מאפרות בירושלים (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
מאפרות בירושלים (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

מאפרות בירושלים: הכירו את הפופולריות ביותר

מחפשת מאפרת מקצועית בירושלים והסביבה? זה המקום בשבילך. אספנו בדיוק עבורך מאפרות בירושלים מובילות ומקצועיות, שמתמחות באיפור כפי שנראה על המגזינים באירופה

פורסם בתאריך: 27.2.20 15:55

הן מתמחות באיפור כלות, אירועים ואופנה, מגיעות לבית הלקוחה או בסטודיו, מעצבות שיער בטרנדים העולמיים ונותנות לוק מושלם לכלות – הכירו מאפרות בירושלים שמכירות את כל הטריקים המובילים בענף בעולם, ויוציאו אותך יפה, זוהרת ומלאת גלאם היישר לחתונה או לכל אירוע שתרצי. 


רוית הרוש

תכירו את רוית הרוש– מאפרת כלות וערב מקצועית, בין המבוקשות בירושלים והסביבה שלהפתעתנו הרבה הגיעה בכלל מתחום המחשבים. אחרי שהחזיקה במשרה שווה בתחום ההייטק- זנחה את המחשב לטובת המסקרה ואת המקלדת לטובת האודם והחליטה ללכת עם הלב ולהגשים את החלום, ולמדה את רזי האיפור בבית הספר "ירין שחף" ואף סיימה בהצטיינות.

(צילום ואיפור: רוית הרוש)

"כבר מילדות כולם ידעו שזה התחום שלי, מגיל 12 איפרתי את החברות ואת האמהות שלהן לאירועים. לחטיבת הביניים הייתי מגיעה מאופרת טיפ טופ. אבל השיא? במידה והייתי מקבלת ציון נמוך במבחן, הוריי היו מחרימים לי את תיק האיפור. וזה היה עונש מאוד קשה עבורי כי הייתי מרגישה עירומה בלי איפור. רק בצבא כשהיה אסור להתאפר למדתי לאהוב את עצמי גם בלי״ מסכמת רוית את הזיקה והאהבה לתחום כבר מילדות.

רוית הרוש עוסקת בתחום האיפור המקצועי כבר למעלה משבע שנים ״אני זוכה לקום בבוקר ולעשות את מה שאני הכי אוהבת בעולם. אני מגיעה לכלה ביום המרגש והחשוב בחייה במטרה לאפר ולהוציא אותה הכי יפה שיש, תוך כדי שאני משרה אווירה נעימה, כייפית ורגועה, מאוד חשוב לי שיישאר לכלה זיכרון מתוק מההכנות ליום המיוחד״. להרוש מזוודת איפור ענקית מלאה במוצרי יוקרה של מותגי על, היא אינה מתפשרת על איכות ועמידות המוצרים. בנוסף, היא מגיעה לכל לקוחה עם תאורת רינג מקצועית כדי להשיג תוצאה מדויקת וגם כדי לצלם תמונות שהופכות אחר כך לתמונת הפרופיל של הכלה.

״חשוב לי היחס האישי, אני אוהבת להיפגש עם כלות לפני החתונה ולערוך פגישת ייעוץ וניסיון. בפגישה אנחנו מחליטות על הלוק שהכי מדויק ומחמיא לה, תוך התחשבות במספר פרמטרים חשובים, תווי פניה, הגוונים שיחמיאו לצבע עורה ושיערה, סגנון שמלת הכלה והנעל. כך היא מגיעה ליום החתונה רגועה. זו גם הזדמנות מצוינת להכיר ולהתחבר ותמיד הפגישות הן מהנות". טיפ מרוית – מומלץ לשריין תאריך ביומן כבר מרגע סגירת תאריך האולם. וזה מפני שהיומן שלה מלא חודשים קדימה.

טלפון: 058-6540000

אתם מוזמנים לעקוב אחריה באינסטגרם לסרטוני טוטוריאל,
טיפים על טיפוח ומגוון עבודות

אינסטגרם: ‏instagram.com/ravit_harush


אלישבע חי לוי

מעכשיו את יכולה גם וגם! את לא צריכה להזמין תור אצל מעצבת שיער ותור למאפרת. אצל אלישבע חי לוי מאפרת מקצועית ומעצבת שיער, תקבלי טיפול משלים לשיער ולפנים באופן מקצועי ובמחירים שווים לכל כיס.

מאפרת: אישבע חי לוי (צילום: מרינה מושקוביץ)

"אני מגיעה מתחום העיצוב, במקור התחלתי כמעצבת פנים. ויש קשר בין השניים, מעבר לכך ששניהם קשורים לעולם העיצוב והאמנות. יש משהו דומה בזרימה הנכונה של הצבעים, בקווים המדויקים ובחשיבה על הפרטים הקטנים" משתפת אותו אלישבע באהבה הרבה לתחום האמנות והעיצוב. אלישבע למדה איפור מקצועי בבית הספר המוביל "ירין שחף" ואף סיימה את לימודיה בהצטיינות. בסיום לימודיה נשלחה לאפר מנכ"ליות במשרדי ממשלה ועוד. "מגיעות אלי כלות, בנות מצווה, אמהות ונשים ונערות לפני אירועים חגיגיים. בנוסף מאפרת ציורי פנים ומעבירה סדנאות איפור אישיות או  קבוצתיות, שם הן מקבלות את כל הטיפים המקצועיים החשובים בתחום" משתפת אלישבע.

"אני מתאימה את האיפור לפי תווי הפנים של אותה לקוחה. ומוציאה את היופי הטבעי שלה החוצה. אין אחת שדומה לשנייה, אין אפשרות לעשות העתק הדבק, כל אחת והייחוד שלה. אני יכולה להתאים את עצמי לכל סגנון איפור. יש לי המון סבלנות יעידו כמובן הכלות והן צריכות את הרוגע בדיוק בשלב הזה. את הכוס התה, את המוסיקה ואת החיבור שנחווה יחד. כמו כן, אצל אלישבע חי לוי תוכלי למצוא את המותגים המובילים בתחום האיפור אסתי לאודר, אנסטסיה, דיור ועוד. כאשר הדגש הוא על חומרים איכותיים, עמידים והיפואלגרנים.

בנוסף מדגישה אלישבע את חשיבות הבסיס לפני מריחת האיפור ורק אז ניגשים למלאכת האיפור. שלב זה חשוב ומונע גירויים ואלרגיות בעור רגיש ובכלל. לסיכום, אצל אלישבע חי לוי מאפרת מקצועית ומעצבת שיער תוכלו למצוא מעבר למקצועיות והניסיון גם חיוך וסבלנות והיא תמיד זמינה אליכן ותיתן טיפים קטנים לאיפור מושלם בשמחה גדולה.

טלפון: 052-663-9405

לאתר: www.ehlmakeup.com

לפייסבוק: www.facebook.com/elishevamakeup


כרמית יעקב

כלות? מלוות לחתונה? או חוגגות נשף סיום? כדאי שתכירו את כרמית יעקב מאפרת כלות וערב מקצועית שקיבלה הכשרה מקיפה ביותר בבית הספר המוביל והנחשב "ירין שחף". כרמית בעלת שלוש תעודות בתחומים, ביוטי כלות וערב, טלוויזיה ותצוגות אופנה למגזינים, החלה את דרכה המקצועית לפני ארבע שנים אך כבר מאז שהייתה ילדה קטנה נמשכה ואהבה את התחום ואיפרה את חברותיה בבית ספר, בתיכון, בצבא ועוד.

(צילום: כרמית יעקב)

"כבר מגיל קטן ידעתי שזה הייעוד שלי, אהבתי לעשות ניסיונות ולאפר את חברותיי ותמיד תמיד קיבלתי מחמאות רבות מסביבי. לפני אירועים משפחתיים היו מגיעות בנות משפחה ואחת אחת הייתי מאפרת. עד שהחלטתי לעשות עוד צעד לעבר ההגשמה וללכת ללמוד באופן מקצועי מהטוב ביותר בתחום" משתפת כרמית על תחילת דרכה המקצועית. "זה מרגש אותי כל פעם מחדש, לאפר כלות, מלוות ובעלות שמחה אשר מתרגשות ביום המאושר הזה. אני מגיעה עד אליהן למלון או למקום שהן שוהות, ויש גם שמעדיפות להגיע אלי. בכל התהליך חשוב לי מאוד היחס האישי וההקשבה לכל אחת ואחת, בסופו של דבר התוצאה חשובה לי לא פחות מאשר להן" מספרת כרמית בהתרגשות. כרמית שמה דגש רב על המוצרים בהם היא משתמשת ועובדת עם המותגים הכי נחשבים בתחום כמו: אסתי לאודר, דיור, קים קרדשיאן, ארמני, אנסטסיה בוורלי הילס ועוד מותגים מוכרים ונחשבים בתחום. השימוש בחומרים איכותיים מבטיח כי האיפור יישאר לאורך זמן ולא יפגע בעור הפנים.

בנוסף לאיפור אירועי ערב ואיפור כלות מקצועי, אישי ואיכותי, תוכל כרמית לאפר אתכן לפני נשף סיום, מסיבת פורים, צילומי אופנה ועוד. כמו כן, בעברה היא אף איפרה בערוץ 13. ויחד עם זאת היא עדיין אוהבת ומעדיפה לגעת בתחום איפור הערב לאירועים מיוחדים ומרגשים. "בסופו של דבר אני קשובה לאישה ולרצונותיה, ויחד עם זאת אני מתחשבת בתווי הפנים, בסוג וגוון העור. מה שמתאים לאחת לא בהכרח מתאים לשנייה. בסופו של דבר הפידבקים שאני מקבלת מהלקוחות גורם לי לסיפוק והבנה שבחרתי במקצוע הנכון" מסכמת כרמית.

טלפון: 054-6885343

אינסטגרם: instagram.com/carmit_yaakov_makeup


שירה יאנג

Shira Young מביאה איתה ניחוח של חו"ל לעולם האיפור והיופי בישראל. שירה שעוסקת בתחום כ- 10 שנים למדה את המקצוע בבית הספר ירין שחף הידוע למקצועות היופי והאיפור ובחרה לעשות את ההשתלמות בלוס אנג'לס שם למדה לעבוד בשיטת Air Brush לכלות. בנוסף, כשנתיים וחצי גרה שירה בניו –יורק שם עבדה בתחום הפקות אופנה גדולות ואיפור דוגמניות וכלות וצברה ניסיון בתחום וחוותה את עולם האיפור והיופי בנקודת מבט נוספת – אמריקה כבר אמרנו?

(צילומים: מיטל כהן, צילום N.G, הדר אלפסי)

הייחוד של שירה כמאפרת לא טמון רק במקצועיות והניסיון הרב בעבודה בחו"ל אלא גם בתחום החברתי. שירה בעלת תואר ראשון בעבודה סוציאלית בחרה לקחת את מקצוע האיפור גם לתחום זה, הנחתה סדנאות איפור ויופי עבור נערות בתכנית "קידום נוער" של עיריית ירושלים, ועבדה איתן על דימוי עצמי וגוף "אני מרגישה שהעבודה שלי לא מסתכמת באיפור וזהו. יש מכלול גדול של הבנות חשובות, בעיקר אצל בני נוער שנוטים לעסוק מאוד בנראות החיצונית ואני רוצה להעביר את המסר שהיופי קיים אצל כולנו והאיפור הוא רק תוספת ולא הכרח" ממשיכה שירה.

let your beauty shine – זהו הסלוגן המלווה את העסק של שירה ואת "האני מאמין" שלה בתחום ובכלל "אני מאמינה שכל אחת היא יפה, העבודה שלי היא פשוט להבליט את היופי שלה ולהוציא אותו החוצה. האיפור מבחינתי משמש כאמצעי להאיר את היופי הקיים בכל אישה שאני מאפרת" מספרת לנו שירה על האג'נדה שעומדת מאחורי בחירת השם. "חשוב לי ליצור אווירה נעימה ביום של הכלה, אני מבינה את ההתרגשות והלחץ. המטרה שלי היא לאפר אותה בדיוק כפי שהחלטנו ולתת לה הרבה נחת ביום המרגש שלה. לכן אני מביאה איתי בקבוק יין ושומרת על אווירה רגועה ואינטימית. בנוסף, האיפור שאני משתמשת הוא מהמותגים המובילים בעולם עם דגש על נושא העמידות, כך שאני מבטיחה להן ערב של איפור מושלם שלא יורד גם אחרי הריקודים והנשיקות".

אינסטגרם: instagram.com/lybs_bridal?r=nametag


תמר בנין

בואי להיות הכלה שתמיד חלמת ועדיין להרגיש הכי בנוח עם המראה שלך! תמר בנין – מאפרת ומסרקת כלות, מאמינה ביופי הטבעי שלך ומעבר לכך רוצה לשמר את היופי הזה וליצור מראה נקי וקלאסי. והכי חשוב שתרגישי כלה כמו שאת ביום החתונה. תמר עוסקת בתחום מזה כעשור ועשתה את דרכה המקצועית בעולם הטלוויזיה וההפקות ובהמשך גילתה את עולם הכלות והתאהבה בהן. "אני שמה דגש על מראה טבעי, אני זורמת עם רצונותיה ומתאימה את האיפור לאופי שלה. כאשר כל התהליך הוא תהליך משותף, ובמידה והיא רוצה להגשים פנטזיה רומנטית אז זה מה שיהיה" משתפת תמר.

תמר בנין מאפרת (צילומים: גלעד ומזל צלמים, luz danous, תמר בנין)

רוב הכלות שמגיעות לאיפור ותסרוקת אצל תמר, הן כאלה שלא נוהגות להתאפר ביומיום ואוהבות לשמור על המראה הטבעי והנקי ולא להרגיש מלאכותיות, אלא להרגיש הן "כאשר אני מדברת על איפור טבעי, אני מתכוונת לבסיס, המייק אפ לא אמור להיראות על הפנים. כבסיס, הוא סופר חשוב אך צריך להיות בלתי נראה. כמובן שבמידה ויש לכלה רצון לליפסטיק אדום או מראה מעושן בעיניים או כל פנטזיה אחרת" ממשיכה תמר.

גם בתסרוקות שתמר מעצבת הדגש הוא על המראה הטבעי "כפי שכבר ציינתי את המראה הטבעי באיפור, גם בתסרוקות זה הקו שמנחה אותי. אני יודעת שישנן כלות שחוששות  שהתסרוקת תהיה עשויה מידי, או שתשנה לגמרי את מראה השיער הטבעי שלהן ולכן שיטת העבודה שלי קצת שונה מהמקובל בתחום – אני עובדת עם השיער הטבעי, לא מעבדת אותו עם פן וחומרים אם אין בכך צורך מיוחד, ולכן גם מאוד אוהבת תסרוקות שמשלבות צמות ושזירת פרחים שמדגישים את המראה הטבעי והנונשלנטי ועדיין התוצאה שמתקבלת היא וואו אחד גדול. כי זה פשוט יפה"

את המראה הקלאסי והנקי בעולמות היופי אפשר לראות היום גם אצל דוגמניות וכוכבות רשת מפורסמות, שמצלמות את עצמן מאופרות באופן עדין בלי שכמעט נרגיש ולשם מכוונת תמר "המטרה שלי היא להדגיש את הקווים הטבעיים של הכלה, אין אצלי מהפך "לפני ואחרי" אני לא מאמינה בזה. הכלה שלי היא יפה לפני והיא יפה אחרי".

בנוסף מדגישה תמר כי "פגישת הניסיון לפני החתונה היא ללא עלות. חשוב שנחליט לעבוד יחד כי אנחנו רוצות ולא כי אנחנו חייבות. ברגע שהחלטנו לצאת לדרך, ביום החתונה אני שלה, ולא קובעת עם עוד כלה. אני רוצה לתת לכלה את ההרגשה הכי טובה ונוחה שאני לרשותה ביום החשוב הזה ולא עוזבת עד שהיא אומרת לי ביי. חוץ מזה אני דואגת להביא איתי ערכת טאצ'אפ במתנה כדי שבערב החתונה היא תוכל להשתמש ולהיזכר בבוקר הכיפי שעברנו יחד".

אתר: n.sendmsg.co.il/f27649/freeconsult

פייסבוק: www.facebook.com/mua.tamar

אינסטרגם: www.instagram.com/mua_misti?r=nametag


 

 

 

 

 

 


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שילת

    גאה בתמונות חתונה שלי בזכות שירה! כל כך חששתי מלהראות עם מסכה של מישהי אחרת או איזה שטאנץ איפור פופולארי.
    שירה הצליחה לקלוט בדיוק מה יהיה לי יפה ובטוב טעם בלי לצעוק הצילו אני מאופרת!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר