אזרחות פורטוגלית ודרכון אירופאי - כ-3.5 מיליון ישראלים זכאים (צילום: שאטרסטוק)
אזרחות פורטוגלית ודרכון אירופאי - כ-3.5 מיליון ישראלים זכאים (צילום: שאטרסטוק)

ירושלמים? אולי אתם זכאים לאזרחות פורטוגלית ודרכון אירופאי!

פורסם בתאריך: 7.1.20 12:43

מאז ומעולם היה ישוב יהודי בעיר ירושלים, מימי בית ראשון ועד ימינו. אך לאחר גירוש ספרד, יהודים רבים הגיעו אל ירושלים בעקבות גזירות הגירוש באי האיברי, והעיר חוותה פריחה שכמותה לא ידעה זה מאות שנים. למעשה, במאה ה-19 העדה הספרדית הינה כה דומיננטית בירושלים שהיא אף מספחת אליה אשכנזים ומערביים אחרים, כאשר כולם מתפללים בנוסח הספרדי וכמעט בכל חלון ובית כנסת ברובע היהודי תוכלו לשמוע את שפת הלדינו מתנגנת. גם היום, שמות ירושלמים רבים נמנים עם צאצאי הגירוש – אבולעפיה, שלוש, מיוחס וסולומון הם רק מדגם מייצג על קצה המזלג של עדה מפוארת זו.

יתרונות האזרחות הפורטוגלית

בשנת 2015, ממשלת פורטוגל הוציאה חוק המאפשר לכל צאצאי גירוש ספרד ופורטוגל להגיש בקשה לאזרחות פורטוגלית, שהיא למעשה אזרחות אירופאית, מכורך השתייכותה של פורטוגל לאיחוד האירופאי. אם כך, אין זה פלא שמאז יצא החוק ישראל הינה שיאנית הבקשות העולמית עם מעל ל-32 אלף בקשות, הנמצאות בשלב זה או אחר על שולחנה של ממשלת פורטוגל.

האם אתם זכאים?! בדקו עכשיו בחינם

האזרחות הפורטוגלית והדרכון האירופאי קוסמים לקהל הישראלי, האוחזים בדרכון אירופאי זכאים ליהנות מכל הטוב שבעולם – לעבור באופן חופשי לכל ובכל 28 מדינות האיחוד האירופי, ללמוד לימודים מסובסדים במוסדות הטובים באירופה, לעבוד ולקבל תנאים סוציאליים מרחיקי לכת וכמובן לבצע עסקאות נדל"ן משתלמות במיוחד. כמו כן, הדובדבן שבקצפת – 185 מדינות הפתוחות בפני מחזיקי הדרכון, כולל ארה"ב ואוסטרליה, ללא שום צורך בהוצאת ויזה.

עו"ד מוטי כהן, מנכ"ל ומייסד חברת פספורטוגו (צילום: יובל כהן אהרונוב)

עו"ד מוטי כהן, מנכ"ל ומייסד חברת פספורטוגו (צילום: יובל כהן אהרונוב)

מי זכאי לאזרחות ודרכון פורטוגלים?

כל הטוב הזה יכול להיות שלכם – כ-3.5 מיליון ישראלים זכאים פוטנציאליים לאזרחות פורטוגלית. הוצאת האזרחות מתבצעת באמצעות הליך משפטי, המבוסס על הוכחת הזיקה שלכם אל המורשת הספרדית ואל אבות אבותיכם בחצי האי האיברי, על סמך שמות המשפחה ומדינות המוצא שלכם, ושל בני משפחותיכם.

מהם 5 התנאים שמציבה ממשלת פורטוגל?

1. על המבקש להיות יהודי
2. על המבקש להציג תעודת לידה
3. על המבקש להיות מעל גיל 18
4. על המבקש להיות ללא עבר פלילי
5. על המבקש להוכיח את זיקתו ליהדות ספרד ופורטוגל ולקבל על כך אישור חתום מהקהילה היהודית בפורטוגל.

בפספורטוגו, יטפלו בהליך שלכם מא' ועד פורטוגל – יוכיחו את זיקתכם ליהדות ספרד ופורטוגל וידאגו לקבלת כלל האישורים הנחוצים, על מנת להגיש את בקשת האזרחות לממשלת פורטוגל.

רוצה לבדוק את זכאותך? קליק לבדיקה חינם

אל תדאגו, גם אם אינכם ירושלמים מדורי דורות אך הוריכם או הורי הוריכם ואף הוריהם, הגיעו מאחת ממדינות צפון אפריקה, כגון מרוקו, לוב, אלג'יריה, תוניסיה ומצרים, קרוב לוודאי שאתם זכאים לאזרחות פורטוגלית. מדינות נוספות אשר צאצאיהם היהודים נחשבים למגורשי ספרד הן מדינות הבלקן, טורקיה, בולגריה ויוון. כמו כן, יהודי סוריה וירדן עשויים להיות זכאים. על מנת לברר את זכאותכם, יש לצלול אל המסמכים מהעבר ולחקור את השושלת המשפחתית שלכם, דבר אותו לא קל לעשות באופן עצמאי. לכן, מומלץ לפנות לחברה המתמחה בתחום ויכולה לחסוך את זמנכם ולעשות זאת עבורכם – החל מחקר השורשים ועד סיום התהליך עם אזרחות פורטוגלית בידכם.

פספורטוגו (צילום: יובל כהן אהרונוב)

בועז שוקרון, מנהל סניף פספורטוגו ירושלים (צילום: יובל כהן אהרונוב)

אזרחות אירופאית? רק עם המומחים של פספורטוגו

חברת פספורטוגו היא החברה המובילה במימוש הזכאות לדרכונים אירופאים, והיא בעלת מוניטין של מעל ל-30 שנה במגזר העסקי. החברה נוסדה על ידי עורך הדין מוטי כהן, ומונה כ-150 עובדים, ביניהם 15 עורכי דין אשר מומחים בחוקי האזרחויות האירופאיות, גנאלוגים אשר יתחקו אחר שורשי משפחתכם, יועצי אזרחויות ואנשי שירות דרכם תוכלו לעקוב אחר בקשתכם בשלביה השונים. באמצעות מערך גדול וניסיון רב, פספורטוגו מציגה אחוזי הצלחה גבוהים בתחום כאשר כל חודש מצטרפים מתאזרחים חדשים ומרוצים לרשימת הלקוחות של החברה. חשוב לציין – במידה ובקשתכם לא תאושר ע"י הקהילה היהודית, תקבלו את מלוא התשלום חזרה – לא אושרתם, לא שילמתם.

 

המסלול המשפחתי – מהיר, פשוט ומשתלם יותר!

אזרחות אירופאית היא "תעודת ביטוח" לכל החיים. אם הנכם מעוניינים לעבור את התהליך יחד עם ילדיכם או בני משפחותיכם, תוכלו למצוא פתרון משתלם במיוחד, במסלול המשפחתי של פספורטוגו. המסלול מקל על בני המשפחה בהמצאת המסמכים והוכחת הזכאות, מייעל את הזמנים עבור כל המשפחה יחד ואף מוזיל את העלויות.

פספורטוגו (צילום: יובל כהן אהרונוב)

סניף פספורטוגו בירושלים – בניין שערי העיר, רח' יפו 216, קומה 5 (צילום: יובל כהן אהרונוב)

 

הסניף הירושלמי שוכן במיקום מצוין בבניין שערי העיר שעל יד התחנה המרכזית. הסניף מונגש לבעלי מוגבלויות, מרווח ונעים עם חנייה לרווחת הלקוחות. עם הגעתכם לסניף, תקבלו סיוע מהיר מצוות העובדים המקצועיים, המסורים והאדיבים של החברה אשר ילוו אתכם באופן אישי לאורך כל התהליך.

מעוניינים להתחיל? בדקו זכאות חינם עוד היום בסניף הירושלמי של פספורטוגו, או התקשרו: 072-3307752.

לאתר החברה: www.passportogo.co.il

לפייסבוק: דרכון פורטוגלי, ספרדי ורומני – PassportoGo


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר