אוכל לכלבים (צילום: Maksim Goncharenok www.pexels.com)
אוכל לכלבים (צילום: Maksim Goncharenok www.pexels.com)

אוכל לכלבים: איך יודעים מה לקנות לכלב החדש שלנו?

אחד הדברים המשמחים ביותר שאנחנו יכולים לעשות עבורנו ועבור בני המשפחה שלנו, הוא לאמץ כלב. אין חיה שמביאה יותר שמח ואהבה לבית, מכניסה אור ועושה את המקום לנעים ומיוחד יותר

פורסם בתאריך: 18.5.21 13:27

אחד הדברים המשמחים ביותר שאנחנו יכולים לעשות עבורנו ועבור בני המשפחה שלנו, הוא לאמץ כלב. אין חיה שמביאה יותר שמח ואהבה לבית, מכניסה אור ועושה את המקום לנעים ומיוחד יותר אך כשאנחנו מאמצים כלב, אנחנו צריכים שעלינו לטפל בו טוב ולספק לו איכות חיים גבוהה, על מנת שיהיה בריא, חזק, שמח, חברותי וייהנה לחיות אצלנו. על כן, בשביל לטפל בו כמו שצריך עלינו להקפיד לקנות לנו צעצועים, משחקים ואוכל מתאים.

הנושא של אוכל לכלבים אינו כה פשוט כפי שזה נשמע. הרבה אנשים נוטים לחשוב, שכלבים אוכלים הכל. זה לא מדויק. יש הרבה דברים שאסור לתת להם, אך חשוב לא פחות, כלבים צריכים לקבל אוכל ספציפי שיתאים להם על פי מאפיינים מסוימים. אחרת עלולות להתפתח בעיות שונות וכן הם לא יקבלו את מה שהם צריכים, בין אם זה מרכיבים תזונתיים מסוימים ועוד.

כיצד נדע מה הכלב שלנו צריך לאכול?

לפני שנציג דוגמאות של אוכל לכלבים, צריך לומר, ברגע שאנחנו מאמצים כלב מעמותה או מכל גורם אחר, הרי שעלינו לבקש ולקבל את כל המידע עליו. בין אם זה מידע אודות הגיל שלו, מידע על אודות הגזע, משקל ובין אם זה מידע אודות ההיסטוריה הרפואית שלו. כל אחד מהפרטים הנ"ל ועוד שורה של פרטים נוספים, יכולים להשפיע על בחירת המזון עבורו.

מעבר לכך, חשוב להדגיש גם שהרבה מאוד כלבים רגילים לסוג מזון מסוים. זאת אומרת, הם התרגלו לאוכל אותו הם קיבלו במשך תקופה ויהיה להם קשה לשנות אותו. יחד עם זאת, כן רצוי לגוון מעת לעת ולספק להם גם מזון שונה, ואפילו להעביר אותם לגמרי למזון אחר. יש לעשות את זה בהדרגה ובצורה קפדנית. (לבדיקת סוגי אוכל לכלבים והמחירים שלהם)

איך נבחר אוכל לכלב שלנו

בעיקרון ישנם מספר פרמטרים לבחירת אוכל לכלב:

ראשית, אנחנו צריכים לבחור על פי הגיל שלו. החלוקה מתבצעת באופן הבא: גור, בוגר, מבוגר. זה הכרחי, מאחר וכמו אצל בני אדם, גורים צריכים לאכול אוכל ספציפי שיספק להם מרכיבים אשר יכולים לעזור להם להתפתח. בוגרים מקבלים מרכיבים שמחזקים ומשמרות מערכות שונות בגוף. מבוגרים מקבלים אוכל שעוזר להם להתמודד עם שחיקה ובעיות אחרות שנוצרות כתוצאה מזקנה.

שנית, כלבים צריכים לקבל אוכל על פי משקל הגוף והמבנה שלהם. כלומר, כלבים קטנים יקבלו סוג מזון שונה מכלבים גדולים. זה נובע, בין היתר, מהעובדה שמערכת העיכול שלהם בנויה אחרת. חשוב לזכור גם, אנחנו לא נרצה שהכלב שלנו יפתח השמנת יתר, ולכן נספק לו רק מזון חיוני ואיכותי בשבילו.

שלישית, אנחנו יכולים למצוא סוגי מזון ספציפיים שיכולים לעזור לכלבים בהיבטים שונים. למשל מזון שיכול לעזור לכלבים שמתמודדים עם בעיות רפואיות, מזון שיכול להשביח את הפרווה שלהם ועוד.

כאמור, עלינו לבחון את הצרכים שלהם ובהתאם לספק להם מזון שיכול להתאים עבורם.

 


כתבה שיווקית


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר