דניאל מישלי (צילום: אבי קליין)
דניאל מישלי (צילום: אבי קליין)

המשפיעים: דניאל מישלי, אלפא שירותי מעבדות

טלפונים ניידים עבורו הם פיצוחים, טאבלטים הוא חובב מילדות ואייפד בשבילו הוא קל לפיצוח. דניאל מישלי, מומחה לתיקון מכשירים סלולריים, ימצא בקלות את התקלה ויחזיר לכם את המכשיר במהירות ובליווי חיוך

פורסם בתאריך: 18.4.19 13:47

את דרכו המקצועית החל דניאל מישלי בגיל 17 כשעבד לצד דודו, בעל חנות לתיקוני מכשירים סלולריים. שם התוודע לאהבתו למקצוע ולתחום הטכני. לפני כשלוש שנים הפך לעצמאי ופתח חנות משלו בקניון הדר: "אלפא שירותי מעבדות". עם ותק וניסיון של 13 שנה בענף הוא מתקן במעבדה את כל סוגי המכשירים הניידים ומוכר את האביזרים הכי מתקדמים והכי חדשים שיש היום בשוק. בכל בוקר הוא מגיע למעבדה עם חיוך לעוד יום של מפגש עם לקוחות שמרוצים מהשירות הטוב והאמין ביותר.

אלפא סלולר (צילום: אבי נועם)

אלפא סלולר (צילום: אבי נועם)

מה מייחד את אלפא שירותי מעבדות?

"השירות הכי מהיר והכי זול. כשבוחנים שירות טוב וייחודיות, מודדים אותם בכמה פרמטרים. אני יכול לומר בהתחייבות מלאה שאני עומד בכולם. הייחודיות נמדדת במחירים הכי זולים, ואני כזה: אני מוכר זול הרבה יותר מכל מקום אחר באזור. גם מאחורי ההתחייבות על השירות האמין והיעיל אני עומד בגאווה, כי כל התיקונים הסלולריים שאני עושה, מטלפונים ניידים ועד טאבלטים ואייפדים, כולם נעשים במקום ולעיני הלקוח, בשקיפות מלאה. אני גובה מחיר רק כשבאמת יש צורך בכך. לא פעם נכנס אלי לקוח עם תקלה מסוימת שניתנת לתיקון בקלות, למשל כשלא שומעים טוב או כשיש בעיה בשקע הטעינה, ובשניהם זה רק לכלוך – צריך ניקוי של לכלוך שהצטבר ותו לא. במקרים כאלה אנקה את המכשיר ואחזיר ללקוח ללא עלות. יש מקרים שבהם המסך מתנתק ואני מחבר אותו מחדש והכל עובד – גם על זה לא אגבה תשלום. אני מודע לכך שיש מעבדות שעל כזאת תקלה יחליפו מסך ויגבו תשלום על המסך ועל העבודה, למרות שהמסך תקין. אני מעדיף להיצמד ליושר הפנימי שלי ולהיות הגיוני בראש ובראשונה. זה חשוב לי יותר מכסף".

אלפא סלולר (צילום: אבי נועם)

אלפא סלולר (צילום: אבי נועם)

מה ניתן למצוא אצלך?

"יש לי מעבדה מתקדמת המתמחה בתיקונים לכל סוגי הסלולר ולשאר מכשירים ניידים בתקלות שונות, החלפת סוללות, שקעים פגומים, החלפת מסכי מגע לכל סוגי המכשירים, תקלות נעילות סים ועוד. נוסף על כך, החנות מציעה מגוון אביזרים לסלולר ואת כל הגאדג'טים החדשים שיוצאים לשוק, מהמותגים ומהחברות המובילות: אוזניות מקצועיות, ציוד מתקדם ועוד, מדבקת סיליקון של זאג לכל סוגי המכשירים, כל מוצרי מארלי האיכותיים במקום אחד ועוד. הכל מהכל בשירות מהיר ומשתלם".

מה הכי חשוב לך בעבודה?

"אמינות ויושר. לא ארשה לעצמי שלקוח ייצא מאוכזב או כועס מהחנות. אני משקיע הרבה מאוד ביחס טוב ללקוחות, בבניית אמון, בשקיפות מלאה. אני מתקן את המכשיר, כאמור, במקום ולעיני הלקוח, והוא רואה מה הוא מקבל. אני מודע לכך שלקוחות רוצים את המכשיר שלהם מתוקן כמה שיותר מהר. אני משקיע בהענקת השירות הטוב ביותר, ומעדיף להפסיד כסף אך לדעת שהוא מרוצה. זה הסיפוק שלי מהעבודה. אני רוצה להאמין שהיחסים הטובים עם הלקוחות יהיו הדדיים, ושאם לקוח קיבל שירות טוב ואמין כשהגיע לתקן את המכשיר שלו – ביום שיצטרך לרכוש אביזר כלשהו הוא יגיע אלי לחנות ויקנה אצלי. אני חייב לציין שיצא לי לראות את המחירים של האביזרים שאני מוכר באילת, שזאת עיר ללא מע"מ, במחירים זהים למחירים שבהם אני מוכר".

אלפא סלולר (צילום: אבי נועם)

אלפא סלולר (צילום: אבי נועם)

מה ההמלצה שלך על שמירת מכשיר הסלולר?

"רוב התקלות נגרמות בסופו של דבר ממכות ומנפילות. חשוב להקפיד שהסלולר לא יקבל מכות – זה גורם לזעזוע, והרכיבים הפנימיים לא שורדים ומתקלקלים. מכשיר יכול להחזיק מעמד גם שנים רבות, ויש הנוטים להתקלקל ללא סיבה, אך ורק בגלל שמפילים אותם".

מה התוכניות העתידיות שלך?

"אני מרוכז מאוד בהצלחה המקצועית ונותן את הנשמה לחנות, בתקווה שבעתיד ייפתחו סניפים נוספים של אלפא סלולר".

כיצד מגיבים הלקוחות כשמכשיר אינו ניתן לתיקון?

"יש מקרים שעלות התיקון שווה כמעט למחירו של מכשיר חדש. למרות שאני לא מוכר מכשירים ניידים, כמובן אומַר ללקוח שחבל לתקן ושעדיף שירכוש חדש. אי אפשר לתקן מכשיר כשהמעבד התקלקל, למשל. בדרך כלל הלקוחות מתאכזבים מאוד במקרים כאלה, שכן רובנו חוששים לאבד את הזיכרונות, את התמונות ואת החוויות הנמצאות במכשיר, אך יש כאלה שאומרים שזו הזדמנות חדשה".

אלפא סלולר (צילום: אבי נועם)

אלפא סלולר (צילום: אבי נועם)

כתובת: קניון הדר, פייר קניג 26, קומת כניסה צמוד לאופטיקנה

חניה חינם לשעתיים ראשונות

שעות פתיחה: ימי א'-ה' 22:00-9:30, ימי שישי 14:00-9:00

מוצ"ש שעה אחרי יציאת שבת ועד 23:00

טלפון: 02-9966488

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר