המטבח (צילומים באדיבות המטבח)
המטבח (צילומים באדיבות המטבח)

חמשת הטרנדים החמים בעיצוב מטבחים 2020

המטבח הפך מזמן לשחקן הראשי בבית, כזה שבין קירותיו מתנהלות השיחות החשובות והוא מקור משמעותי לגעגוע ולזיכרונות. נפגשנו לשיחה עם מתניה, הבעלים של חברת המטבח המתמחה בעיצוב מטבחים, לקבל מידע על המגמות העיצוביות בעולם המטבחים לשנת 2020

פורסם בתאריך: 17.9.19 21:30

תכנון חלל המטבח הוא אחד התהליכים החשובים ביותר בעיצוב הבית, שכן למבנה ולעיצובו ישנה השפעה גדולה גם על נוחות הבישול וגם על האווירה המשפחתית. חברת "המטבח" היא מהמובילות בתחום עיצוב מטבחים על פי הזמנה אישית, ועד כה סיפקה  לאלפי לקוחות את מטבח חלומותיהם. נפגשנו עם מתניה, הבעלים של 'המטבח', שסיפר על הטרנדים בעיצוב מטבחים לשנת 2020 ועל המגמות העיצוביות בענף.

הטרנד הנצחי – מטבח שיש

למרות שמטבח שיש אינו טרנד חדש, הוא ימשיך לצבור תאוצה גם בשנת 2020. חזרה לעידן האדמה והטבע הוא דבר שתמיד נשאף אליו ותמיד יישאר הכי טרנדי שיש. המראה היוקרתי והסגנון במטבח שיש הוא קלאסי, אלגנטי, מוקפד ובעיקר מרשים. השיש המעוטר גונב את כל הפוקוס ולכן מתאים במיוחד לאנשים אשר אינם מעוניינים לעצב את כל חלל המטבח או אוהבים קו עיצוב נקי ומוקפד. העל-זמניות של טרנד מטבח השיש מבטיחה כי הוא יישאר הכי אין גם לאחר שיחלפו שנים רבות.

המטבח (צילומים באדיבות המטבח)

המטבח (צילומים באדיבות המטבח)

מטבחים צבעוניים

המגמות האחרונות בעולם מצביעות על מעבר ממטבחים קלאסיים לבנים או שחורים למטבחים מלאי צבע שמחיים את אווירת הבית וסביבת העבודה. כך מסביר זאת מתניה: "לאחרונה יותר ויותר לקוחות מבקשים להכניס צבע אל המטבחים שלהם. הלקוחות הנועזים יותר מבקשים שכל המטבח יהיה צבעוני, ועבור הלקוחות שחוששים להעז, אבל עדיין רוצים לגוון ולהתאים את עצמם למגמות העולמיות, אנחנו משלבים את אלמנט הצבע בקווים עיצוביים נקיים ואלגנטיים אשר משדרגים את המטבח והופכים אותו לבלתי נשכח. לאחרונה הצבעים השולטים הם ירוק, כחול, סגול ואדום עמוק אשר יוצרים אווירה דרמטית ויוקרתית".

אלמנט שובר שגרה

המטבח הוא מרכז הבית, המקום שבו הכל מתרחש – השיחות בין בני המשפחה, הבישולים והריחות.  כדי להשאיר אותו מלא חיות גם כאשר אינו בשימוש, ניתן לעורר בו עניין על ידי אלמנטים שוברי שיגרה, כמו קיר בצבע שונה ומלא חיים, ארונות מיוחדים הנבדלים משאר הקו העיצובי אך משלימים אותו בדיוק מושלם, הצבת אי מיוחד במרכז המטבח, ברז ייחודי ועוד שלל אלמנטים אשר יהפכו את המטבח למקום מזמין שכיף לשהות בו. לפעמים מספיק ברז אחד מיוחד ומסוגנן שיהווה את מוקד ה-WOW במטבח.

המטבח (צילומים באדיבות המטבח)

המטבח (צילומים באדיבות המטבח)

החלל הפתוח

גם בשנים הקרובות מטבחי ה- "Open space" ימשיכו לשלוט, בעקבות הקו העיצובי המודרני והצורך הפונקציונלי שהם ממלאים. בבתים רבים תוכלו לראות שהחלל הפתוח שולט והמטבח סמוך לסלון ואף צמוד אליו. לכן חשוב מאוד ליצור הרמוניה בין המטבח, הסלון ופינת האוכל. "לקוחות רבים אשר מגיעים אלינו מעוניינים במטבח "Open space" אשר יתאים לקו העיצובי של שאר הבית. כאשר הלקוחות נפגשים עם המעצב שלנו, הם מתבקשים להביא תמונות של חלל המטבח הנוכחי וכן של הבית כולו, על מנת שנוכל להתאים עיצוב אשר ישתלב עם הקו העיצובי של הבית. מלבד עיצוב עבור המטבח עצמו, יש לקוחות שמעוניינים גם בתכנית עיצובית לכל חלל המטבח עבור הקבלן – תאורה, חשמל, אינסטלציה וגז על מנת להבטיח שחלל המטבח יושלם באופן הרמוני".

 

המטבח (צילומים באדיבות המטבח)

המטבח (צילומים באדיבות המטבח)

מטבחים פונקציונליים בהתאמה אישית

בשנים האחרונות מתעורר הביקוש לא רק למטבחים המעוצבים באופן אישי על פי טעמו של הלקוח, אלא גם כאלה אשר בנויים באופן פונקציונלי המתאים בדיוק לצרכיו. "הרבה אנשים לא רוצים לשנות את עיצוב המטבח, אלא בעיקר מחפשים לייצר מטבח נוח אשר מתאים בדיוק לצרכים שלהם. הכוונה לגובה מסוים של הארונות, מספר המגירות, כמות שטחי האחסון וההתאמה המדויקת שלהם אל חלל הבית, כך שחווית השימוש במטבח הופכת לנוחה ומהנה", מסביר מתניה, "אצלנו ב'המטבח' כל הדלתות והמגירות בנויות על צירים של סגירה שקטה ברמה הגבוהה ביותר על מנת לאפשר נוחות מקסימלית. הידע שלנו בתורת החומרים והשימור בטכנולוגיה מתקדמת מייצר תוצאות חדשות ומרהיבות, יחד עם עיצובים מקוריים ובלתי נשכחים".

המטבח (צילומים באדיבות המטבח)

המטבח (צילומים באדיבות המטבח)

הכתבה מתבססת על הידע המקצועי של מתניה, בעלי חברת המטבח אשר מעניקה מזה 15 שנים שירות מסור לאלפי לקוחות מרוצים, ומייצרת עבורם מטבחים בעיצוב ייחודי ובלתי נשכח. התמקדות החברה בעיצוב מטבחים בלבד מאפשרת לתכנן אותם באופן קפדני ודקדקני, בדגש על הפרטים הקטנים ביותר.

חברת 'המטבח' יצרנית מטבחים בהתאמה אישית

כתובת: אזור התעשייה קריית ענבים

טלפון: 02-6432887

מייל: [email protected]

לאתר:  www.hamitbach.co.il

לפייסבוק: המטבח

פקס: 02-6432887

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר