אלי אוחנה ואלי טביב, רונן שוויג (צילומים: שרון בוקוב, מגד גוזני)
אלי אוחנה ואלי טביב, רונן שוויג (צילומים: שרון בוקוב, מגד גוזני)

הטור של רונן שוויג | ההכנות של בית"ר תקועות והעתיד לא ברור

חוסר הוודאות והערפל סביב בית"ר ירושלים רק הולך ומתגבר, כשאף אחד, כולל אלי אוחנה ואלי טביב, לא יודע מה יקרה בבית וגן. וגם: חילוקי הדעות סביב מינויו של גיא לוזון למאמן היו צפויים

פורסם בתאריך: 10.6.18 13:53

מה נגיד ומה נאמר על מה שקורה בבית וגן? העסק תקוע, הרבה בשל ההודעה של בעלי בית"ר ירושלים אלי טביב שהוא עוזב את הקבוצה, ועוד יותר מכך בשל תג המחיר הגבוה מהמצופה שהוא שם על המועדון.

בימים האלה, נדמה שכל מה שנשאר הוא להיזכר בימים הטובים שהיו בבית וגן רק לפני כחודש וקצת. אז, לקראת סוף העונה, הכל היה נראה ורוד והשאלה היחידה היתה איזה תואר בסוף ייקטף?

  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

אז, כזכור, הגיע מפח הנפש הגדול הן בגזרת הליגה והן בגביע. לאחר האכזבה, במיוחד בגמר הגביע, הבלון התפוצץ וטביב זרק את הפצצה על העזיבה, והוסיף כי גם אם לא ימצא רוכש, הוא לא יתמוך כספית בקבוצה והיא תצטרך להתקיים מההקצבות ומההכנסות.

 

 

אי אפשר לדעת אם טביב באמת מתכוון לעזוב את בית"ר ירושלים או שאולי הוא רק רוצה שיתחננו אליו שיישאר, אבל בכל מקרה הוא טיפס לעץ גבוה שיהיה לו קשה לרדת ממנו. למען ההגינות, אני חייב להודות שהבלגן שהקבוצה הכניסה לו לחיים האישיים לא שווה את זה, מה עוד שכל פעם ההתנגדות עולה מדרגה.

בינתיים, אלי אוחנה נשאר לבד ולמרות הניסיון הרב שיש לו, הוא יצטרך הרבה עזרה, במיוחד פיננסית, בשביל להשאיר את בית"ר ירושלים מעל המים.

המינוי של גיא לוזון למאמן בית"ר ירושלים הציף, כצפוי יש לומר, חילוקי דעות בקרב האוהדים ובקרב אנשי בית"ר. המתנגדים, מצד אחד, טוענים שלוזון כבר שנים לא מצליח מקצועית ושהוא הפך למאמן שמפוטר די הרבה. התומכים, מצד שני, מציינים שהוא מוטיבטור, אחד שחי את המשחק, לא פראייר ולא ייתן שיתערבו בניהול המשחק והחילופים.

כמובן שעדיין מוקדם לנבא את מידת ההצלחה שלו, גם בשל חוסר הוודאות סביב הסגל, אבל הוא ייבחן בסופו של דבר במבחן התוצאה. לי נראה שהשילוב שלו עם בית"ר יכול להצליח, והוא מתאים במיוחד לקהל החם ולבית"ר שהיא קבוצה תוססת. אם הוא יקבל, וזו השאלה המרכזית, כלים להצלחה נראה תוצאות חיוביות.

הציפיות הן לא לרוץ לאליפות, אלא להוות יריב שקול לכל הגדולות, להפגין כדורגל תוסס והתקפי ועל הדרך לתת תצוגות יפות. אם הקבוצה תהיה בסגנון נתניה של השנה שעברה, כולם יהיו מבסוטים.

השאלה, כאמור, היא מהן הכלים שיעמדו לרשות לוזון. מי מבין שחקני המפתח יישאר (נראה שאף אחד) ומי יבוא במקום אלה שיעזבו. אני חושב שהאוהדים יהיו מבסוטים משילוב של שחקני בית עם זרים איכותיים, שיצטרכו לתת את הערך המוסף ולהוביל את הקבוצה לעונה טובה. יאללה בית"ר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר