עין לבן (צילום: אברהם שקד, רכז שמירת טבע בהרי יהודה, החברה להגנת הטבע)
עין לבן (צילום: אברהם שקד, רכז שמירת טבע בהרי יהודה, החברה להגנת הטבע)

עוד גימיק בחירות – הפעם של 'האיחוד הירושלמי': סיירת הגנה במעיינות ירושלים

כבר כמה שנים שתושבים מתלוננים על התנהגות לא נאותה שהם חווים במעיינות בסביבת העיר. כעת, רגע לפני הבחירות ובעקבות האירוע שחוותה יונת שכטר בערב יום הכיפורים, בסיעה של המתמודד לראשות העיר יוסי חביליו החליטו לפעול. איפה הייתם בשנים האחרונות?

פורסם בתאריך: 28.9.23 08:59

על סיירת ההגנה החדשה על תושבי ירושלים שמעתם? אם לא, אז קבלו – סיעת 'האיחוד הירושלמי' החליטה על הקמת 'סיירת הגנה במעיינות' בסביבת ירושלים. הטריגר – האירוע החמור שבו הותקפה משפחת ירושלמית על ידי מתרחצים חרדים בערב יום הכיפורים בעין איתמר בסמוך למושב אורה.

כן, זה בדיוק מה שאתם חושבים – גימיק בחירות. עוד גימיק בחירות. והשאלה המרכזית היא היכן היתה הסיירת הזו בחמש השנים האחרונות? הרי סיפורים דומים על התנהגויות לא הולמות במעיינות צצים אחד למספר חודשים. טוב, נו, השאלה כמובן רטורית.

אז כן, 'האיחוד הירושלמי' החליט על הקמת סיירת הגנה במעיינות. המשמעות היא שפעילים של הרשימה, שמתמודדת על מקום במועצת העירייה, יסיירו מדי יום במעיינות בעיר ובסביבותיה.

"בעקבות אירועי האלימות הקשים של חרדים קנאים כלפי קצינה בצה״ל שאירעו במעיינות סביב ירושלים בערב יום כיפור ׳האיחוד הירושלמי׳ מקים היום את ׳הסיירת להגנה במעיינות׳", כך נמסר. "מטרת הסיירת תהיה לתת מענה מיידי וראשוני לאירועים אלימים מכל סוג שהוא כלפי ציבור חילוני במעיינות ירושלים. הסיירת תפעל בכפוף לחוק".

 

 

סגן ראש העיר יוסי חביליו (האיחוד הירושלמי), שמתמודד לראשות העיר, מוסיף: "הגיע הזמן להחזיר את ירושלים לישראלים. לא יכול להיות שציבור ירושלמי גדול וציוני יסתובב מפוחד ברחבי העיר והסביבה רק בגלל שמשה לאון מגלה סובלנות כלפי הקנאים והקיצוניים בעיר. מי שמקדם הדרה וקיצוניות בעירייה מקבל הדרה ואלימות ברחובות".

חביליו, כפי ששמתם לב, תוקף את ראש העיר – וכאן המקום אולי להזכיר שהוא חבר בקואליציה העירונית ואף משמש כסגן ראש העיר.

כך או כך, "כל העיר" ניסה לברר עד כמה זה רציני. כמה אנשים כוללת הסיירת, כמה מתנדבים יסיירו יחדיו, היכן, באיזה תדירות וכו'. אז מדובר על 3-2 מתנדבים שיסיירו בעיקר סביב חג הסוכות, ימים שעמוסים במטיילים ובמבקרים, מה שמעלה את סוגיית הנחיצות – שכן לרוב האירועים הללו מתרחשים בסביבה פחות עמוסה.

אתם מרגישים מוגנים? השתכנעתם שמדובר כאן על יוזמה שהיא יותר מגימיק בחירות?

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר