עורך דין ליטיגציה אזרחית, מסחרית ומנהלית בירושלים (צילום: shutterstock)
עורך דין ליטיגציה אזרחית, מסחרית ומנהלית בירושלים (צילום: shutterstock)

משרד עורכי דין ניר בחרי: ליטיגציה אזרחית, מסחרית ומנהלית בירושלים

הופעה בבתי משפט היא התמחות בפני עצמה ורצוי לבחור עורך דין שמתמחה בניהול הליכי ליטיגציה מורכבים. למשרד עורכי דין ניר בחרי ניסיון רב בייעוץ וטיפול בעניינים משפטיים בכל ענפי הליטיגציה בירושלים - אזרחית, מסחרית ומנהלית, כולל הופעה בבתי משפט, ניהול משא ומתן, גישורים, ועדות ערר, ועדות אתיקה, צווי מניעה ועוד

פורסם בתאריך: 28.4.21 12:12

משרד עורכי דין ניר בחרי מעניק ייצוג משפטי ובניהול הליכים משפטיים ומתמחה בליטיגציה אזרחית, מסחרית ומנהלית, במגוון תחומים כגון: סכסוכי שכנים, סכסוכים מסחריים מורכבים, עתירות מול רשויות השלטון השונות וייצוג בעסקאות מקרקעין ועוד. עו"ד ניר בחרי בעל תואר ראשון משנת 1997 באוניברסיטה העברית בהצטיינות, ובעל תואר שני בהצטיינות מטעם אוניברסיטת תל אביב עוסק במקצוע מזה 23 שנה. את דרכו העצמאית החל בשנת 2006 וזאת במטרה להעניק ייצוג משפטי הולם, מקצועי ושקוף בתחום הליטיגציה אזרחית ומסחרית. "במהלך השנים צברתי ניסיון והעמקתי את הידע בעולם המשפטים, וזאת על מנת להשיג יתרון בייצוג לקוחות המשרד. בעזרת ההבנה המשפטית העמוקה, שימוש בספרות משפטית בעת הצורך והיכולת להכיר ולצטט הלכות משפטיות ניתן להגיע לתוצאות טובות שניכרות בשטח" מציין עו"ד ניר. "אני מופיע ומייצג בכל הערכאות המשפטיות כולל בית המשפט העליון. הטיעונים שלי תמיד מתבססים על מקורות מהימנים, אסמכתאות משפטיות והכנה מעמיקה לפני כל דיון או משפט ללא קשר לגודל התיק, תיקים קטנים וגדולים זוכים לאותה התייחסות ורצינות".

עו"ד ניר בחרי, ליטיגציה אזרחית, מסחרית ומנהלית (צילום: גליה בחרי זילברמן)

עו"ד ניר בחרי, ליטיגציה אזרחית, מסחרית ומנהלית (צילום: גליה בחרי זילברמן)

עורך דין שנלחם למען הצדק שלך 

אתה יכול לתת דוגמה לתיק שהמשרד ייצג?

"מדובר בתביעה שהוגשה כנגד שכנה המתגוררת מעל דירתו של לקוח המשרד שסבל מרטיבות באחד מחדרי הבית בגלל שיפוץ שערכה בדירתה. הלקוח פנה אלינו לאחר שהשכנה סירבה להכיר באחריותה לנזילה. הגשתי בשמו תביעה בפני המפקחת על רישום מקרקעין וזכינו בפסק דין שמחייב את הנתבעת לבצע תיקונים ככל שהרטיבות תמשך בחורף הקרוב. כבר בתחילת ההליכים בהסכמת הצדדים מונה מומחה על מנת לבחון בין היתר האם יש רטיבות פעילה בדירת התובע, מה מקורה ואילו עבודות יש לבצע כדי להביא להפסקת הרטיבות. אחרי שתי חוות דעת של המומחה  הרטיבות לא טופלה כראוי, ולאחר חורף נוסף הופיעה בדירת התובע רטיבות נוספת וחדשה. בסופו של דבר המפקחת קבעה כי מאחר שנצפה כתם רטיבות לאחר בדיקת הצפה שלישית, ככל שבמערכת החורף הנוכחית תחדור רטיבות לדירת התובע, יהיה על הנתבעת לבצע את מלוא העבודות לפי חוות הדעת השנייה של המומחה (שקבעה שיש להחליף את כל הריצוף במרפסת השכנה אחרי שיותקנו יריעות). עוד נקבע כי הגשת התביעה הייתה מוצדקת ולכן הנתבעת לשלם לתובע הוצאות ושכ״ט עו״ד בסך 14,000 שקל".

באילו תחומים נוספים ניתן לפנות אליך?

"כל התחום של עסקאות מקרקעין ונדל"ן, ותביעות מסוגים שונים בתחום האזרחי והמסחרי לדוגמה תביעות כנגד קבלנים שמאחרים במסירת דירות, ליקוי בנייה, סכסוכים אזרחיים, סכסוכים שמקורם במחלוקת על פרשנות הסכם, סכסוך בין שוכר למשכיר, סכסוכים בין חברות, פינוי מושכר ועוד. כמו כן, גם בתחום המנהלי אני מלווה לקוחות אל מול הרשויות".

מי קהל היעד שלך, באילו תיקים המשרד מטפל?

"המשרד מייצג אנשים שרוצים להוציא את הצדק שלהם לאור, אנשים שנעשה להם עוול בין אם מדובר בסכסוכי שכנים, בהתנהלות לא תקינה של הרשויות  ועוד. על מנת לייצג באופן ראוי חשוב לי להכיר בצדקתו של הלקוח, וברגע שאני מאמין כי אכן נעשה עוול אנחנו מתחילים בבניית אסטרטגיה משפטית, בוחנים את התיק לעומקו ויוצאים לדרך עד לסיום התיק בהצלחה".

 

טלפון: 02-6712226

מייל: [email protected]

כתובת: שמואל הנגיד 27, ירושלים

פייסבוק: ניר בחרי משרד עורכי דין | Facebook

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר