עו״ד ענבל עמר (צילום: מתן עמשלום)

עו"ד ענבל עמר: "יש קצה אור למי שנקלע לחובות ולעיקולים"

"חשוב לי לאפשר לאנשים לצאת ממעגל העוני, החובות, העיקולים והגזירות הכלכליות ולהעניק להם תקווה", אומרת עו"ד ענבל עמר, בעלת משרד עורכי דין

פורסם בתאריך: 15.3.20 19:20

עו"ד ענבל עמר, בעלת משרד עורכי הדין ענבל עמר המתמחה בין השאר בפשיטת הרגל, הוצאה לפועל, דיני המשפחה ועוד, הגיעה לתחום לאחר שראתה לא מעט מקרים של אנשים שנקלעו לחובות ולמצבים כלכליים שלא אפשרו להם לנהל חיים שלווים בגלל התנהלות כלכלית שגויה או ניהול כלכלי לקוי.

משרד עורכי הדין ענבל עמר צבר עם השנים ניסיון עצום בתחומי התמחותו ובפרט בתחום פשיטת הרגל. כבר בתחילת ההליך יפעלו במשרד להסדיר את ההגבלות המוטלות על החייב ולאפשר לו לחזור לשגרת חיים נורמטיבית ותקינה בהקדם. "בכל הקשור לפשיטות רגל – ישנו חוק חדש הנקרא 'חוק חדלות פירעון', חוק שנכנס לתוקף בספטמבר האחרון", מסבירה עו"ד עמר, "כאשר מטרתו בין השאר שיקום כלכלי, לאפשר לחייבים להסדיר את חובותיהם ולאזן בין שני הצדדים, הנושים מצד אחד והחייבים מהצד השני. החוק מעניק רוח של שינוי והבנה מצד הרשויות שהפעלת סנקציות מחמירות עד לצווי עיכוב יציאה מהארץ אינן בהכרח תורמות לחייב. התחושה שלי מאוד אופטימית וזה המסר העיקרי שלי עבור הלקוחות שמגיעים אלינו".

עו"ד עמר מספרת שמעבר להתמחות ולניסיון בתחום פשיטות רגל, היא פועלת מתוך שליחות ואחריות חברתית לעזור לחייבים לעלות על דרך חדשה: "התפקיד שלי הוא לאפשר לאנשים לצאת ממעגל העוני, החובות, העיקולים והגזירות הכלכליות ולהעניק להם תקווה".

ממשרדה הממוקם בתחילתו של מדרחוב בן יהודה המיתולוגי, היא מוסיפה: "כעורכת דין בתחום לא מעט שנים, אני מבינה שמי שנקלע לחובות ועיקולים חווה משבר לא פשוט ומגיע אלי כאשר 'כלו כל הקיצין' והמעמסה נהייתה כבדה מידי. על כן, לפני הכל אני מרגיעה את המצב ומראה את קצה האור ואת ההזדמנות הקיימת לעלות על נתיב חדש. לאחר מכן אני נכנסת לפעולה ויחד עם הלקוח בהתאם לנתונים הקיימים בוחנת את ההליך הנכון עבורו, במטרה להימנע מהליך של פשיטת רגל. כאשר עוד לפני המקצועיות והניסיון שלנו בין השאר בתחום של פשיטות רגל, עיקולים, הסדרי חובות ועוד, חשוב לי להסתכל ללקוח שמגיע בגובה העיניים במטרה משותפת להעלות אותו בחזרה לדרך כלכלית נכונה ולאפשר לו להוריד מעל כתפיו מסע כלכלי כבד".

הרבה אנשים מגיעים למצב של חוסר אונים אבל מסתבר שלעו"ד ענבל עמר יש פתרון עבור המקרים הקשים ביותר: "מסתבר שיש פתרון פשוט, אבל הרבה מהאנשים לא יודעים זאת, ובשל הרתיעה מהנושא אפילו לא שואלים את השאלות הנכונות שיעזרו להם לגלות את האמת. כאן הרגשתי שזו שמדובר במחויבות ואפילו בשליחות, לאפשר לאנשים לצאת ממעגל העוני, החובות, העיקולים והגזירות הכלכליות ולהעניק להם תקווה. חשוב לי שהם יבינו שיש תקווה, לא צריך לקבל זאת כגזירה או מכת גורל. בראש ובראשונה לפני שאני חובשת את כובע עורכת הדין אני אזרחית במדינה, עם מחויבות לעזור ולתרום מהיכולות והידע שלי. לכן חרטנו על דגלנו מקצועיות, אמינות ואחריות חברתית, כאשר אנחנו מטפלים בלא מעט תיקי פרו בונו כי זו המחויבות שלי"

לסיום משתפת עו"ד עמר כי את הסיפוק מהעבודה עד לישורת האחרונה היא מקבלת מהלקוחות "כבר אחרי הפגישה הראשונה כשאני רואה את הניצוץ בעיניים, קטן ככל שיהיה, אני מרגישה את המשמעות במקצוע שבחרתי. כאשר העבודה האמיתית שלי נעשית מול הרשויות ובחינת התיק בעובי הקורה. הלקוחות שלי יודעים שאני זמינה עבורם כל הזמן, יש להם את הטלפון הישיר שלי ואני מעודדת אותם להתקשר בכל שאלה ולא לעשות דברים על דעת עצמם. הרבה פעמים לקוחות מגיעים אלי אחרי שהם כבר ניסו בדרכים כאלה ואחרות לפעול אל מול הוצאה לפועל, אך ללא הצלחה. אני תמיד מופתעת מהרצון לנסות, הרי לכל דבר אחר בתחומים אחרים בחיים אנחנו לוקחים אנשי מקצוע מוסמכים, לטיפול בבעיות חשמל, אינסטלציה ועוד. אז בטח ובטח בנושא כזה משמעותי יש לקחת איש מקצוע מומחה בתחום שתסמוך עליו ותיתן לו לפעול עבורך במלוא העוצמה עד לסיום ההליכים המשפטיים בנושא".

כתובת: בן יהודה 1, קומה 4
טלפון: 050-222-9090
מייל: [email protected]

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. נהוראי

    ענבל היא בהחלט העורכת דין הכי טובה בתחום שווה לנסות מנסיון אישי ממלית בחום

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר