סטוק הסלולר (צילום: יובל כהן אהרונוב)
סטוק הסלולר (צילום: יובל כהן אהרונוב)

סטוק הסלולר בירושלים: פותרים כל בעיה במחשב ובנייד

מעבדת סלולר בירושלים המתמחה בפתרון בעיות בטלפונים הניידים ובמחשבים, לצד חנות למכירת טלפונים סלולריים עם דגש על מכשירים חדשים במחירים הטובים ביותר בשוק ואפילו קונסולות משחקים ומחשבים בהתאמה אישית. הכירו את סטוק הסלולר שמבטיחה מחיר הוגן ואחריות

פורסם בתאריך: 30.4.19 16:28

כשמחפשים מעבדה לתיקון טלפונים ניידים חשוב למצוא איש מקצוע מהשורה הראשונה. סטוק הסלולר היא חנות לטלפונים סלולריים ומחשבים עם מעבדת תיקונים מקצועית בעלת ותק של 7 שנים בתחום. המעבדה ידועה ברחבי ירושלים כמקום בו פותרים כל בעיה במחשב או בסלולר בדגש על יושרה ואמינות. החנות מחזיקה מותגים סלולריים, קונסולות משחקים ומחשבים בהזמנה אישית.

סטוק סלולר (צילום: יובל כהן אהרונוב)

על החנות

'סטוק סלולר' הירושלמית נמצאת בלב העיר ומחזיקה צוות עובדים מיוחד שעברו הכשרה ארוכה ע"י הבעלים, העוסק בתחום הסלולר והמחשבים כבר שנים רבות. כל אחד מאנשי הצוות כיום, הוא חלק משמעותי מהסטנדרטים הגבוהים של המקום. החנות מספקת שירות תיקונים רחב לסלולר ולמחשבים: המעבדה עובדת עם כל סוגי המותגים ויכולה לתת מענה לבעיות באנדרואיד, אפל ומערכות הפעלה שונות. השירות כולל שמירה על נתוני הלקוח, ביצוע גיבויים ומציאת פתרונות מידיים לבעיות השונות הנוגעות לשימוש היומיומי בסלולר. בחנות קיים מבחר גדול של טלפונים סלולריים למכירה עם דגש על מכשירים חדשים במחירים הטובים ביותר בשוק. בנוסף, המקום מחזיק קונסולות משחקים ואנשי הצוות יוכלו להמליץ לכם על המכשיר המתאים עבורכם  אם אתם חובבי משחקים מושבעים. 'סטוק סלולר' תוכל גם לספק לכם מחשבים בהזמנה אישית: החנות עובדת עם היבואנים הרשמיים של חברות המחשבים החזקות במשק, ובעזרת נותני השירות המומחים של החנות, תוכלו להזמין מחשב מדויק לצרכים שלכם במחיר הוגן ובאחריות רשמית מהיבואן.

סטוק הסלולר (צילום: יובל כהן אהרונוב)

השירות

נותני השירות של החנות מספקים כבר שנים שירות עקבי ומקצועי ללקוחות המקום, והייחודיות באה לידי ביטוי בטיב היחסים עם הלקוחות, האמון ההדדי, ומתן הפתרונות בכל מקרה או בקשה. הבעלים מספרים "אם הלקוחות חוזרים אחרי תיקון לשאלה, או עוד בעיה נוספת שקרתה, הצוות ידאג שהלקוח יקבל מענה הגון וישר". בנוסף ללקוחות הפרטיים, המקום עובד עם עמותות ומשרדים גדולים אשר עובדים במתכונת תמיכה טכנית למערכת המחשבים של החברה. המקום מספק שירות תמיכה טכנית למחשבים ובמקרה הצורך סיוע מרחוק, על ידי השתלטות על מערכת ההפעלה של המחשבים בחברה ומתן פתרונות מידיים לבעיות הצצות בהתנהלות השוטפת של המקום.

סטוק הסלולר (צילום: יובל כהן אהרונוב)

מוטו

יושר, הגינות ואמינות במקום הראשון. 'סטוק סלולר' יתנו לכם את השירות ההוגן והמקצועי ביותר שניתן, בעלי המקום מוסיפים "אם זה במחירים ההוגנים או בליווי הלקוח בצורה עקבית לאורך השנה, אנו דואגים לתת גב עבור לקוחותינו, המקבלים כאן סיוע, בדיוק כפי שאנחנו היינו רוצים לקבל בעצמנו".

 

כתובת: יפו 70, ירושלים

טלפון: 072-3124289

לפייסבוק: סטוק הסלולר

 

 

 


כתבה שיווקית


 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר