זירת תאונת הפגע וברח במנהרת הראל, כביש 1 (צילום: דוברות מד"א)
זירת תאונת הפגע וברח במנהרת הראל, כביש 1 (צילום: דוברות מד"א)

צפו בתיעוד: חשד לתאונת פגע וברח בכביש 1 בסמוך למנהרת הראל

חשד לתאונה פגע וברח בכביש 1 לכיוון תל אביב: צעיר כבן 20 נפגע קשה מרכב חולף שעזב את הזירה. מעדויות ראשוניות נראה כי הצעיר יצא מרכבו בשל תקלה טכנית, פתח את מכסה המנוע ואז נפגע. משטרת ירושלים פתחה בחקירה. צפו בתיעוד התאונה

פורסם בתאריך: 17.7.19 09:10

הסכנה בכבישים: חשד לתאונת פגע וברח בכביש 1 סמוך למנהרת הראל לכיוון תל אביב. ממשטרת ירושלים נמסר: "לפני זמן קצר הוזעקו שוטרים לכביש 1, סמוך למנהרת הראל לכיוון תל אביב, בעקבות דיווח על אדם שנפגע ע"י רכב שעזב את המקום. כוחות משטרת ישראל ובהם בוחני המשטרה, פתחו בחקירה והחלו באיסוף ממצאים לאיתור הרכב והנהג הפוגע במקביל לסריקות נרחבות שנערכות".



  •  תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]

הפצוע, צעיר כבן 20, יצא מרכבו בשל מה שנראה כמו תקלה טכנית, פתח את מכסה המנוע ואז נפגע מרכב חולף, שכאמור עזב את זירת התאונה.



סמר סלמה חובש באיחוד הצלה שהוזעק לזירת התאונה מספר כי "לדברי עוברי אורח מדובר בנהג רכב שיצא מרכבו עקב תקלה ונפגע מרכב. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בזירת התאונה ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית".


ממד"א ירושלים נמסר: "בשעה 08:13 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על הולך רגל שנפגע מרכב בכביש 1 ממחלף הראל לכיוון חמד. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים הדסה עין כרם צעיר כבן 19 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית".

לדברי ד"ר קובי אסף, מנהל חדר המיון בהדסה עין כרם, הנפגע הגיע לבית החולים במצב קשה,  לאחר בדיקה הצעיר הובל לחדר הניתוח. "נעשתה הערכת מצב שלו.", אומר ד"ר אסף "היתה לו פגיעת ראש לא קשה ופגיעה אורתופדית ברגל. מצבו מוגדר בינוני".  לשאלה האם נשקפת לו סכנה, השיב ד"ר אסף כי "להערכתי לא, נקווה שימשיך ככה".



ד"ר קובי אסף, מנהל חדר המיון בהדסה עין כרם




זירת תאונת הפגע וברח במנהרת הראל, כביש 1 (צילום: דוברות איחוד הצלה)

זירת תאונת הפגע וברח במנהרת הראל, כביש 1 (צילום: דוברות איחוד הצלה)



 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר