בני גל, אימון יהודי (צילום: ששון תירם)
בני גל, אימון יהודי (צילום: ששון תירם)

בואו למצוא את התשובות בעצמכם: באימון יהודי שיעזור לכם לחולל שינוי אמיתי בחיים ולהפוך רצונות להגשמות מעשיות

בני גל, מאסטר בקואצ'ינג, בעל הסמכה MCI מייסד בית הספר BSD לאימון יהודי. מאמן בשיטת 'האימון היהודי' אותה יזם ופיתח, מזמין אתכם לאימון אישי או קבוצתי ומאמין כי כל התשובות לכל המחסורים נמצאות אצלכם

פורסם בתאריך: 1.6.20 15:40

אתם לא מצליחים ליזום דברים? עדיין לא התחלתם את הדיאטה? אתם רוצים לעשות שינוי בקריירה אבל לא מצליחים? אתם רוצים לשפר את מערכת היחסים הזוגית הקיימת? מחפשים כבר שנים את הצלע השנייה שלכם? בני גל, מאסטר בקואצ'ינג, בעל הסמכה  MCI מייסד בית הספר BSD לאימון יהודי, מאמן בשיטת 'האימון היהודי' אותה יזם ופיתח, מזמין אתכם לאימון אישי או קבוצתי ומאמין כי כל התשובות לכל המחסורים נמצאות אצלכם.

בני גל, אימון יהודי (צילום: אולפני אתרוג)

בני גל, אימון יהודי (צילום: אולפני אתרוג)

"אימנתי כבר למעלה מאלף גברים ונשים, חילוניים ודתיים. בנוסף עשרות ארגונים ועסקים מהמגזר הפרטי והציבורי, אנשי עסקים, פוליטיקאים ומנהלים בכירים ששואפים להתקדם בחיים. כל אחד מגיע עם הצורך שלו לשינוי", משתף בני גל, "אצל אחד זה יכול להיות תקיעות ארוכת שנים בתחום הקריירה, הוא חושש לעזוב את מקום העבודה ולהתפתח למחוזות אחרים. אצל אחת הצורך הוא בשמירה על כושר גופני והיא נכשלת שוב ושוב עוד לפני התהליך ולא מצליחה להתחיל, אצל אחר מערכות היחסים האישיים שלו כל הזמן מתפרקות. הבעיה משתנה מאחד לאחת אך המהות נשארת, יש משהו אחד שמחבר ומשותף לכולם וברגע שהאסימון נופל, או בעידן שלנו ברגע שהסים יורד אז הפתרון כבר קיים, כי למעשה הפתרון מוטבע באדם עצמו וכאילו מצפה שנגלה אותו. המאמן כאן בשביל להראות את הדרך, ללוות עד לאותו רגע מבלי שתתפתח תלות באימון או במאמן", הוא אומר.

בני גל, אימון יהודי (צילום: אלבום משפחתי)

בני גל, אימון יהודי (צילום: אלבום משפחתי)

מה זה בעצם אימון יהודי?

"עולם הקאוצ'ינג מחולק לשניים: מצד אחד הפן התפקודי, ומהצד השני הפן הרגשי הרוחני. בעצם השאלה היא על פי איזה מודל אנחנו מבינים מהי הנפש? ישנה הגישה של הפסיכולוגיה המדעית, הקלינית. וישנה גם את תורת נפש מן  המזרח הרחוק. יש כמה דרכים ומודלים להבין ממה מורכבת הנפש שלנו ומה מניע את האדם לפעול. באימון היהודי אנחנו נשענים על היהדות, על משנת האר"י, תורת הנסתר והחסידות – להעצמת האדם, לגילוי הכוחות הטמונים בו והפיכתם לזמינים ורלוונטיים בחיי היומיום. אימצנו את הגישה של החוכמה היהודית של הרמב"ם בשאלה מהי נפש. כמובן שהדרך שבחרנו שונה מהתפיסה של הפסיכולוגים. הדרך שלנו היא דרך החכמה היהודית לדורותיה. משחר האנושות אין תחום שיהודים לא הצטיינו בו ולא הטביעו בו חותם משמעותי למשל,  פוליטיקה, פיננסים, מדעים, רפואה, חשבנו שגם קואצ'ינג יכול לצמוח מהחכמה היהודית ולכן פיתחנו במשך שנות עבודה מודל מקורי של קואצ'ינג, שמבוסס על החכמה היהודית לדורותיה. וזה לא קשור לדתיים או חילוניים. ישנם כיום מילוני אנשים בדרום קוריאה שלומדים גמרא, ולמה? הם הגיעו למסקנה שהחוכמה היהודית, גם זאת שהולידה את ה"סטרטאפניישן" טמונה בתלמוד ובחז"ל. כשביקרתי בברצלונה, סיפרו לי הסטוריונים שהצי הספרדי היה מנווט בימים על פי המפות ששירטט עבורם האבן עזרא".

בני גל, אימון יהודי (צילום: אבישג שאר ישוב)

בני גל, אימון יהודי (צילום: אבישג שאר ישוב)

אז הקואצ'ינג היהודי מתאים גם לחילוניים?

"כמובן, הוא מתאים לכולם. יש לי מטופלים מכל גווני החברה מישראל ומחו"ל. המשותף לכולם שהם רוצים תוצאות וזה אומר שינוי, מי שלא רוצה להשתנות לא מגיע אלינו".

אתה יכול לתת דוגמה, מהן הבעיות שאנשים רוצים לפתור?

"זה יכול להיות בכל מיני תחומים, כמו למשל רצון לרדת במשקל, פריצת דרך בתחום הקריירה, מציאת זוגיות או שמירה על הזוגיות הקיימת, בעיות רפואיות. אנשים מסתירים מעצמם 90 אחוז מהבעיות הרפואיות שלהם תחת הסיסמה "יהיה בסדר". האימון פותח את ה"סטוריטלינג" של האדם, את המחויבות והאחריות לטפל בעניינך. האימון ממוסס את הדחיינות, ההסתרה, הדימוי העצמי המעוות. הנחת העבודה באימון היא שכל התשובות נמצאות אצל המאומן. המאומן או המאומנת יודעים את התשובה הכי נכונה עבורם. אנחנו כאן רק בשביל להאיר להם את התשובות שנמצאות אצלם".

מה עוד מיוחד באימון היהודי?

"אנחנו מאמינים שאם לא הייתה לך שליחות לא היית בא לעולם. כל אחד ואחת כאן נולדה למטרה מסוימת וככל שתהיה בהירות יותר גדולה מהי אותה שליחות שבגללה באת לעולם, תזהה שמצוי בך כל מה שצריך בשביל לספק אותה. זה נותן אנרגיה לעשות דברים. בלי משמעות אי אפשר לשאול שאלות ואי אפשר לקבל תשובות ואנחנו מכוונים לשם".

זה אימון אישי או קבוצתי?

"יש כמה אפשרויות, יש אימון אישי בארבע עיניים בחדר סגור ויש אימון בקבוצות בו אתה לומד לבצע את הפעולות ולעבוד עם עצמך, לתכנן חזון ולנהל אותו עם הכלים שאנחנו נותנים בלי תלות בנו, זה הקורס הבסיסי שבאמת אני חושב שכל אדם צריך לעבור אותו. מצד שני ישנו הקורס להכשרת מאמנים – שבו אנחנו מכשירים ומסמיכים אנשים במקצוע האימון".

בני גל, אימון יהודי (צילום: דוד וויל)

בני גל, אימון יהודי (צילום: דוד וויל)

מה המסר שלך לסיום?

"אני מזמין אתכם להצטרף לאלפי מאומנים שעשו שינויים בחיים, בפרנסה, ביחסי משפחה, בצד הרוחני, אנשים שהתחילו לעשות ולראות תוצאות. אני מזמין אנשים שרוצים שינוי, שיודעים שהם רק צריכים את העזרה לכוון את הצליל האותנטי שלהם קצת כמו כיוון של גיטרה לפני הנגינה, על מנת להגיע לנקודת האמת הפנימית ובשביל לגלות מהי השליחות שלך. בואו לעשות את השינוי בעצמכם, בלי להיות תלוי בנו. אנחנו רוצים לתת דחיפה קלה ותתחילו לעוף למחוזות של עצמכם.

לשיחת ייעוץ ללא תשלום: 052-6071717

מייל: [email protected]

 לאתר: בני גל אימון יהודי

 לפייסבוק: בני גל

לאינסטגרם: bsdcoaching

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר