סשה לגרנסקי סשה סטודיו (צילום: זאב פפר)
סשה לגרנסקי סשה סטודיו (צילום: זאב פפר)

"סשה סטודיו" – הבית של הזומבה בירושלים בניהול סשה לגרנסקי

הוא רוצה לחלוק את האהבה שלו לזומבה בירושלים עם כמה שיותר אנשים, ילדים ומבוגרים, כחוויה המושלמת לגוף ולנפש, ועושה את זה בענק ב"סשה סטודיו" שבארנונה. סשה לגרנסקי לא מפסיק לרקוד

פורסם בתאריך: 10.1.19 10:17

על נפלאות הזומבה שמע סשה לגרנסקי (32) בשנת 2010. סשה, רקדן ומורה  לריקודים סלוניים שבשנים האחרונות  פחות רקד ויותר לימד, שוחח עם עובדת סוציאלית שהכיר. הוא הופתע כשסיפרה על חוג שהיא הולכת אליו, על התחושה של כיף ושמחה שממלאת אותה ושהוא כמישהו מתחום המחול חייב להכיר. קוראים לזה זומבה. סשה משתף: "רמת ההתלהבות שלה סקרנה אותי. באותו יום נכנסתי ליוטיוב וצפיתי בסרטונים של זומבה. מהרגע הראשון זה דיבר אלי והבנתי שזה מה שחיפשתי שנים, תחום שהרבה אנשים יכולים להתחבר אליו. נרשמתי מיד לקורס מדריכי זומבה. את הקורס העביר הרמן מלו, מדריך מצרפת, המוסמך להכשיר מדריכי זומבה. כבר ביום הראשון של הקורס בדרך חזרה לירושלים הבנתי שזה העתיד שלי".

סשה החל לרקוד בגיל 5 ברוסיה ריקודים סלוניים עד שעלה לארץ בגיל 15 במסגרת פרויקט נעל"ה (נוער עולה לפני הורים). כמי שהריקוד זורם בדמו חיפש בישראל להמשיך את הדרך והתנסה בסגנונות מחול וריקוד שונים. ב"חוות הנוער הציוני" שם למד הציעו לו להצטרף ללהקת המחול. בהמשך יצא ללימודי הוראת כוריאוגרפיה ומחול בווינגייט ועם סיום הלימודים חזר ל"חוות הנוער הציוני" והפעם כמנהל אמנותי של להקת המחול בה רקד.

סשה סטודיו (צילום: איליה פיינברג)

סשה סטודיו (צילום: איליה פיינברג)

מה הלהיב אותך בזומבה?

"זומבה היתה שונה מעולם הריקודים הסלוניים שהכרתי ושעליו גדלתי. כמי שיש לו רקע במחול, מה שמשך אותי היתה ההרגשה שכל מי שבא עם אהבה למוסיקה ותשוקה לריקוד יכול להתחבר לזומבה. הקסם מתחיל כבר כשנחשפים לקצב הלטיני ולשירים והרצון לרקוד ישר מתעורר. בזומבה הכל פתוח ואפשרי גם למי שבא ללא רקע או ניסיון. אנשים עושים פעילות של ספורט וכושר תוך כדי שהם רוקדים, שמחים ונהנים".

קשה לרקוד זומבה?

"בהחלט לא! מה שחשוב זה להגיע לשיעור עם חיוך. זומבה זה פשוט וכיף, זה לא חוג ריקוד והצעדים פחות משמעותיים. בשבילי כמדריך יותר חשוב לראות חיוך על פני המתאמנים, שייהנו מהמוסיקה, יתחברו לקצב, ירגישו את האווירה ועם הזמן הצעדים יגיעו באופן טבעי".

סשה סטודיו (צילום: איליה פיינברג)

אז פתחת בית לזומבה?

"כן! אחרי הרבה שנים של שיעורים בסטודיואים למחול וחדרי כושר רבים בירושלים, בספטמבר 2017 הגשמתי את החלום ופתחתי סטודיו שלי במנהל הקהילתי בשכונת ארנונה – "סשה סטודיו" – הבית של הזומבה בירושלים. אני ורכזת הסטודיו, שריי ג'והרי, האחראית על קשרי לקוחות, פרסום ושיווק, עובדים בשיתוף פעולה צמוד עם המנהל מרגע הקמת הסטודיו. זו ההזדמנות בשבילי להודות למנהל ולעומדים בראשו,  בעבר מר יואב רוטשילד וכיום גב' שרי פורת, על הפרגון והאמון שנתנו בי תמיד.

לאיזה גילאים זה מתאים?

"ב'סשה סטודיו' זומבה לכל המשפחה זה לא סלוגן או סיסמה אלא מציאות. יש קבוצות זומבה מגילאי גן חובה, דרך נוער, מבוגרים ועד לגיל הזהב. לדוגמה סבתא שלי, בת שמונים ושש, רוקדת זומבה פעמיים בשבוע כבר שנתיים בקבוצת זומבה גולד. גם הבן שלי, לאון, שחוגג עוד מעט שש רוקד כבר שנה שנייה בקבוצת זומבה ילדים. לכל קבוצת גיל השיעורים מותאמים אישית למשל, בקבוצת זומבה גולד השיעור הוא ללא עומס על הגוף ועל המפרקים, אזורים שידועים כרגישים וכבעייתיים לקבוצת גיל זו".

מה מיוחד ב"סשה סטודיו"?

"הסטודיו חדש, גדול, מרווח וממוזג, עם במה גדולה ומערכות הגברה ותאורה ברמה גבוהה שתורמות לאווירה המיוחדת. בסטודיו שלנו לא תמצאו מראות. המדריך תמיד נמצא עם הפנים למתאמנים ועם קשר עין ואנרגיות שהוא מעביר, כך שהמתאמנים רוקדים ונהנים ולא עסוקים ומרוכזים באיך שהם נראים או איך שהתנועות שלהם נראות. חשוב לי לתת לכל מתאמן ומתאמנת בסטודיו את החוויה שכל שיעור הוא מסיבה. במערכת שיעורי הסטודיו יש שיעורי בוקר וערב, זומבה וזומבה טונינג (שיעור עם משקולות) ששם דגש על עיצוב וחיטוב ועבודה על כל קבוצות השרירים בגוף ביחד עם השירים והאווירה השמחה של זומבה. בקרוב למערכת הסטודיו יתווספו שיעורים חדשים מתחום הכושר והפיטנס כמו עיצוב הגוף, פילאטיס  ועוד על מנת לתת ללקוחות שלנו בסטודיו ליהנות מכל מה שחשוב לבריאות הגוף. מעבר לשיעורים הקבועים אני אוהב לארח מדריכים מהטובים ביותר בארץ ובחו"ל, להשתתף עם המנויים של הסטודיו באירועי זומבה גדולים של זומבה ישראל ואף לבלות ולטייל יחד בארץ ובחו"ל".

תוכניות לשנה החדשה?

"אני מסתכל קדימה ורוצה לחלוק את האהבה שלי לזומבה עם כמה שיותר אנשים, ילדים ומבוגרים, כחוויה המושלמת לגוף ולנפש".

 

סשה סטודיו

רח' ישראל אלדד 11, ארנונה, ירושלים

050-5065404

02-6250826

לפייסבוק סשה סטודיו Sasha Studio

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר