חברות ניקיון בירושלים (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
חברות ניקיון בירושלים (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

חברות ניקיון בירושלים שכדאי להכיר

מחפשים חברות ניקיון בירושלים? קבלו את החברות שמציעות ניקיון לבית ולמשרד, עבודות פוליש, ליטוש והברקה, שירות איכותי ומחירים הוגנים

פורסם בתאריך: 25.3.19 15:15

למצוא חברות ניקיון בירושלים שיתנו שירות טוב, יעיל ואמין – זה לא דבר פשוט, חשוב לבצע תיאום ציפיות, לסגור לוחות זמנים, לוודא שיש ביטוח לעובדי החברה ולברר על חומרי הניקוי. ריכזנו מספר חברות ניקיון בירושלים המתמחות בניקיון בתים ומשרדים.


ריפרש Refresh חברת ניקיון

את חברת הניקיון ריפרש הקים אמיר נחמן, בן ה-40, לפני כ 15 שנה. החברה מתמחה במתן שירותי ניקיון למוסדות ולמשרדים תוך כדי הקפדה על גיוס עובדים מובחרים, חרוצים ומקצועיים. בין רשימת המוסדות שמקבלים שירות מחברת ריפרש, נמצאים:  קניון האחים ישראל, בניין שגרירות הודו בתל אביב, לשכת עורכי הדין בישראל, חברת התרופות נובה מד ועוד. חברת ריפרש מספקת גם שירותי פוליש, חידוש רצפות וחידוש דקים. בנוסף לאלה ישנו צוות המספק שירותי ניקיון חד פעמיים לדירות ובתים פרטיים לאחר מסירת המפתחות לבעלי הבית מקבלן, המבצע ניקיון כללי, יסודי הכולל פוליש ועוד.

ריפרש (צילומים: פרטי)

ריפרש (צילומים: פרטי)"בחברתנו מספר עובדים רב המחולק לצוותים המתמחים ומתמקצעים בתחומים השונים, מספר אמיר. הוא מוסיף ואומר כי סוד ההצלחה של חברת ריפרש טמון במספר פרמטרים, כשבמקום הראשון הם העובדים. "העובדים שלי מקבלים יחס אישי וחם, הם מתוגמלים יפה ולא בשכר מינימום כפי שמקובל בשוק הזה, מה שגורם לצוות עובדים שאינו מתחלף, נשאר קבוע, וזה ניכר בעבודה בשטח. יש לנו בחברה עובדים ותיקים למעלה מעשר שנים ו- 12 שנה, זו אחת הסיבות למקצועיות שלנו משום שהצוות ותיק ובעל ניסיון". אבל לא רק הצוות המסור והמקצועי הוא זה שמוביל לכך שחברות ומשרדים רבים מבקשים את השירות של ריפרש. אמיר מעיד על עצמו כאיש שטח, שנוהג להגיע להתרשם מהעבודה ולשמוע את מזמיני השירות "יש לנו יתרון בכך שבבעלותינו כל הציוד הנדרש והמתקדם לפוליש, לחידוש רצפות וליטוש ואת הידע הדרוש והמקצועיות למציאת פתרון לבעיה בה נתקל הלקוח בזמן אמת, ולא פעם אנחנו מספקים לו את השירות אקסטרה וללא עלות. חשוב לי לתת את היחס הטוב ביותר לעובדים ובאותה המידה את המענה הטוב והמהיר ביותר ללקוחות".

נשמח לתת שירות מקצועי ומהימן

טלפון: 1-800-202-002

לאתר Refresh

לפייסבוק: שירותי ניקיון ואחזקת מבנים חברת refresh


חברת ניקיון "דנדש"

דנדש (צילומים: מתן עמשלום, פרטי)

דנדש (צילומים: מתן עמשלום, פרטי)

חברת "דנדש" – חברת הניקיון שתנקה לכם את המשרדים אבל לא את חשבון העו"ש. החברה ממוקמת בירושלים ומעניקה שירותי ניקיון בסטנדרטים גבוהים במיוחד, תוך התאמה לצרכים והדרישות הייחודיים לכל לקוח ולקוח. השירותים ניתנים על ידי צוות עובדים מקצועי, מיומן, מהיר ואמין אשר ידאג שהמקום שלכם יהפוך למצוחצח ונקי כפי שמעולם לא היה.

שירותי הניקיון ניתנים ללקוחות פרטיים ועסקיים וכוללים ניקיון משרדים, בניינים, דירות, פוליש ושירותי אחזקה וגינון. כמו כן, ההחברה מתמחה בתחום הפוליש – פוליש ווקס, קריסטלי, ואקרילי, כך שהצוות המקצועי מתאים את הסוג הפוליש לדרישות והרצונות הספציפיים של כל הלקוח. בנוסף, "דנדש" מציעה שירותי ניקיון ייחודיים אשר לא ניתן למצוא בחברות אחרות ומתמחה בניקיונות לאחר שיפוץ והסרת כתמים קשים במיוחד. כל הניקיונות נעשים על ידי הציוד המקצועי והמתקדם ביותר בעולם, עם חומרים ירוקים איכותיים אשר ידידותיים לסביבה ולעובדים.

מנהלי החברה, רונן אירני ודוד ביטון, מספרים על הייחודיות של החברה שהקימו: "הקמנו את העסק מתוך רצון ליצור שינוי בתחום שירותי הניקיון בארץ. פעמים רבות, אנשים נתקלים בעובדים לא מקצועיים ולא אמינים ולכן היה חשוב לנו להקים חברת ניקיון שתהיה מושתת על הערכים הללו.  הרכבנו צוות עובדים אשר נבחרו בקפידה ועברו השתלמויות מקצועיות כך שיוכלו לספק את השירות המקצועי ביותר עבור הלקוח תוך מתן דגש על שקיפות ומקצועיות. בנוסף, עם תחילת דרכנו המקצועית הבנו שעסקים רבים משתמשים בחומרי ניקוי מזיקים ומהר מאוד עברנו להשתמש בחומרים ירוקים וידידותיים אשר לא יזיקו לעובדים שלנו או לסביבה. כיום, אנחנו יכולים להגיד בגאווה שאצלנו כל לקוח יוצא מרוצה ".

כיום, לחברה יש עשרות לקוחות מרוצים וקבועים, כאשר בפרויקטים האחרונים הצוות המיומן של "דנדש" ערך ניקיון ראשוני לקראת פתיחה של הסניף החדש של "ניו דאלי" בסינמה סיטי, המשרדים החדשים של מנהל מקרקעי ישראל, והסניף החדש של "תאילנדי" הנמצא במושבה. כל שירותי הניקיון ניתנים בשעות נוחות וגמישות ובמחירים אטרקטיביים במיוחד אשר לא משאירים מקום לתחרות. אז אם אתם מחפשים שירותי ניקיון מכל סוג שהוא, "דנדש" היא ללא ספק הבחירה הנכונה ביותר עבורכם עם שירות מקצועי, צוות אמין וחומרים ידידותיים שאינם מזיקים לסביבה.

לקביעת פגישה חייגו

טלפון: 050-9588889

לפייסבוק: דנדש-ניקיון ברמה אחרת

עובד שירותי ניקיון בע"מ

עובד שירותי ניקיון (צילומים: מתן עמשלום)

עובד שירותי ניקיון (צילומים: מתן עמשלום)

"עובד שירותי ניקיון בע"מ", היא חברה ירושלמית וותיקה ואמינה המעניקה שירותי ניקיון לעסקים ברחבי העיר ובארץ מזה 30 שנים. החברה הוקמה על ידי סימה סמירה אשר החלה את דרכה בתור עובדת ניקיון שכירה ועד מהרה, בעזרת ילדיה, פתחה עסק משלה שהפך לאימפריית ניקיון ירושלמית מצליחה המעסיקה למעלה מ- 300 עובדים.

כיום החברה מעניקה שירותי ניקיון לעסקים מוכרים בעיר כמו משרד התמ"ת, עיריית ירושלים, ועוד שלל משרדי ממשלה ועסקים פרטיים, אשר הפכו ללקוחות קבועים בעקבות השירות המקצועי והאמין שמספק צוות העובדים המסור של "עובד שירותי ניקיון". בעקבות החוויה האישית של סימה, אשר התחילה את דרכה בתור עובדת ניקיון בעצמה, בחברה שמים דגש רב על זכויות עובדים והיא עומדת בכל התקנים הנדרשים מבחינה זו, כאשר כלל העובדים מקבלים משכורת מסודרת עם תלוש וזכויות סוציאליות, וזאת בניגוד להרבה חברות בתחום המעסיקות עובדים בתנאים לא הוגנים.

כמו כן, בחברה מועסקים עובדים מקצועיים ואמינים וישנו שירות לקוחות אשר פתוח עבור בעלי העסקים כל העת. בנוסף לכך, סימה באופן אישי דואגת לבקר אצל כל הלקוחות ולוודא שהם מרוצים מהשירות הניתן להם: "אני מסתובבת כל יום מהבוקר עד הערב, ולמרות שיש מפקחים, אני רוצה לוודא תמיד באופן אישי שהעבודה נעשית כמו שצריך, שהלקוחות מרוצים ושהכל נקי".

לדעת סימה, סוד ההצלחה של החברה טמון באמונה גדולה: "כיום החברה מצליחה מאוד, יש לנו לקוחות של שנים רבות וכל הזמן מתווספים לקוחות חדשים. הכל משמים, אני מאמינה שמי שעוזר לאחרים, אלוהים עוזר לו, ואני כל החיים, וגם עכשיו, דואגת לעזור לאנשים החלשים בחברה ויודעת ששום דבר לא מובן מאליו".

כיום, חברת עובד שירותי ניקיון, זוכה במכרזים רבים, בין היתר בגלל הרצון לקדם נשים בשוק העבודה, ולקדם עסקים כמו זה של סימה – אישה חזקה, אשר התחילה בקטן ובסופו של דבר הצליחה בענק. אז במידה ואתם בעלי עסקים וזקוקים לשירותי ניקיון, תהיו בטוחים ש"עובד שירותי ניקיון בע"מ" היא הבחירה הטובה ביותר עבורכם.

טלפון ליצירת קשר: 02-6247313 | 050-2294143

 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר