כתר הובלות (צילום: אורן בן- חקון)
כתר הובלות (צילום: אורן בן- חקון)

הובלות כתר – דימה שבצוב

שישה עובדים, שתי משאיות, מאות ארגזים, עשרות מחסנים ומנהל אחד — דימה שבצוב, שהקים את העסק בגיל 21 בלבד והיום, עשר שנים אחרי, הוא אחד המובילים בענף בארץ, והלקוחות שעוברים דירה שוב ושוב מוכנים לעבור רק איתו

פורסם בתאריך: 17.1.18 11:07

את חברת הובלות כתר הקים דימה שבצוב בן ה-35 כשהיה בן 21 בלבד. חברה הכוללת שישה עובדים, שתי משאיות, שני צוותי עובדים ואת כל החבילה למעבר הדירה מרגע האריזה ועד שהלקוח יוכל לשבת נינוח בביתו החדש. מעבר לכך שהם מעבירים דירות ומשרדים, הם מבצעים אריזה ואפילו פורקים את האריזות ומסדרים את הבית לפי בקשת הלקוח. לדימה יש גם מחסנים לאחסון ריהוט וחפצים לתקופות ארוכות. חבילה כזאת תכלול הובלה לאחסון ובתום תקופת האחסון הובלה נוספת.
יש תחרות גדולה בשוק ההובלות — מה הייחודיות שלכם?
"כל מוביל יאמר שהוא הטוב ביותר וייתכן שהוא גם צודק", מפרגן דימה לקולגות המתחרות ומסביר מדוע לדעתו הלקוח יכול להרגיש ביטחון שהוא מהמובילים בתחום. "צוות העובדים שלי איתי כבר עשר שנים, לכל אחד יש תפקיד משלו והוא יודע מה תפקיד חברו. אנחנו עובדים לפי השיטה האירופית, היא מאוד מדויקת, וזה אומר שהשירות ללקוח הוא מא' ועד ת'. לעבור בית זה לא פשוט בכלל, לפעמים אפילו סיוט. אנחנו מבינים ללבו של הלקוח, את החרדות, ההתרגשות ובעיקר הדאגה כלפי החפצים האישיים שלו שצבר במהלך השנים, וכך אנחנו מתייחסים לכל רהיט, מכשיר וארגז, לא שוכחים לרגע שהלקוח שילם כסף ומגיע לו לקבל מאיתנו את הטוב ביותר. לפעמים יש בעיות במהלך מעבר הדירה ולכל בעיה אנחנו מוצאים פתרון בדרך יצירתית. השתתפתי בעבר בתחרויות בינלאומיות ברוסיה בתחום ההובלות".
דימה מתייחס לתחום נוסף, חשוב לא פחות – הביטוח. "לא הייתי סומך על חברת הובלה שנותנת מחיר נמוך במיוחד מהסיבה שייתכן שעובדים ללא ביטוח, כבר נתקלתי בכך. אני מבטח הכל ומקפיד על כל הכללים, החל בסוג הנעליים שהעובדים שלי נועלים ועד האריזות. אני עובד לפי התקנון ושומר על כל הדרישות".

כתר הובלות (צילום: אורן בן- חקון)

כתר הובלות (צילום: אורן בן- חקון)

באילו קשיים נתקלת במהלך השנים בניהול העסק?
"התחלתי צעיר מאוד, מיד אחרי הצבא, וכמובן ההתחלה שנמשכה כמה שנים היתה קשה וחשבתי גם לא פעם לסגור את העסק. איכשהו המשכתי למרות אותן מחשבות. הקושי העיקרי בעסק כזה שהוא תלוי עונה. רוב מעברי הדירות נעשים בעונת הקיץ ולכן העסק חלש בחורף. למעט מעברים של עסקים כמעט אין עבודה. מצאתי פתרון מצוין להמשיך ולהתפרנס והם המחסנים שיש לי. הרבה מאוד משתמשים בזה לתקופות ארוכות כשאנשים נוסעים לכמה שנים לשליחויות או עבודה בחו"ל, כשמשפצים בית וצריך אחסון או כשמעבירים דירה ויש מרווח זמן בין מעברים ואין פתרון לכל הציוד".

ספר על אתגר מעניין שנתקלת בו.
"יש לי לקוח, אוליגרך רוסי שמתגורר במקומות שונים בעולם. הוא בנה בירושלים וילה עצומה בהר הזיתים ואת הציוד הוא העביר במשך חצי שנה במכולות שהגיעו לארץ. חצי שנה נמשכה העבודה שלנו איתו משאיות היו נוסעות הלוך ושוב. אנחנו פרקנו את הכל וסידרנו כפי שביקש. העברנו שולחן של שלושה מטרים מעור של תנין והשיא היה שהוא שלח לנו תמונה של הספרייה הגדולה שלו במונקו וביקש שנסדר את הספרים בדיוק באותו הסדר כמו במונקו".
במה אתה גאה?
"מדובר בעסק לא פשוט. בארץ, בשונה מהתרבות באירופה למשל, מתמקחים על מחירים, ואני שמח וגאה שאני עומד בפני כל זה. השירות שלנו מצוין וכמו שאדם שמגיע עם עגלת סופר לקופה ולא מתמקח עם הקופאית, אני מצפה שאדם שקיבל שירות מאיתנו ינהג אותו הדבר".
איזה מנהל אתה?
"לעולם לא אשב בבית ואגיע בסופו של יום לאסוף את הכסף. אני עובד בצמוד ויחד עם העובדים שלי, וגם כשאני חולה אני יוצא לעבודה. אנחנו כבר הרבה שנים יחד, כיף לי איתם והאווירה החברית בינינו מורגשת בעבודה וטובה ללקוחות. המוטו שלי לעובדים כמו ללקוחות הוא להיות הוגן ולהתייחס לכל אחד ואחד בהגינות".
תוכניות לעתיד?
"אני יוצא לשירות חדש בהובלות – מעכשיו אנחנו מובילים גם חפצים בודדים בתוך העיר ולכל הארץ. אם אדם למשל קנה מכונת כביסה או רהיט ביד 2 ואין לו איך לשנע אותו, אנחנו עושים את זה במחיר מוזל והמחיר יהיה זהה בתוך ירושלים וגם לחלקים שונים בארץ".
איזה טיפ היית נותן לבעל עסק מתחיל?
"הרבה סבלנות. לקח לי עשר שנים להתייצב. כיום, אחרי כל כך הרבה שנים, יצא לי לא מעט להעביר לאותו אדם כבר שלוש פעמים דירה. הלקוחות חוזרים. המלצה נוספת היא להיות כל הזמן מעודכן. בעבר הייתי מפרסם בדפי זהב בלבד והיום כמובן באינטרנט, ברשתות החברתיות וכאן על גבי העיתון".

דימה: 054-4476003
www.hovalot-keter.co.il

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר