תריסי כהן בע"מ (צילום: ליאור מיכאל)
תריסי כהן בע"מ (צילום: ליאור מיכאל)

תריסי כהן בע"מ – מומחים בענף האלומיניום בירושלים

אחת החברות המתמחות והמובילות בענף האלומיניום בירושלים היא בין הוותיקות בעיר. תריסי כהן בע"מ, בבעלות אליעזר כהן ובניהול המנכ"לים דוד כהן ושלומי יערי, תהפוך את הבית והעסק שלכם למבודד מחום או מקור וגם חסכוני באנרגיה

פורסם בתאריך: 10.1.19 10:38

בימי החורף הגשומים והקרים אנו מוציאים בממוצע אלפי שקלים לחימום הבית . אם גם אתם מרגישים שההוצאות כבדות עליכם קחו כמה דקות לבדוק את נושא האיטום. האם החלונות שלכם אטומים בפני קור ורוח? האם התריסים שלכם עשויים מחומרים מבודדים חום וקור? האם דלת הבית אטומה לרוח ולקור?

"בימי החורף אנחנו חייבים לחסוך באנרגיה, כלומר למקסם את החימום שאנחנו מפעילים ולחסוך בעלויות הרבות וזה מתאפשר רק על ידי בדיקה מקיפה והרמטית של כל החלונות והדלתות בבית", מסביר דוד כהן, מנכ"ל תריסי כהן בע"מ – החברה המובילה בשוק לעבודות אלומיניום ותריסים, "רוח נכנסת דרך הפתחים הקטנים ביותר שנמצאים בחלון שאינו אטום לגמרי, זגוגית חלון שלא הודבקה כמו שצריך או חרכים מתחת לדלת. כל אלו דורשים תשומת לב וזו בדיוק המומחיות שלנו, איך להשאיר את הבית חם ולחסוך בעלויות".

את המפעל המצליח, תריסי כהן בע"מ, הקים בשנות ה-60 אבי המשפחה, אליעזר כהן, אליו הצטרפו בנו דוד והחתן גיס שלומי יערי המשמשים כמנכ"לי החברה. החברה המשפחתית מתמחה בייצור וביצוע עבודות אלומיניום ללקוחות פרטיים ועסקיים שבין הבולטים בהם: ביה"ח שערי צדק, מל"מ מערכות, עיריית ירושלים, חברות כלכליות ועוד. כמו כן נותנת החברה מענה מושלם למעצבי פנים ואדריכלים בכל הקשור לאלומיניום אם בסגירת מרפסת, הרכבת סורגים מכל סוג, חלונות מעוצבים, גגות הזזה, וכל מה שקשור לאלומיניום. והכל תחת המוטו של ניהול עסק באהבה וביושרה מקצועית.

תריסי כהן בע"מ (צילום: ליאור מיכאל)

תריסי כהן בע"מ (צילום: ליאור מיכאל)

מה הייחודיות שלכם?

"בראש ובראשונה אנחנו מקפידים על שירות מאוד אדיב ומקצועי. כיוון שאנחנו בני משפחה אחת שמתפעלת את החברה חשוב לנו שהלקוחות ירגישו בבית, שתהיה להם אוזן קשבת, שירגישו שהכל נעשה בשקיפות ובאמינות. השקענו סכום נכבד בהקמת אולם תצוגה מרשים המתפרש על פני כ-150 מטר ובו כל סוגי הפרופילים, החלונות והמוצרים החדישים בשוק. האולם המיוחד מאפשר ללקוחות לצפות במוצרים, להתרשם, למשש באופן בלתי אמצעי, וכך יבינו בדיוק מה הם רוכשים, שלא ירגישו שהם רוכשים חתול בשק, זה מאוד חשוב לנו. בנוסף עומד לרשות מעצבי הפנים והאדריכלים חדר ישיבה בו נפגשים עם הלקוח לפגישת ייעוץ. הוותק  שלנו והניסיון הרב לאורך שנים מעניקים לנו יתרונות רבים. אנחנו מבצעים עבודה בצורה הטובה והמשתלמת ביותר בסופו של דבר ללקוח שלנו בין אם הוא לקוח פרטי או מוסדי".

תריסי כהן בע"מ (צילום: ליאור מיכאל)

תריסי כהן בע"מ (צילום: ליאור מיכאל)

מה הטרנדים הכי חדישים החורף?

"חשוב לדעת שענף האלומיניום, התריסים והחלונות התפתח מאוד בשנים האחרונות. כיום משתמשים במגוון טכנולוגיות חדשניות המציעות לקהל הרחב שלל אפשרויות מעוצבות ופונקציונליות. כמו גגות הזזה חשמליים מזכוכית מבודדת שהופכים את המרפסת לחדר שמש בימי החורף, וכך ניתן ליהנות מימים נעימים גם במהלך החורף ולנצל כל טיפת שמש, או למשל תריסים עם שלבי אור – צלונית מבודדת בתוך הזכוכית המגיעה עם מנוע חשמלי או ידני".

תריסי כהן בע"מ (צילום: ליאור מיכאל)

תריסי כהן בע"מ (צילום: ליאור מיכאל)

לומדים את המקצוע?

"הלימוד הטוב ביותר נעשה תוך כדי עבודה. זה מקצוע שלומדים בשטח תוך כדי תנועה. העבודה האינטנסיבית הן בימי החורף והן בימי הקיץ לא משאירה לך אופציה אחרת. חייבים להתמקצע, להתמיד ולהיות הכי טובים בתחום".

תריסי כהן בע"מ (צילום: ליאור מיכאל)

תריסי כהן בע"מ (צילום: ליאור מיכאל)

מי בצוות העובדים?

"החברה שלנו מונה כיום 18 עובדים רובם עובדים אצלנו שנים רבות: יצרנים, אנשי שטח ומתקינים, כולם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה. אנחנו אוהבים ליזום ימי גיבוש לכל העובדים, להיות אוזן קשבת לצרכים שלהם, לחגוג אירועים מיוחדים, מקפידים שהאווירה המשפחתית תהיה טובה, כשמסיימים פרוייקט יוצאים ליום כיף. כמובן שעם האווירה הנעימה אנחנו דורשים משמעת, מקצועיות ללא פשרות ורצינות בעבודה".

תריסי כהן בע"מ – מומחים בענף האלומיניום

מפעל ואולם תצוגה: מרכז ספיר 6, גבעת שאול. שירות לכל רחבי הארץ

לקביעת פגישת ייעוץ: 02-6520908

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר