מעוף (צילום: אסף קרלה)
מעוף (צילום: אסף קרלה)

מעוף ירושלים, הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים

רוצים לפתוח עסק במגזר החרדי? מתקשים בניהול העסק? אתם יזמים במגזר הערבי? בואו להתייעץ עם מעוף לעסקים ולקבל כלים להתמודדות עם אתגרים מהמומחים בתחום. נצר וינטר - מנהל מחוז ירושלים, עמרם כהן - מנהל השלוחה החרדית, ומורד הלסי- מנהל השלוחה הערבית, ישמחו לתת את כל התשובות

פורסם בתאריך: 10.1.19 12:18

בפגישה משולשת במשרדו של מנהל מחוז ירושלים בחברת מעוף, נצר וינטר ומנהלי שתי השלוחות הנוספות: השלוחה החרדית, עמרם כהן והשלוחה הערבית במזרח ירושלים, מורד הלסי, מסבירים השלושה מדוע כדאי לבעל עסק קטן, בינוני או ליזם בתחילת דרכו לקבל את שירותי מעוף, מה הערך המוסף של שתי השלוחות החרדי והערבי ומהם היעדים לשנת 2019.

מה זה מעוף?

"מעוף זו תוכנית של הסוכנות לקידום עסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה שנועדה להצמיח עסקים קטנים ובינוניים. אנחנו מספקים עזרה, עידוד ופיתוח בכל התחומים שעסק צריך. מגיעים אלינו בעלי עסקים, תעשיינים, יבואנים וגם אלו שרוצים ליזום, שנמצאים בשלב היזמות או שלב גיבוש רעיון. הליווי שלנו נעשה באמצעות קורסים עסקיים, כנסים, לקיחת הלוואות, ייעוץ פיננסי, ליווי אישי וקבוצתי, אנחנו עוטפים מכל הכיוונים. מלבד העזרה לעסקים אנחנו מקור מידע עבורם. כל התוכניות של משרד הכלכלה והתעשייה עוברות דרך מעוף, ואנחנו מנגישים עבורם את כל הידע והמידע".

מעוף (צילום: אסף קרלה)

מעוף (צילום: אסף קרלה)

השירות של מעוף ניתן בתשלום?

"כל תושב או אזרח במדינה זכאי להגיע למעוף לקבל את השירותים במחיר מסובסד, מכיוון שכיום כ-99 אחוז הכלל העסקים בישראל הם עסקים קטנים ובינוניים ומהווים כוח חזק בכלכלה הישראלית. למעשה כולם מרוויחים. מצד אחד, בעל העסק מרוויח, ומהצד השני הכלכלה הישראלית. בעל העסק זוכה לקבל ליווי מקצועי ביותר הניתן במחיר נמוך משוויו האמיתי, הלוואות בריבית אטרקטיביות וקורסים מעשיים, ומהצד השני הכלכלה הישראלית מקווה לשגשוג של עסקים קטנים ובינוניים שמייצרים מקומות עבודה ותגמולי מסים. בזכות הסבסוד של משרד הכלכלה והתעשייה, הסוכנות לעסקים קטנים בינוניים, המחיר עבור שעת ייעוץ נעה בין 40-80 שקל ויש לנו את היועצים מהטובים במשק, בפגישות אישיות או בקבוצות קטנות. עלות קורס במעוף נעה בין 11-20 שקל בלבד עבור שעה, מחיר נמוך בהרבה מהמקובל בשוק. לקוחות מעוף זכאים לשעות ייעוץ פרטני במחיר 80 שקל עבור שעת ייעוץ במשך שנתיים או עד מיצוי חבילת השעות הוקצתה ללקוח. מעוף הוא המקום היחיד בארץ שמאפשר לקבל ליווי וייעוץ למען הצלחת העסק במחירים מסובסדים נמוכים".

מעוף (צילום: ראוויה זלטימו)

מעוף (צילום: ראוויה זלטימו)

מה מיוחד בסניף ירושלים?

נצר וינטר: "סניף ירושלים מורכב יותר מסניפים אחרים בארץ, מאחר שהאוכלוסייה כה מגוונת. על כן מלבד הסניף המרכזי בניהולי הוקמו שתי שלוחות נוספות, האחת לטיפול באוכלוסייה החרדית עם הצרכים הייחודיים לה, כשעל סניף זה מופקד עמרם כהן. השנייה מיועדת למגזר הערבי בניהולו של מורד הלסי המתגורר בג'אבל מוכבר. יחד אנחנו חולשים על כלל המגזרים בעיר ומעודדים צמיחת עסקית".

מעוף (צילום: אסף קרלה)

מעוף (צילום: אסף קרלה)

מורד, מהי המורכבות במזרח ירושלים וכיצד מתגברים עליה?

"מדובר בכ-330 אלף תושבים, חלקם עם חוסר מודעות לזכויותיהם, חלקם עם בעיות פוליטיות, ואנחנו מקנים להם את היכולת להתמודד עם קשיים אלו באמצעות השירותים החשובים שיש למעוף להציע לבעלי עסקים ויזמים", עונה מורד הלסי, תושב שכונת ג'אבל מוכבר ובעל ניסיון בעבודה עם חברות פרטיות, "אנחנו מעניקים להם ידע וניסיון כדי שיוכלו להתקדם ולהבין שכשעובדים נכון עם תוכנית עסקית ושיווקית, הם ירוויחו הרבה יותר. בשלוחה שלנו ניתן לקבל שלוש שעות ייעוץ חינם, להשתלב במגוון קורסים בשפה הערבית כולל שיווק במדיה חברתית, לקבל הלוואות בריביות אטרקטיביות ובעיקר ללמוד איך למנף את העסק. בנוסף, מאחר שקיים מכשול השפה, אנחנו מתווכים בין בעלי עסקים במזרח ירושלים לבין מערב ירושלים לשותפויות עסקיות המשתלמות לשני הצדדים".

עמרם, כיצד הציבור החרדי מגיב ומשתמש בשירותי מעוף?

"פתיחת השלוחה היתה חלום. תמיד עזרתי לחרדים, אבל הסיוע שמעוף מספק הוא בקנה מידה גדול ומעצים", עונה עמרם כהן, בעברו בעל משרד ייעוץ אסטרטגי ומומחה למעורבות קהילתית, "הצבנו יעדים לגברים ולנשים, עם קורסים נפרדים שמתקיימים במקביל, יועצת לנשים ויועץ לגברים, כך שהסניף מותאם לצרכים הייחודיים לאוכלוסייה זו. המגזר מתאפיין ביזמים קטנים והרבה בעלי עסקים שמעסיקים עובדים רבים, חלקם נשים בעלות עסקים, חלקם מחסידויות סגורות, והדרך שבה שיווקתי את שירותי מעוף היא בדרך המקובלת של פשקווילים, במטרה לאפשר מענה לכל אחד ואחת".

מעוף (צילום: ראוויה זלטימו)

נצר, מהם היעדים שלכם לשנת 2019?

"השנה ניצבות בפנינו כמה משימות. האחת היא להתמקד בנשים בעסקים- ניהול זמן נכון, היכולות להשיג תוצאות, תמרון עם משפחה ועסק, הן במערב ירושלים והן במזרח ירושלים. נושא נוסף הוא המכרזים: העסקים הקטנים והבינונים לא משתתפים במכרזים ממשלתיים גדולים, בין אם מחשש או מחוסר ידיעה, ואנו מנסים להנגיש להם את המכרזים ככלי קריטי בקידום עסק. הנושא השלישי הוא השיווק הדיגיטלי הכולל מסלול מענקים של עד 10,000 שקל להקמה ושיווק של חנות און ליין.

השילוב של שלושת מנהלי המעוף באזור ירושלים וההתאמה שלהם לסוגי האוכלוסיות השונות מהווה מקור השראה ליחסים בין תושבי ירושלים רבתי.

הסינרגיה והכבוד ההדדי בין המנהלים היא אות של כבוד והנוסחה היחידה להצלחה בעיר ירושלים".

כתובת: רחוב בן יהודה 34

טלפון:076-8844822

לאתר מעוף לעסקים קטנים ובינוניים: www.sba.org.il

 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר