אילוסטרציה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

כל הטיפים לקראת הובלת דירה

על מה חשוב לשים לב בבואנו למצוא חברת הובלות טובה, שתעמוד בלוח זמנים, תשמור על הציוד ותהיה אמינה ומקצועית? לגזור ולשמור

פורסם בתאריך: 17.2.20 14:21

מזל טוב! הגעתם לרגע המיוחל של מעבר דירה אל בניין המגורים החדש. מעבר זה בדרך כלל מלווה בהמון אמוציות והתרגשות, עם זאת, אנחנו נוטים לרוב לשכוח מדברים רבים כמו הובלת דירה. לפני שאנו בוחרים חברת הובלות עלינו לדעת מספר דברים שיהפכו לנו את מעבר הדירה לקל יותר.

מהם הדברים שעלינו לעשות – טיפ ברזל

  1. קבלו המלצה – הטיפ הראשון הוא לחפש המלצות אודות בעל המקצוע. כמו בכל תחום אחר אחד הפרמטרים שיעידו על עסק אמין ואיכותי הוא כמות ההמלצות ולקוחות מרוצים. לקוחות מרוצים הם אלו שימליצו על בעל מקצוע לחבריהם ויעזרו להם במעבר הדירה הבא. את ההמלצות נוכל למצוא במספר פלטפורמות: ברשתות החברתיות (פייסבוק, לינקדין, טוויטר, אינסטגרם) או דרך חיפוש במנועי החיפוש. אופציה נוספת היא להתייעץ עם קולגה לעבודה או חבר קרוב על חברת הובלות, הרי כל אחד מאיתנו עבר דירה פעם אחת בחייו לא? אז קדימה תתחילו לחפש.
  2. מיקום ההובלה – פרמטר חשוב נוסף הוא מיקום ההובלה וחברת ההובלות. אם לצורך העניין אנחנו גרים בירושלים לא נחפש חברת הובלות מאזור גוש דן, זמני הגעה בחברת הובלות שכזו יהיו ארוכים מהרגיל מאחר ובסיס העבודה שלהם לא נעשה באותה העיר. לכן במקרה כזה עליכם לחפש חברה שעושה הובלה בירושלים.
  3. אין תחליף לבעל ניסיון – כמו בכל תחום גם בתחום ההובלות הניסיון הוא אחד הפקטורים החשובים ביותר מאחר ומדובר בציוד הפרטי שלנו. ותק וניסיון הם יותר מכרטיס ביקור טוב ומזמין לבעל עסק, כאשר אנו מדברים על שוק ההובלות בירושלים  אנו מדברים על שוק תחרותי למדי לכן חברות שפועלות בצורה אמינה, מקצועית וישירה לאורך זמן היא החברה הטובה ביותר עבורכם. בנוסף, חברה בעלת ותק וניסיון תדאג לספק עבורכם שירותי קצה נוספים: שירותי אריזה ופריקה, שירותי מנוף ועוד.
  4. חשיבות גבוהה לציוד – אחד הדברים החשובים ביותר במהלך הובלת הדירה הוא הציוד איתו חברת ההובלות עובדת. חברת הובלות איכותית, מנוסה ומקצועית תעבוד עם הציוד המקצועי והחדיש ביותר ובעלת פריסה ארצית ונקודות רבות.
  5. להוביל בעצמנו – כאשר אנו מתחילים לארוז את החפצים של הדירה יש המון דברים שנוכל להעביר בעצמנו, מארגזי צעצועים דרך קלסרי עבודה ועד לציוד אישי. לכן, דברים שתוכלו להעביר בעצמכם ברכב הפרטי ובכך תחסכו עשרות עד מאות שקלים.

הובלת דירה היא מלאכת מחשבת של ממש ולא הייתם רוצים לעשות את כל המלאכה הזו לבד, לכן אנו ממליצים עוד מתחילת ההליך להתייעץ עם בעל מקצוע אמין ואיכותי על מנת לאמוד נכון את כמות הציוד שנצטרך לצורך אריזה, פירוק והרכבה. ההמלצה הרווחת היא לפנות לבעל מקצוע כחודש לפני מועד מעבר הדירה, או חודשיים בחודשי הקיץ החמים.

 


תוכן שיווקי


 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר