קרמיקה בירושלים (צילום אילוסטרציה: פוטוליה)
קרמיקה בירושלים (צילום אילוסטרציה: פוטוליה)

קרמיקה בירושלים: שיפוצים? ריצוף חדש? עיצוב הבית? קבלו את החברות המובילות

בין אם אתם מרצפים את הבית, משפצים אמבטיה או מחפשים אבזור יוקרתי למטבח, כדאי להכיר את חברות הקרמיקה בירושלים שיתנו לכם את המענה הנכון, האיכותי והחדיש ביותר בתחום

פורסם בתאריך: 21.3.19 13:20

 

BARAMI קומפלקס העיצוב המתקדם בישראל

חובבי עיצוב ואסתטיקה תרים בכל פעם אחר חידושים, טרנדים ומגמות בעולם העיצוב. גם אם אינם אדריכלים, מעצבים ובעלי מקצוע מהתחום, נראה שכולם רוצים להעניק לבית טאצ' אישי ועיצוב ייחודי. כיום קיימות רשתות רבות המציעות שלל דגמים בתחום הקרמיקה בירושלים, שסביר שתמצאו ברוב הבתים. אולם כדי להעניק לבית מראה מקורי, ישנה חשיבות לבחירה במקום משפחתי, בעל ניסיון וידע רב בתחום.

BARAMI, הקומפלקס המתקדם לעיצוב הבית שנמצא בירושלים, מציע חוויה עיצובית כוללת. את המקום הקים לפני כ-40 שנים, מר משה בר-עמי, ועם השנים השתלבו בו בני משפחה שהפכו את העסק המשפחתי לשם דבר. "האהבה לעיצוב, לאסתטיקה, ליופי ולתשומת לב לפרטים הקטנים עברה במשפחה", אומר אלעד בר-עמי, מנהל שיווק וקשרי אדריכלים ב-BARAMI, "המוניטין רב השנים והאיכות הבלתי מתפשרת היא שהפכה את העסק המשפחתי שלנו למקום שאליו מגיעים שוחרי עיצוב, אדריכלים, מעצבים ולקוחות שרוצים להעניק לבית עיצוב וסגנון ייחודיים". באולם התצוגה המתפרש על פני כ- 2,000 מ"ר תמצאו שלל אריחים, חיפויים וקרמיקות של ממיטב המותגים והמעצבים המובילים בעולם. הדרישה והמודעות הגדולה של קהל הלקוחות לחידושים ולמותגי יוקרה הם שמובילות את BARAMI להיות הראשונים שמחדשים ומתעדכנים בכל הנעשה בעולם העיצוב ההולך ומתפתח באופן תדיר.

לדברי אלעד בר-עמי, החליטו בחברת BARAMI המשפחתית, להעניק ללקוחות חבילת עיצוב כוללת. במקום אחד תוכלו למצוא נוסף לאריחים והחיפויים המרהיבים, גם את כל הקשור בעולם התאורה וגם דלתות. "העובדה שאנחנו מאפשרים ללקוחותינו למצוא הכל במקום אחד תחסוך להם זמן רב והתרוצצויות. כל אלה יאפשרו ללקוחות לעצב באופן מושלם את הבית והכל יהיה מוצג לפניהם במקום אחד" מסביר אלעד. נראה ש- BARAMI קומפלקס העיצוב המתקדם בישראל הוא בית חם ומזמין לעיצוב, יופי ואסתטיקה. זאת כנראה הסיבה שאדריכלים, מעצבים, אנשי מקצוע וחובבי עיצוב מוצאים את עצמם באולם התצוגה של החברה, כאשר הצוות המקצועי של BARAMI מגשים להם חלומות עיצוביים.

בר עמי (צילומים: באדיבות בר עמי)

בר עמי (צילומים: באדיבות בר עמי)

BARAMI קומפלקס העיצוב המתקדם בישראל

האומן 25, תלפיות, ירושלים

טלפון: 02-5313444

פקס: 02-5383740

לאתר: www.barami.co.il



נגב – סניף ירושלים

בעולם העיצוב שולטים ביד רמה טרנדים ומגמות חדשות אך יחד עם זאת שומרים שוחרי העיצוב פינה חמה בלב גם לקלאסיות ולאלגנטיות על זמנית. חברת נגב חשפה תפיסה חדשה ששמה לה למטרה לפשט את עולם העיצוב ולהפוך אותו למלהיב וחוויתי יותר. כחלק מהאסטרטגיה החדשה השיקה חברת נגב את שיטת חמשת הלוקים המוצגת בסניפיה. שיטת חמשת הלוקים מציגה בפני הלקוחות טוטאל לוק עיצובי מושלם לסגנונות חדשים לצד מראות קלאסיים בעולם העיצוב. מטרת השיטה להוות השראה למעצבי פנים, אדריכלים ולקוחות פרטיים ודרכה כל אחד יוכל למצוא את החיבור לסגנון העיצוב המועדף עליו ולהרכיבו על פי טעמו. שוחרי העיצוב ואנשי המקצוע בהם אדריכלים ומעצבים יוכלו למצוא את מבוקשם בסניף החדש אותו משיקה חברת נגב בירושלים. הסניף שנמצא באזור התעשייה בתלפיות כולל אולם תצוגה מרשים המשתרע על פני   650 מ"ר של הטרנדים החמים ביותר וסגנונות העיצוב השונים. במקום מוצעים מותגים בינלאומיים מובילים לצד מותגים מקומיים איכותיים והפריטים והמוצרים המובילים בעולם לעיצוב ושיפוץ הבית.

"הסניף שלנו זכה לעיצוב ייחודי וחדשני. באולם התצוגה מככבות קוביות העיצוב (בוקסים) שמהווים חדרים בעיצובים שונים המציגים את האריחים מהקולקציות העדכניות ביותר מהעולם, כאילו שזה עתה הגיעו בקונטיינרים" אומרת שמחה זאדה, מנהלת סניף נגב ירושלים. לצד חדשנות עיצובית המעניקה חווית קנייה שונה, קלה ומהנה תמצאו בנגב ירושלים גם מותגים בלעדיים אותה מביאה הרשת לארץ. בתפריט מככבים: NOVO שהוא מותג הבית של נגב ומציג קולקציית אריחים מרשימה וכעת גם ארונות אמבטיה, כיורי מטבח ואבמטיות בעיצובים מסקרנים. המותג האיטלקי Atlas Concorde המציע פורצלן במראה עץ, שיש, אבן או בטון ובטקסטורות בד ותלת מימד. המותג הגרמני המוביל Villeroy and Boch מציג קולקציית כלים סניטריים מרשימה.

"חוויית הקנייה ומגוון המותגים המוצעים מאפשרים ללקוחת לעצב את חללי הבית בסגנון העיצוב שאליו הוא באמת מתחבר. כל זאת בהתאמה מושלם לצרכיו האישיים וטעמו העיצובי" מסבירה שמחה. לצד עיצוב ומבחר סגנונות ומותגים שמים דגש רב בנגב על השירות האדיב, המקצועי והבלתי מתפשר "אנחנו נחשבים לסניף משפחתי ואינטימי. אנשי הצוות המנוסים דוגלים בשירות מקצועי ויחס אישי ללקוח. בסניף יש אווירה משפחתית והצוות המקצועי שלנו מהווה בית לאדריכלים, מעצבים ושוחרים עיצוב. אנחנו שמים דגש על קשרי אדריכלים ומעניקים שירות מקצועי ויחס אישי ללקוחות מרגע כניסתם לסניף ועד סיום המכירה" אומרת שמחה.

קרמיקה בירושלים: נגב (צילומים: שלומי כהן)

נגב (צילומים: שלומי כהן)

הסדנא 11, אזור התעשייה תלפיות

טלפון: 02-6714455

לאתר: www.negev-new.co.il



MC ceramic boutique – הבשורה החדשה בעולם עיצוב הבית הירושלמי

MC ceramic boutique היא פנינת עיצוב ואדריכלות הממוקמת ברח' הרכב 55, בתפר שבין שכונת תלפיות לשכונת בית צפאפא, ובה ניתן להתרשם ממיטב החידושים והטרנדים הכי חמים בשוק, ולחוש באווירה משפחתית ונוחה, תוך צפייה במיטב המוצרים והמותגים שמהדרים את הקירות והמדפים השונים. אתם יכולים למצוא את עצמכם באחת מרשתות הקרמיקה המוכרות, אבל אם אתם רוצים להעניק לבית שלכם מראה אחר, מקורי, וטרנדי, ולא להיסחף עם הזרם, ודאי תעדיפו מקום משפחתי, בוטיקי ואיכותי, כזה שמנוהל על ידי טובי מומחי העיצוב בעיר, אבל גם יודע להעניק תחושה כיפית לכל לקוח ולקוח, ולהפוך את התהליך של עיצוב הבית, שעלול להיות מייגע ומעייף – כשלא עושים את החיבורים הנכונים, לקליל ומהנה, ולא פחות חשוב מכך, גם משתלם במיוחד.

MC ceramic boutique – חנות הקרמיקה האינטימית השוכנת בפאתי תלפיות, הוקמה בשנה האחרונה על ידי משה כהן, דמות מוכרת ואהובה בענף העיצוב בעיר, שעבד שנים מאחורי הקלעים, והחליט לקחת את כל הניסיון והידע שלו צעד אחד קדימה, על מנת לעזור ליותר ויותר זוגות צעירים וירושלמים בכלל, לעצב את בית החלומות שתמיד חלמו עליו, תוך שמירה על סטנדרטיים בלתי מתפשרים, טכנולוגיה מתקדמת, שירותי ההדמיות בתלת מימד, פריסות (תכנית ביצוע לקבלן), וחשוב מכל – מגוון מוצרים איכותיים שמתכתבים עם מגוון סגנונות ועומדים בדרישות הגבוהות ביותר. משה כהן מאמין שאין תחליף לשירות וליחס אישי וחם, ובהתאם לרוחו, הלקוחות נהנים גם מליווי צמוד של מעצבת פנים מוסמכת – נתלי כהן, שמלווה את באי המקום מההתלבטות הראשונה ועד האריח האחרון. אנקדוטה מעניינת על החנות ניתן ללמוד מהעובדה שבתוך פחות משנה שבה היא קיימת, כבר הספיקה לרכוש לעצמה מוניטין נהדר בקרב אדריכלים, מעצבי פנים, יזמים ולקוחות פרטיים, מאזור ירושלים והסביבה, שהגיעו ופשוט התאהבו. "אנחנו מציעים מתחם בוטיק, אינטימי ומשפחתי, שמדבר בשפה שקורצת למעצבים, לאדריכלים ולכל מי שרוצה לשדרג את מראה הבית, ובכלל – לשדרג את איכות החיים, בלי לקרוע את הכיס", מספרת נתלי כהן, מעצבת הבית.

החנות משווקת את מותגי הקרמיקה המובילים בעולם כמו מרקה קורונה, דיזל ועוד, ומגוון רחב של מוצרים ייחודים מגרמניה, מאיטליה ומספרד. בחנות תוכלו למצוא אריחי גרניט פורצלן, אבן, קרמיקה, כלים סניטריים, מערכות ספא, ברזים וריהוט לחדרי אמבטיה – כולם בסטנדרטיים הגבוהים ביותר. "בשנים האחרונות אני עד למגמה חדשה – הלקוחות הישראלים יודעים מה הם רוצים, ובדרך כלל זה את הטוב ביותר. לכן חרטנו על דגלנו, ואנו עושים את זה גם בפועל – להיות הכי מעודכנים, הכי חדשניים והכי מובילים בעולם שמתעדכן ומתפתח ללא הפסקה, מה שמותיר אותנו תוססים ומעורבים, ואתכם – עם האפשרויות לרכוש את המוצרים הכי מתאימים, בין אם זה כלים סניטריים יוקרתיים, בריקים, או אפילו את אריחי הקרמיקה שתמיד רציתם".

(צילום: באדיבות MC BOUTIQUE CERAMIC)

(צילום: באדיבות MC BOUTIQUE CERAMIC)

MC ceramic boutique

כתובת: הרכב 55, ירושלים

טלפון: 02-5099090

לאתר: MC ceramic boutique

לפייסבוק: MC Ceramic Boutique



גלעד קרמיקה

חברת גלעד קרמיקה מובילה סטנדרטים חדשים בתחום עיצוב הפנים בישראל, לצד שירות מקצועי, אדיב ומיומן. אחרי שנים של הצלחה בירושלים, ואחרי שרכשה לעצמה מוניטין בקרב אדריכלים, מעצבי פנים, יזמים ולקוחות פרטיים, החברה שיקה לאחרונה אולם תצוגה מרשים ומעוצב, נוסף על זה הקיים בירושלים, בשטח של 2,000 מ"ר – בישפרו סנטר במודיעין. החברה הינה חברה משפחתית ירושלמית, שנוסדה בשנת 1993. שמה הולך לפניה בעולם העסקים. "מדובר באולם גדול ומרשים במיוחד שהחלטנו לפתוח מחוץ לירושלים, אחרי שנים של הצלחה בעיר", אומרים אנשי החברה. "זהו קומפלקס אקסקלוסיבי למעצבים, לאדריכלים ולכל אדם שמשפץ את ביתו ורוצה את הטוב ביותר".

באולמות התצוגה במודיעין ובירושלים ניתן להתרשם מדי שבוע מהחידושים האחרונים, מהטרנדים הכי חמים בשוק, ממוצרים לעיצוב הבית לצד ייחודיות ומקוריות בהצגת המוצרים. זאת הסיבה שגלעד קרמיקה היא בחירתם של מעצבי הפנים והאדריכלים. "אנחנו נוהגים לצאת מדי שנה להשתלמויות בחו"ל, כדי להישאר כל הזמן עדכניים ומעבירים את הידע לעובדים שלנו וללקוחות". החברה מייבאת ומשווקת את המותגים, החברות והמעצבים המובילים בעולם כמו ורסאצ'ה, ולנטינו ועוד, ומגוון רחב של מוצרים ייחודים מגרמניה, מאיטליה ומספרד. בין כל המוצרים אפשר למצוא אריחי גרניט פורצלן, אבן, קרמיקה, כלים סניטריים, מערכות ספא, ברזים וריהוט לחדרי אמבטיה – וכולם ברמת הגימור הגבוהה ביותר.

כשאנשי החברה נשאלים מהו סוד ההצלחה, מעבר למוצרים האיכותיים, התשובה חד משמעית – השירות: "כל לקוח וכל פרויקט שמגיע אלינו, אנחנו מתייחסים אליו כאילו מדובר בבית הפרטי שלנו. זה אופן העבודה שלנו. אנחנו חברה משפחתית שנותנת תחושה משפחתית גם ללקוחות, שירות הוא מעל ומעבר בשבילנו. היחס האדיב ללקוח, והעובדה שאנו יבואנים בלעדיים של מותגים מובילים, מאפשרים לנו לשמר את ההצלחה. לקוחות רבים נוהגים להגיע אלינו לפגישת ייעוץ מקצועית. הניסיון רב השנים בתחום, ההשתלמויות הרבות והרצון שלנו להיות תמיד עדכניים ולהבין את השוק המקומי, מורגשים היטב בקרב הלקוחות הרבים שלנו".

גלעד קרמיקה צילום יגאל-דוד חכמון

גלעד קרמיקה צילום יגאל-דוד חכמון

גלעד קרמיקה ירושלים: יד חרוצים 5, ירושלים

טלפון: 02-6713505

גלעד קרמיקה מודיעין: שדרות התעשיות 7, מודיעין

טלפון: 08-6704555

ניתן לתאם בטלפון פגישות ייעוץ.

לאתר: גלעד קרמיקה

 

 

 

 


כתבה שיווקית


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר