רפי תריסים (הצלם: מוחמד שווקי)
רפי תריסים (הצלם: מוחמד שווקי)

רפאל אלברטל – א.רפי תריסים ואלומיניום

בחירת חלונות ותריסים חדשים לבית היא משימה לא פשוטה. יש לקחת בחשבון נתונים רבים, ולשם כך כדאי להתייעץ עם א. רפי תריסים ואלומיניום בבעלות רפאל אלברטל, שמבטיחים שירות מקצועי, ליווי אמין ואספקת הסחורה הטובה ביותר

פורסם בתאריך: 17.1.18 17:59

"אני וצוות העובדים מנסים ומשתדלים להעניק ללקוחות את השירות הטוב ביותר", אומר רפאל אלברטל, יליד ירושלים, נשוי למרים, בעליו של א. רפי תריסים ואלומיניום, בית העסק הירושלמי הוותיק ומבטיח גם את "המחיר הטוב ביותר לצד אמינות, מהירות, יעילות ומקצועיות, והחשוב ביותר: עם תעודת אחריות למוצר בסיום העבודה".

רפי תריסים (הצלם: מוחמד שווקי)

רפי תריסים (הצלם: מוחמד שווקי)

מהיכן עלה רעיון העסק?
"החלטתי לפתוח עסק עצמאי לפני כשמונה שנים, לאחר שעבדתי כשכיר אצל אבא שלי במשך עשור. אני גאה להיות דור שלישי בתחום התריסים והאלומיניום, כאשר סבא שלי היה הראשון בירושלים שעסק בענף וכבר מגיל צעיר עזרתי לאבא שלי בעבודתו, כך שהיה טבעי שאמשיך את המורשת המשפחתית. בשנת 2010 הקמתי את א. רפי תריסים ואלומיניום והשאר היסטוריה".
מי קהל היעד של העסק?
"ראשית, חשוב לציין כי א. רפי תריסים ואלומיניום נותן שירות בכל רחבי הארץ, ללקוחות פרטיים, בתי עסק, מוסדות, קבלנים ובתי מלון. אנו מבצעים שירות תיקונים והתקנות בתחום התריסים והאלומיניום, ובשנים האחרונות התרחבנו עם מחלקות לעבודות ברזל ומסגרות, בנייה ושיפוצים".

רפי תריסים (הצלם: מוחמד שווקי)

רפי תריסים (הצלם: מוחמד שווקי)

למה אתה ממליץ לבחור ב— א.רפי תריסים ואלומיניום?
"ראשית, אני בעל ניסיון רב בתחום עם אלפי לקוחות מרוצים. כמו כן אני מדורג באתר מידרג, חברה המספקת עבודה לבעלי מקצוע, באחד המקומות הראשונים, עם מאות חוות דעת וזה אחד הדברים שמעניקים סיפוק רב, כי לא רק שהוצאתי לקוחות מרוצים, הם גם מדרגים אותי לאחר מכן בציון גבוה ונותנים חוות דעת על שירות מצוין שקיבלו ממני. בשבילי זה הכל. אתר מידרג מבחינתי הוא דרך חיים – הם עובדים בצורה מאוד הוגנת וישרה ואני מלא הערכה על כך".

מה הציפיות שלך בשנת 2018?
"קודם כל להמשיך בעשייה מרובה, בעבודה מקצועית ואמינה, תוך כדי מתן שירות ללקוחות. אני צופה להגדיל את קהל הלקוחות וצוות העובדים וכן להמשיך להיות תחרותי ואחראי ללא פשרות".

רפי תריסים (הצלם: מוחמד שווקי)

רפי תריסים (הצלם: מוחמד שווקי)

אך נראה סדר היום שלך?
"אני קם כל יום בחמש וחצי בבוקר, מניח תפילין, אוכל ארוחת בוקר, קורא עיתון ושותה קפה אצל עומרי במאפיות אנג'ל בשערי חסד. לאחר מכן אני מתחיל את הסיבוב של הבוקר הכולל כמה כתובות ובהן התיקונים הדחופים של אותו יום ויצירת קשר עם הצוותים השונים בהגעתם להתקנות. לקראת 12:00 אני סועד ארוחת צהריים בריאה כיוון שאני מקפיד על אורח חיים בריא, מסודר וספורטיבי. לאחר מכן אני ממשיך במתן הצעות מחיר לעבודות שונות, לקראת הערב הולך למשרד לארגן את הניירת של אותו יום ומגיע הביתה לקראת השעה שבע. מדי יום אני מקפיד לשוחח עם אשתי על אירועי היום ולקבל ממנה תובנות ונקודות ראות חדשות".
ניהול העסק הוא אתגר לא פשוט.
"אכן, אני מנהל את העסק לבד ועובד קשה מאוד במשך 12 שעות ביום, כשפעם בחודש אני נפגש עם אנשי מקצוע בתחום הפרסום והשיווק ובהם חברי אלעד וליאב. יחד אנחנו מעלים רעיונות חדשים לפיתוח וקידום העסק. בסוף יום עבודה אני מגיע הביתה, שם יש לי את הפינה השקטה והמחבקת, מה שנותן לי את הכוחות לשאת בכל המטלות והקשיים ומעניק לי מוטיבציה".

רפי תריסים (הצלם: מוחמד שווקי)

רפי תריסים (הצלם: מוחמד שווקי)

מה המוטו שלך?
"המוטו הניהולי שלי הוא שארגון עסקי החושב לטווח ארוך יגיע רחוק".
מה החלום שלך?
"עד היום הגשמתי את כל חלומותי, ברוך השם ותודה לאל. נותר לי חלום אחד חשוב ומיוחד להגשים: להביא ילדים לעולם שימשיכו בדרכי וינהלו את העסק שבנית בשתי ידי. אני רואה את עצמי בעוד עשר שנים, באותה העבודה ובאותו התחום שאני כל כך אוהב. בימים אלה אני מתחיל לימודים במנהל עסקים כך שאני מאחל לעצמי גם לימודים מהנים ומועילים".

א. רפי תריסים ואלומיניום
נייד: 050-8908903
מחסן: 1800-800-662
רחוב אבן שפרוט 19, שערי חסד, ירושלים
מייל: [email protected]
אתר: www.a-rafi.co.il

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר