זכה לקבלת פנים חמה, מחבקת, אוהדת ותומכת", מציינים בעיריית מעלה אדומים. "ראש העיר ביקר בערים שונות בקרולינה בהן אטלנטה, ג'ורג'יה, ואחרות. ראש העיר אף התראיין לארבע תחנות טלוויזיה שונות להן מעל מאה מיליון צופים, בהן הוא סיפר על מעלה אדומים, על האתגרים העומדים בפני העיר, על מערכת החינוך ועל ההישגים הרבים שאליהם הגיעה מעלה אדומים".



בהמשך הביקור כשריאל נפגש בניו יורק עם ראשי ארגון Zionist Organization of America ועם מנהל הארגון אלן ג'יי. בנוסף, כשריאח נפגש עם ארגון American Friends of Likud ועם מנהל הארגון אדם פישמן.

"ראש העיר קיים בניו יורק סדרת פגישות עבודה עם שגריר ישראל באו"ם דני דנון, עם הנהלת ארגון "בני ציון" ועם יקיר העיר, איש העסקים ג'ורג' שייפר".

אחרי ניו יורק נסע כשריאל למיאמי, שם הוא נפגש עם ראשי קהילת האוונגליסטים, שהבטיחו להמשיך לסייע ולעזור למעלה אדומים בפרויקטים שונים.

"ידידינו בארצות הברית ממשיכים לחבק, לתמוך ולחזק אותנו", אומר השבוע כשריאל. "הביקור היה מוצלח וחשוב ויניב פירות רבים. בביקור גויסו תרומות רבות לפרויקטים שונים ונרקמו קשרים חשובים שיסייעו לנו בחיזוק העיר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר