(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

אדם קינן מתקשר ומומחה לייעוץ בטארוט וכדור בדולח

איך אפשר לדעת מה צופן העתיד? איך אפשר לקבל החלטות באופן שישפיע על העתיד בצורה הטובה ביותר? מתקשר טוב ובעל ניסיון יכול בהחלט לתת את המידע שיעזור לכם לקבל החלטות גם באופן אנונימי לגמרי

פורסם בתאריך: 5.8.19 18:02

מי מאיתנו לא סקרן ומרגיש לפעמים שהיה רוצה לדעת מה צופן בחובו העתיד? איך ייראה מסלול החיים? איך נוכל בעזרת האינפורמציה הנכונה לקבל החלטות שישפיעו עלינו בצורה הטובה יותר? האם יש דרך בכלל לדעת מה יקרה איתנו? ובכן, אחת הדרכים לסוגיה היא לפנות למתקשר הנעזר בקלפי טארוט או כדור בדולח ולא סתם מתקשר אלא יועץ מומחה בתקשור עם ניסיון עתיר שנים וידע רב.

הוא למד תיקשור ופירוש חלומות לפני שנים רבות וכיום נחשב אדם קינן, מתקשר ומטפל בתקשור מזה 20 שנה, למומחה בתחום בכל הקשור לייעוץ באמצעות קלפי טארוט וכדור בדולח. "הרמה הגבוהה שהגעתי אליה נובעת מהניסיון הרב שלי, המקצועיות שבה אני מייעץ לאנשים שפונים אליי והיחס החם והאישי שאני מעניק לכל אחד ואחת", אומר אדם קינן ומסביר "ללמוד תיקשור זה לא מספיק. צריך להתנסות, לייעץ לאנשים, לנסות לפתור בעיות ולראות מה התשובות של הטארוט. לקוחות פונים אליי כדי לדעת מה צופן העתיד וזה מאוד לגיטימי ובשנים האחרונות המגמה רק הולכת ומתגברת. מיסטיקה וטארוט הם נושאים מסתוריים אבל זה לא אומר שאינם יכולים להוות אבן דרך בחייו של אדם. אנשים המבקשים לבצע שינוי בחייהם ישמחו לדעת האם השינוי יהיה מבורך או שלא. האם זה יוביל אותם למקום טוב יותר או יחזיר אותם אחורה. אני מתקשר ומשמש כצינור בין השואל לבין קלפי הטארוט או כדור הבדולח. באפשרותי להעביר ללקוח את מה שהטארוט מסמנים. מניסיון, כוחם של קלפי הטארוט בשינוי חיים הוא גדול. בעזרת הייעוץ תוכלו לדעת האם העתיד טומן בחובו הזדמנויות או מכשולים".

(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

הוא מוסיף :"מה שאני כן יכול להגיד זה איך נראה העתיד עבורם אבל משאיר את ההחלטה בידיהם. אני יכול לייעץ לכל בעייה אפשרית, לכל שאלה הקשורה לרומנטיקה, לזוגיות, לקריירה, לעתיד פיננסי וכו', כמתקשר אני יכול לתת תשובות. אני לא מייעץ בתחום הבעיות בתוך המשפחה או בעיות רפואיות וגם לא נותן ייעוץ בעניינים משפטיים. אינני מתיימר להחליף רופא או עורך דין ולכן כל מי שפונה אליי בנושאים הללו אני מבקש ליצור קשר עם אנשי המקצוע".

הייעוץ הטלפוני אותו מעניק אדם קינן לא מחייב הזדהות ויכול להתבצע בדיסקרטיות מוחלטת. "הטיפול והייעוץ בתקשור וטארוט לא מתאים לכל אחד", הוא אומר, "אני מסייע לאנשים עם האינפורמציה. לקוחות פונים אליי כדי לשמוע האם לעזוב את בן הזוג או לעזוב את העבודה ואני נאלץ להשיב בשלילה. אני לא יכול להחליט במקומם באיזה דרך לבחור. אני השליח. הייעוץ מתבצע באמצעות הטלפון וחשוב מאוד שאנשים יהיו כנים איתי ושקופים, אין טעם לבזבז זמן בלא להגיד את האמת. הם מקבלים ממני את המידע והם אלו שצריכים להחליט לאיזה דרך לפנות. בכלל אני מאמין שלכל אחד יש את דרך הבחירה שלו, הדרך בה הוא החליט לחיות את חייו. כשלקוח פונה לייעוץ אצלי הוא מצפה שאגיד לו תעשה כך וכך אבל דרך הטיפול שלי היא לא כזאת. כשאני מסתכל בכדור בדולח או בקלפי טארוט אני רואה דברים אחרים. אני מייעץ ללקוח ואומר לו – אתה רוצה לשנות את החיים שלך? בוא תראה מה יקרה, אבל ההחלטה האם לשנות או לא היא שלך ואך ורק שלך".

(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

אדם קינן מייעץ גם למנהלי חברות, אנשי עסקים, מנכ"לים, יועצים ועוד. כמתקשר פונים אליו מנהלי חברות גדולות שמבקשים לדעת פרטים לגבי העתיד, איך החברה תראה, האם החברה לקראת צמיחה או ירידה, אנשים צמאים לדעת מה יהיה. קיים רצון לדעת הכל ומהר מה שגורם ללקוחות רבים לפנות למתקשר לייעוץ לפני קבלת החלטות.

אתר: www.adam-keinan.com

אימייל: [email protected]

טלפון: 054-9965344


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר