טיפולים אסתטיים אצל הטובים ביותר | צילום מתוך:/depositphotos.com
טיפולים אסתטיים אצל הטובים ביותר | צילום מתוך:/depositphotos.com

טיפולי האסתטיקה שישדרגו לכם את המראה

בכללית אסתטיקה מחכים לכם 60 רופאים מומחים שישמחו לייעץ לכם בכל טיפול בו תהיו מעוניינים ליצירת מראה צעיר, עור בריא וכל הליך כירורגי בו תחפצו

פורסם בתאריך: 13.2.22 15:38

בשנים האחרונות המודעות לטיפולי אסתטיקה נמצאת במגמת עלייה בקרב נשים וגם גברים. כולם רוצים לשמר מראה צעיר ולצאת לרחוב כשהם חושפים עור בוהק ורענן, ללא קמטים, מה שמשפר את הביטחון העצמי.

אם בעבר טיפולים אלה בוצעו אצל קוסמטיקאיות ובמכונים פרטיים, הרי שכניסתם של טיפולי האסתטיקה לשירותי הבריאות טרפה את הקלפים והביאה מקצועיות, מומחיות וגב איתן.

חשוב לזכור, כי ביצוע טיפולים אסתטיים במכונים פרטיים שאינם מפוקחים או עומדים בתקנים הנדרשים או לחילופין ביצוע טיפולים אצל בעלי מקצוע שאינם רופאים מומחים, עלול להוביל לרשלנות, לתוצאות שאינן משביעות רצון ולעתים אף לנזקים בלתי הפיכים.

לכללית אסתטיקה מגיעים אנשים לתיקון כשלים שבוצעו בעבר במכונים אלה, שעשו שימוש לא מדויק בחומרים, שהתנהלו בחוסר מקצועיות או שהמומחים מטעמם היו לא יותר מאשר אחיות ללא הכשרה מתאימה.

במרפאות כללית אסתטיקה עומדים לרשותכם 60 רופאים מומחים אשר מבצעים במיומנות רבה כל טיפול, גם את הפשוט ביותר, מה שמבטיח לכם שביעות רצון ואיכות מצוינת.


למידע נוסף על טיפולים אסתטיים בכללית אסתטיקה לחצו כאן


כל טיפול הוא טיפול רפואי

לא כל מי שלובש חלוק לבן הוא רופא, לכן, לפני שאתם ניגשים לבצע טיפול אסתטי חשוב שתבדקו מי מבצע את הטיפול, מה ההכשרה שעבר והאם הוא מעודכן בחידושים האחרונים בתחום.

את הטיפולים האסתטיים בכללית אסתטיקה מבצעים רופאי עור וכאשר מדובר בהליך מורכב יותר – הביצוע מופקד בידי מומחים בלבד. המומחים של כללית אסתטיקה עושים שימוש בציוד החדיש ביותר, שעומד בכל התקנים הנדרשים ובפיקוח משרד הבריאות.

הטכנולוגיה מתחדשת בכל עת וכך גם איכות הטיפול.

מוזמנים להגיע לפגישת ייעוץ ולשמוע כיצד מבצעים הזרקת בוטוליניום טוקסין וחומרי מילוי נוספים, טיפול בוורידים ובנימים בולטים, הסרת שיער בלייזר, הקטנה והגדלת חזה, הרמת חזה, ניתוח אף, ניתוח מתיחת פנים, מתיחת זרועות, מתיחת בטן, מתיחת ירכיים, שאיבת שומן ועוד.

בנוסף, תפגשו טיפולים חדשים ביניהם הצרת היקפים והצערת העור באמצעות מכשור מתקדם ומתיחת פנים באמצעות חוטים – טיפול פחות פולשני מניתוח להרמת פנים ומתיחת פנים, שעלותו נמוכה באופן משמעותי.

כולם נהנים עם כללית אסתטיקה

ההנחות וההטבות המוצעות לקוחות כללית מושלם ופלטינום על מגוון הניתוחים הפלסטיים, הטיפולים האסתטיים והטיפולים להסרת שיער, הופכות את מגוון הטיפולים האסתטיים לאטרקטיביים עבור כל כיס.

חשוב לדעת כי גם מי שאינו חבר בכללית יכול ליהנות תחת קורת גג אחת מטיפולים איכותיים, מטובי המומחים, מציוד מתקדם ותוצאה מצוינת.

מעוניינים לבדוק איזה טיפול מתאים לכם? מוזמנים לבקר במרפאת כללית אסתטיקה הקרובה לביתכם לקבלת ייעוץ ללא התחייבות.

למידע נוסף ולהשארת פרטים לחצו כאן


תוכן מקודם


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר