פופי דיזיין (צילום: יובל כהן אהרונוב)
פופי דיזיין (צילום: יובל כהן אהרונוב)

איפה קונים אקססוריז לבית בירושלים? שולחנות סלון, שידות, מראות ופרחי משי

יצירתיות, אלגנטיות, תעוזה והרבה סטייל - אלו המאפיינים של חנות פופי דיזיין שמתמחה באקססוריז לבית בירושלים. החנות מספקת מזה 26 שנה ריהוט משלים ומוצרי נוי מקסימים לבית בייבוא אישי ממיטב המעצבים: שולחנות סלון, שידות, מראות ופרחי משי;

פורסם בתאריך: 4.7.19 10:37

חנות 'פופי דיזיין' מספקת מזה 26 שנה ריהוט משלים ומוצרי נוי מקסימים לבית בייבוא אישי ממיטב המעצבים, כחלק מהחזון המשפחתי למקסום חווית העיצוב של הבית הישראלי. כשמחפשים אקססוריז לבית בירושלים מומלץ להיכנס לחנות פופי דיזיין בקניון ישראל תלפיות ולהתרשם מהמלאי המרהיב של פריטי עיצוב: שולחנות סלון, שידות, מראות ופרחי משי במגוון משגע לכל בית בירושלים.

פופי דיזיין (צילום: לינוי אסף)

פופי דיזיין (צילום: לינוי אסף)

אם לא שמעתם את השם "פופי דיזיין", כנראה שאתם לא חזקים בתחום עיצוב הבית. פופי דיזיין, גלריה לעיצוב הבית בירושלים מאז 1993, בקניון האחים ישראל בתלפיות. בעל חנות "פופי דיזיין" – פופי חיון, הקים את העסק והתחיל את דרכו כיבואן מצרפת, של הדברים הכי מיוחדים, איכותיים ויוקרתיים שיש. עם השנים, עבר לייבא גם מארה"ב ומסין הרחוקה. לפני כ- 7 שנים, הצטרפו אליו לעסק, בנו יהונתן וכלתו לינוי – זוג צעיר שהביא עמו לעסק רוח חדשה, צעירה ורעננה לתחום עיצוב והלבשת הבית, טרדנים עכשוויים מעוררי השראה. בנוסף, פועלים השניים לקידום העסק ברשתות החברתיות ולביסוס המותג המצליח בפייסבוק, ובאינסטגרם, כל שיזכה לגישה לכלל הלקוחות ברחבי הארץ.

ספרי על הטרנדים המובילים כיום בעולם העיצוב?

"היום וכבר למשך תקופה, כל מה שקשור למראות זה הטרנד החזק. כל פריטי המראה וגם ריהוט מראות, מוסיף פן שונה ומעשיר לחלל החדר, מספק יצירתיות, עומק, גודל, תעוזה והרבה סטייל. "האפקט העיצובי הופך מראה סטנדרטית בסלון הבית לפריט הכי נוצץ, נקי ומיוחד".

פופי דיזיין (צילום: לינוי אסף)

פופי דיזיין (צילום: לינוי אסף)

כיצד מתבצע תהליך הייעוץ ללקוחות החנות?

"לחנות שלנו מגיעים נשים וגברים כאחד, ולרוב הם אוהבים לשתף בתמונות של חלל ביתם, ושמחים להכוונה ולייעוץ בכדי לשדרג את המראה. אנחנו מברכים על כך, ומאוד נהנים לספק את ההכוונה והייעוץ על פי מרכיבי האופי של הלקוח וחלל הבית שלו. אנחנו עובדים בזה וחיים את זה, משתתפים בתערוכות ברחבי עולם, ויש לנו מטרה וחזון משותף: לעצב את בתיהם של לקוחותינו באופן הכי נפלא, מואר, מרווח ומאוורר שיש. אנחנו לא אוהבים להעמיס ריהוט מיותר ללקוחות זה ממש לא המוטו שלנו, בדיוק להפך".

 

פופי דזיין (צילום: יובל כהן אהרונוב)

פופי דזיין (צילום: יובל כהן אהרונוב)

מה הייחודיות בחנות שלכם?

"החנות שלנו היא אחת הגלריות היפות שיש. מוצגים בה פריטים המיובאים רק עבורנו. יש לנו את היתרון הגדול של מעצבת בחנות ושוזרת פרחי משי, כך שלקוחה מגיעה ובוחרת אגרטל שהיא אוהבת ופרח שהיא הכי אוהבת, ואני מכינה לה סידור מושלם ומושקע, ללא תוספת תשלום. יש לנו מבחר ענק של מוצרים, וכל יום מגיעה סחורה חדשה ומגוונת. יתרון נוסף ומשמעותי אצלנו, שמרבית הפריטים שלנו הם באספקה מידית. לקוח לא צריך לחכות 60-90 יום כדי לקבל את שולחן הסלון שבחר או את המראה, לדעתנו זה מוגזם. אצלנו: אהבת, רכשת, קיבלת. יש לנו גם שירות משלוחים עד הבית, עם מובילים אישיים המספקים שירות מדהים, סובלני וקשוב".

פופי דיזיין (צילום: לינוי אסף)

פופי דיזיין (צילום: לינוי אסף)

מה אתם מאחלים לעצמכם, כעסק?

"כמובן להמשיך לעסוק במקצוע כזה שהוא כל כך מהנה וכייפי, עם חדווה ליצור ולעצב ולספק ללקוחות שלנו את הטרנדים הכי יפים וייחודיים. להמשיך ליצור, להתפתח ולהתחדש בכל יום מחדש. לצמוח עוד ועוד ולזכות לעשייה מרבית ופרנסה בשפע".

פופי דיזיין

כתובת: יד חרוצים 18, קניון האחים ישראל, קומת כניסה (עד הסוף שמאלה).

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לעמוד האינסטגרם

טלפונים: 02-6723633, 054-4358328

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר