קליניקת נביעה גוף ונפש (צילום: ג'ני קלינקובשטיין)
קליניקת נביעה גוף ונפש (צילום: ג'ני קלינקובשטיין)

נביעה – שילוב מושלם בין גוף נפש ורוח

אם אתם סובלים מלחץ דם גבוה, כאבים כרוניים ודלקות, בצקות ודליות כדאי להגיע לאיילה שרביט, מטפלת ברפואה משלימה בירושלים והבעלים של קליניקת "נביעה", אשר מציעה טיפולי רפלקסולוגיה, ניקוז לימפטי, כוסות רוח, אבנים חמות, מדיטציה קבלית, והרבה מאוד מגע אשר יעזרו לכם להבריא

פורסם בתאריך: 28.1.20 17:48

לא פעם מטופלים סובלים מכאבים שונים, כאבי גב ומפרקים, כאבים טרום וסתיים, דלקות, לחץ דם, בצקות או מקרים שמפריעים לשגרת היום יום שלא נמצאה להם אבחנה ברורה ומניחה את הדעת. הכאבים לא חדלו והמטופלים המשיכו לסבול ולחוש ברע, למרות שאימצו את החלטות הרופא וניסו לטפל בסימפטומים. מה יכולה להיות התשובה לכך? את התשובה תוכלו למצוא בקליניקה של איילה שרביט, מטפלת ברפואה משלימה בירושלים אשר נותנת מענה המשלב טיפול פיזי, מנטאלי ורוחני לפתרון הבעיה.

בקליניקת "נביעה" אשר ברמת דניה בעיר, תוכלו למצוא מגוון טיפולים מיוחדים ברפואה המשלימה, אשר מטרתם להגיע לאיזון מושלם של גוף ונפש ולהחלמה מלאה. על פי התפיסה של הרפואה המשלימה ודרכי הטיפול של שרביט, "הבריאה" כשמה כן היא, נועדה להיות בריאה ושלמה ללא כל חולי. על מנת להגיע לשלמות הגוף והנפש ולאזן ביניהם, צריך להביא להרמוניה מלאה בין כל ארבעת היסודות המרכיבים את העולם ואת האדם – אדמה (המסמלת את גוף האדם, עמוד השדרה,  הצורך החומרי והקיומי ואת הגבולות), אוויר (המוח והיכולות המנטאליים), אש (השרירים, הלב והריאות ושאלת הקיום האנושי והאינדיבידואלי של כל אדם) ומים (מערכת העיכול, מערכת חיסון ולימפה, המערכת ההורמונלית והרגשות) המגדירים באופן טוטאלי כל אדם באופן אישי. הגעה לאיזון מושלם על ידי סדרת טיפולים פיזיים, מנטאליים ורוחניים הם הדרך היעילה להגעה לגוף בריא.

קליניקת נביעה גוף ונפש (צילום: ג'ני קלינקובשטיין)

קליניקת נביעה גוף ונפש (צילום: ג'ני קלינקובשטיין)

שרביט מציעה הליך טיפול אשר בא לידי ביטוי בשילוב של אבחון בכף הרגל, רפלקסולוגיה וטיפולי מגע בשילוב אלמנטים רוחניים. שילוב הטיפולים מזרז תהליכים כגון הזרמת דם וחילוף חומרים וחיזוק מערכות אשר מקלים ומעלימים כאבים ומרפאים מחלות.

לשרביט חשוב לציין: "אני לא מטפלת אלטרנטיבית. אני מאמינה בשילוב עם הרפואה המקובלת המערבית ושמירה על אורח חיים בריא. אני מציעה עוד שותף לדרך באמצעות הטיפולים המשלימים המשלבים גם התייחסות וטיפול בהיבטים העמוקים יותר".

אל הקליניקה של איילה שרביט מגיעים מטופלים רבים המבינים כי כדי להעביר את כאבם המתמשך ולהגיע להחלמה שלמה ויעילה יש לשלב טיפולי גוף ורוח. אחד המקרים הבולטים שאיילה מציינת וחרוט בזיכרונה היטב הוא של אישה אשר הגיעה לקליניקת "נביעה", לאחר שרופא מומחה לעמוד שדרה המליץ לה לעשות ניתוח בצוואר. המצב היה חמור כל כך עד שלא הייתה מסוגלת לבצע פעולות יום יומיות בסיסיות כמו להחזיק כוס ביד או להוריד צלחת ממדף גבוה. טווח התנועה שלה היה קטן ומוגבל במיוחד. לאחר טיפול ממושך בקליניקת נביעה, שבא לידי ביטוי באבחון דרך כף הרגל וטיפול ברפלקסולוגיה ושילוב של טיפולי מגע ומדיטציות, מצבה של המטופלת השתפר פלאים וכיום היא חזרה לעשות את אותן פעולות פשוטות בהן התקשתה, טווח התנועה גדל, הכאבים נעלמו, איכות החיים השתפרה והמטופלת חזר לתפקוד עצמאי אחרי שהייתה תלותית מאוד. "מדובר על תהליך טיפולי ארוך ולא בטיפול יחיד", מבהירה שרביט.

החלק הרוחני בא לידי ביטוי במדיטציה קבלית, אשר משלבת שמות קודש והתחברות לבורא עולם שבזכותו אנו מתהלכים על פני כדור הארץ וזוכים לכל הטוב והשפע. במדיטציה נוצרת הרמוניה בין הרוח לחומר, בין הבורא לנברא, המובילה לביטחון, רוגע ומרפא. נפתחת חשיבה חדשה המובילה לחיים טובים יותר. "אני מאמינה מאוד בדרך הקבלית", מציינת שרביט ומוסיפה, "אנחנו השליחים של בורא עולם. אני אומנם לא אדם דתי, אבל מאמינה שיש כוח עליון שיכול לעזור לנו. אנחנו נאחזים בחומר, אבל מה שהביא את האדם לבעיה הרפואית היא התודעה והחשיבה שלו".

אז מה את מציעה?

"מדיטציה היא אחת האפשרויות. דרך מדיטציה אנחנו מאפשרים לעצמנו לעלות מעל הדעת, לצאת מהתודעה המוכרת והידועה ולפתוח את עצמנו לאפשרויות נוספות שקיימות בחיינו. דרך המיזוג בין טיפולי המגע והמדיטציות אנחנו חוזרים אל השורש שלנו, שהוא בורא עולם. השילוב בין שניהם יוצר חיבור בין שמיים וארץ, בין העליונים והתחתונים. זהו למעשה זיווג מושלם בין הגוף והנפש לכוח עליון שפועל על הגוף ועל עולמנו. שילוב זה יוצר ריפוי בכל הרבדים. תוך כדי טיפול מתגלות חוויות מהחיים שמחלישות את הנפש והגוף. כתוצאה מכך נוצרים כאבים, דלקות ומחלות. שילוב זה עוזר לנו להשתחרר מחוויות אלו רגשית, פיזית ומנטאלית וזה מביא להחלמה מלאה ברובד העמוק ביותר.

קליניקת נביעה גוף ונפש (צילום: ג'ני קלינקובשטיין)

קליניקת נביעה גוף ונפש (צילום: ג'ני קלינקובשטיין)

לאחר שסיימה את לימודיה במכללת "רידמן", עבדה שרביט כרפלקסולוגית במערך הטיפול המשלים ברשת קופת החולים 'כללית' ונתנה מענה למטופלים רבים במגוון רחב של בעיות גופניות ונפשיות ובמרוצת השנים צברה ניסיון וידע רב בתחום. שרביט אף שימשה כאסיסטנטית ואחראית כיתת תרגול לאחיות שלמדו רפואה משלימה, במכללת מירב. כמו כן רכשה שרביט ניסיון רב בטיפול בחולים אונקולוגיים בעת שהתנדבה בשערי צדק.

איך את מאבחנת את המטופלים שלך?

כאשר מגיע אלי מטופל אני מתשאלת אותו לסיבה בגללה הגיע לטיפול ומבצעת אבחון דרך כף הרגל. למעשה אני מאבחנת ברגל את אותם היסודות שיצאו מאיזון ויוצרים כאב פיזי. אנשים מגיעים אליי, כי הרפואה המערבית לא תמיד נותנת מענה למקור הכאב או לסיבה שהוא לא נפסק למרות טיפול תרופתי. אני רואה דרך הרגל מהיכן זה נובע. בכף הרגל יש סימני לחות, יובש או יבלות וזה מציג תהליך שהגוף עובר. זה עניין מנטאלי שבא לידי ביטוי ברובד הפיזי. החשיבה יוצרת את המציאות בגוף שלנו. האבחנה היא  בעזרת עיסוי כף הרגל, אשר יש בה נקודות המסמלות כל איבר בגוף האדם. בתשאול ובאיבחון אני יכולה לזהות את שורש הבעיה של המטופל, ובכך אני יודעת  איזה תהליך להמליץ עבורו".

מה ההבדל בין הטיפול שאת מציעה לבין עיסוי?

"אני לא מעסה. העיסוי הוא לעיתים קרובות חד פעמי, יותר הנאתי ופחות טיפולי. טיפול הוא תהליך מתמשך ולא יכול להיות חד פעמי. כל כאב וחולי נוצרים בתהליך וכדי לטפל בהם בצורה יעילה אין זבנג וגמרנו, המטופל צריך לרצות לעבור תהליך ריפוי אשר מתייחס גם לרובד המנטלי שלעיתים יוצר רגשות מכבידים כמו פחד, חרדה, כעס, תסכול ומירמור שמפריעים לאיזון שלנו. תהליך טיפול נותן תמיכה גם מנטלית ורגשית, לא רק פיזית".

כלומר, לנפש שלנו יש השפעה רבה על בריאותנו?

"זה גבוה יותר אפילו מהנפש. אם אחשוב מחשבות חיוביות, אז אני חווה רגשות של שמחה והגוף יגיב בהתאם. מחשבות שליליות כמו 'אני לא טוב', 'אני לא מוצלח', הגורמות לחוסר בטחון ולחץ משפיעות אף הן על מערכות שונות בגוף ויוצרות מאגר של פסולת נפשית. דפוסי התנהגות ושלל רגשות שליליים מביאים ללחץ דם גבוה, למתח ולזרימה חזקה של דם לראש אשר עלולה לגרום אף לשבץ מוחי. דברים אלה באים לידי ביטוי בפגיעה ישירה בתפקוד הכבד, הכליות, קוצר נשימה, בעיות הורמונליות וכאב כרוני בכל חלקי הגוף. ובכלל זה גם דלקות וכאבי מחזור".

שרביט מציינת כי היא מבצעת טיפול נוסף הנקרא ניקוז לימפטי. טיפול זה מטרתו לנקז ולהזרים את הנוזלים של מערכת הלימפה. מערכת הלימפה הנמצאת בין התאים וכלי הדם מהווה חלק מהמערכת החיסונית והיא דואגת לאזן את החלבונים והנוזלים בגוף. זרימה לקויה של הנוזל הלימפטי היא הגורם המוביל ליצירת בצקות. "בעזרת העיסוי הלימפטי, מוזרמים נוזלים בריאים אל האזורים הנגועים והחולים ובכך מתאפשרת החלמה מהירה וטובה יותר", מסבירה שרביט, "הניקוז הלימפטי הוא עיסוי עדין ביותר ואף אנרגטי, יעיל במיוחד לבצקות, לניקוי רעלים, לתמיכה בהורדת משקל".

לסיכום, אם עדיין לא ניסיתם את הרפואה המשלימה או שאתם ספקניים לכל דבר שאינו קונבנציונלי יש לאיילה שרביט מסר  עבורכם: "החיים הם לא שחור או לבן, יש המון דברים שאינם גלויים, ברורים או ידועים לנו ויש עוד הרבה דרכים להחלמה. גם הרפואה אינה כפי שהייתה לפני שנים רבות והיא משתנה באופן קבוע במהלך השנים. ניתן להגיד בוודאות שאם היו מחזיקים יותר מטפלים מומחים ברפואה המשלימה בקופות החולים, התורים בחדרי המיון היו מתקצרים באופן משמעותי".

אם גם את רוצה לעבור תהליך ריפוי מכל כאב – התקשרי!

לוגו קליניקת נביעה גוף ונפש

נייד: 050-3871393

לפייסבוק: איילה ענת שרביט

לערוץ היו-טיוב

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. צביקה רייזנשטט

    איילה מטפלת בחסד עליון ,עם המון קשב פנימי לנפש המטופלים ,הכוונה מדוייקת ומגע זהב. מודה לה מכל הלב על הופעתה בחיים שלי והשידרוג שהם קיבלו בזכותה.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר