עו"ד ריול עדיקה (צילום: אינגה Q Elite Beauty, סטיילינג: Q Elite Beauty)
עו"ד ריול עדיקה (צילום: אינגה Q Elite Beauty, סטיילינג: Q Elite Beauty)

עו"ד ונוטריון ריול עדיקה: לוחמת למענכם

מקצועיות חסרת פשרות, אהבת הבריות ורצון לסייע בשיקומו של מי שנפגע בתאונה – אלו רק חלק מהערכים העומדים לנגד עיניה של עו"ד ונוטריון ריול עדיקה במלחמתה העקבית והעיקשת למען השגת צדק ללקוחותיה. זקוקים לייצוג משפטי אמין בתחום הנזיקין - נזקי גוף? הגעתם למקום הנכון

פורסם בתאריך: 3.8.23 13:20

עדכון אחרון: 2.12.23 22:56

אישיותה הממגנטת והאנרגיות הסוחפות של עו"ד ונוטריון ריול עדיקה, באות לידי ביטוי בכל שיחה ופגישה. תכונות אלה, לצד הניסיון והידע הרב שצברה, מסירותה חסרת המעצורים ורצונה האמיתי והכן לסייע ללקוחותיה, אפשרו לה לרשום לזכותה שורת הצלחות מרשימה.

כמי שחלמה מגיל קטן להיות עורכת דין ולהילחם למען הצדק, שירתה עו"ד ונוטריון ריול עדיקה כקצינה בפרקליטות הצבאית, וסיימה תואר שני במשפטים מטעם האוניברסיטה העברית. עוד במהלך הלימודים ולאחריהם, עברה עו"ד ונוטריון ריול עדיקה כברת דרך הן כשכירה במשרד עורכי דין מוכר בתחום הנזיקין והביטוח והן בשירות המדינה. מאוחר יותר החליטה לצאת לדרך עצמאית ופתחה משרד עורכי דין משלה, מתוך רצון לממש את החזון שבגינו למדה שני תארים במשפטים, והוא לעזור ולסייע לאלו שזקוקים לה ביותר. היא פועלת למען אלו שנגרמו להם נזקי גוף ומייצגת אותם בעיקר מול המוסדות הגדולים והחזקים במדינה, כמו חברות הביטוח, מוסדות ממשלתיים והביטוח הלאומי.

להיות עם הלקוחות ברגעים הקשים

עו"ד ונוטריון ריול עדיקה, אשר ניחנה בכישרון טבעי להקדיש לפונים אליה הרגשה טובה ואוזן קשבת, יודעת לנתח סוגיות משפטיות ומצבים לא פשוטים ומורכבים, מתוך כנות ומקצועיות. היא לעולם לא תנסה לצייר בפני הלקוח תמונה שגויה או לגרום לו לתקוות שווא ותתנהל מולו בשקיפות. בכל מקרה ומקרה היא מקפידה להסביר ללקוחותיה את הסיטואציה בה הם נמצאים, באופן כזה שיבינו את מצבם המשפטי, בגובה העיניים, ומפגינה חריצות והתלהבות ייחודית ביחס האישי אותו היא מפנה ללקוחותיה.

"אני אוהבת אדם ורוצה לסייע לאנשים ברגעיהם הקשים", אומרת עו"ד ונוטריון ריול עדיקה, "אחת ממטרות העל של דיני הנזיקין היא השבת המצב לקדמותו. לצערנו את הנזק שנגרם לגוף בד"כ לא ניתן להשיב, קל וחומר במקרים הקשים של אבדן חיים. לכן, מה שכן ניתן לעשות, לכל הפחות, בעיני, הוא לנסות לשקם את מי שנפגע בתאונה או חלילה את מי שאיבד את היקר לו מכל, ולהשיג פיצויים לנפגעים, שבאמצעותם יוכלו לעמוד על הרגליים ולהתחיל את חייהם מחדש, למרות הנזק, למרות האבדן ולמרות הקושי". ממשיכה עו"ד ריול עדיקה עם ניצוץ בעיניים ומסבירה כי "המטרה שלי היא בעצם להפוך את הקש לזהב, לקחת את המצב הקשה שבו נמצא נפגע ולנסות למנף אותו לכדי פיצוי שיסייע לו להמשיך בחייו ולהשתקם".

עו"ד ונוטריון ריול עדיקה (צילום:אינגה Q Elite Beauty, סטיילינג: Q Elite Beauty)

עו"ד ונוטריון ריול עדיקה (צילום: אינגה Q Elite Beauty, סטיילינג: Q Elite Beauty)

השגת פיצויים הולמים על סבל פיזי ונפשי

התחום המשפטי העיקרי בו עוסקת זה שנים רבות עו"ד ונוטריון ריול עדיקה, הוא תחום הנזיקין, נזקי גוף וביטוח, הכולל תביעות נזקי גוף בעקבות תאונת דרכים או תאונת עבודה, תביעות רשלנות רפואית, תביעות בגין נפילה ברחוב או במקום ציבורי, תביעות ביטוח, תביעות תאונות אישיות תלמידים, תביעות תאונות אישיות ספורטאים, תביעות ביטוח חיים, תביעות מול המוסד לביטוח לאומי, תביעות נפגעי פעולות איבה ועוד. עבורה, ייצוג הלקוחות בשעתם הקשה ביותר והשגת הפיצויים המגיעים להם על הסבל הפיזי והנפשי אותו הם חווים – זוהי שליחות חיים.

כבעלת ניסיון וידע נרחבים בתחום הנזיקין, ובפרט נזקי גוף, מודעת עו"ד ונוטריון ריול עדיקה לכוחות הכבירים והאימתניים מולם ניצבים לקוחותיה ולמלחמה העיקשת הנדרשת במרבית המקרים בכדי להשיג פיצוי אופטימלי שיהיה ראוי והוגן וכאן היא נכנסת לתמונה. "השליחות שלי היא לצלוח את כל הבירוקרטיה והמכשולים שמציבות חברות הביטוח והגופים הממשלתיים. אני היא זו שניצבת מולם ומנתבת את התיק לכדי הישגים, וזאת  בכדי שהלקוחות שלי יוכלו להתרכז בטיפול ושיקום של עצמם מבלי שיהיו מוטרדים מכך".

על מנת להעניק ללקוחותיה את הייצוג הטוב ביותר, היא מקפידה ללמוד בכל תיק את נסיבותיו המשפטיות לעומק, אבל יותר מכך, בודקת את הנסיבות האישיות של מי שנפגע ולא שוכחת את כאבם של האנשים שעומדים מאחורי כל תיק. כמו כן, מיטב המומחים הרפואיים בתחומי הרפואה השונים , כותבים חוות דעת מקצועיות לפי הצורך לליווי התיק.

"בכל מקרה ומקרה אבדוק לעומק את נסיבותיו, בכדי לקבל תמונה כללית, שבאמצעותה אוכל לבנות אסטרטגיה ייחודית וספציפית לאותו האירוע, על מנת לנסות ולמקסם את סיכויי ההצלחה", היא אומרת.

שכר טרחה באחוזים מהפיצוי

יש לציין ששכר הטרחה במקרי תאונות דרכים, תאונות עבודה, תאונות ברחוב וכו', נגזר באחוזים מהפיצוי הסופי שמתקבל ולפיכך גם מי שידו אינה משגת יכול לפנות לקבלת ייצוג משפטי במקרה של תאונות שכאלו.

את מקצועיותה, יושרה ועקשנותה של עו"ד ונוטריון ריול עדיקה לא מצליחים לערער גם המקרים הקשים המורכבים ביותר, מאחר וטובת לקוחותיה עומדת לנגד עיניה לאורך כל הדרך. גם בתחומים נוספים בהם היא עוסקת, כגון: עריכת צוואות וייפוי כוח מתמשך, מגייסת עו"ד ונוטריון ריול עדיקה את מלוא כישוריה ויכולותיה. אין ספק שאם תזדקקו לה, היא תעמוד איתנה לצדכם ותילחם גם בעבורכם!

 

עו"ד ונוטריון ריול עדיקה, יו"ר ועדת רשלנות רפואית ומרכזת נפגעי איבה בוועדת ביטוח לאומי בלשכת עורכי הדין במחוז ירושלים

כתובת: דרך חברון 101, בית הנציב בניין B קומה 4, ירושלים

אתר:  www.rivalaw.co.il

משרד: 02-6507770, פקס: 02-6507771

דוא”ל:  [email protected]

לפייסבוק לחצו כאן

לאינסטגרם לחצו כאן


כתבה שיווקית


 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר