שיאומיקס (צילומים: ארנון בוסאני)
שיאומיקס (צילומים: ארנון בוסאני)

בלאק פריידי בשיאומי ירושלים: כל המבצעים השווים

חנות מוצרי החשמל המובילה בקניון מלחה, 'שיאומיקס' מצטרפת לחגיגת השופינג הגדולה של הבלאק פריידי ומציעה לכם לא רק יום אחד של מבצעים אלא סוף שבוע שלם. חגיגת הקניות בשיאומי תחל כבר ביום חמישי 22.11.2018 ותמשך עד יום ראשון 25.11.2018

פורסם בתאריך: 18.11.18 17:57

מי לא מחכה לבלאק פריידי? כולם, וזאת עובדה! הבלאק פריידי הפך בשנים האחרונות לחגיגת שופינג ומציאות שכולם מחכים לה. אז אחרי שסיימנו עם יום הרווקים הסיני, לפנינו הבלאק פריידי הידוע שיצויין ב-23.11.2018 יום שישי כמובן, היום שבו מציעות החנויות מבצעים מטורפים ומאפשרות לנו לקנות את כל מה שרצינו בחודשים האחרונים במחירים נוחים ומשתלמים לכיס שלנו.

גם חנות מוצרי החשמל המובילה בקניון מלחה, 'שיאומיקס' ,מצטרפת לחגיגת השופינג הגדולה של הבלאק פריידי ומציעה לכם לא רק יום אחד של מבצעים אלא סוף שבוע שלם. חגיגת הקניות בשיאומי תחל כבר ביום חמישי 22.11.2018 ותמשך עד יום ראשון 25.11.2018.

בחנות שיאומיקס למכשירי חשמל מיובאים מסין, שנפתחה רק לפני מספר חודשים בקניון מלחה הושקעה מחשבה רבה על ידי הבעלים. "ידענו שאנחנו רוצים לעבוד עם חברה טובה ואיכותית אבל שהמחירים שלה לא בשמיים. שהלקוח לא צריך משכנתא כדי לקנות מכשיר חשמלי.השקענו כסף בעיצוב החנות כדי לתת לצרכן חווייה שאין במקום אחר. החנות מתפרשת על פני 80 מטר מאפשרת לכל מבקר לראות את המכשיר להתנסות בו ולהחליט אם הוא מתאים או לא. אנחנו מוכרים את כל סוגי מכשירי החשמל ואצלנו הקונספט הוא התמורה המלאה לרכישה והשירות האישי הבלתי אמצעי".

שואב שוטף Roborock C50 רק ב-1629 (צילום: באדיבות שיאומיקס ישראל יבוא מקביל)

 

מה הכנתם לנו לבלאק פריידיי?

"לאחר ששמענו על נתונים מדהימים מסקר שנערך בשבוע האחרון כי שואב אבק רובוטי של שיאומי היה המוצר הנמכר ביותר ביום הרווקים הסיני שצויין החודש, החלטנו לשים דגש עיקרי על שואבי אבק רובוטיים ואפילו אחד אלחוטי. לכן אנחנו מציעים מבצעים מטורפים על שואבי אבק רובוטיים. מי שיקנה בחנות שיאומיקס בקניון מלחה יקבל מתנה יוקרתית על כל רכישה, ומי שירכוש דרך האתר יקבל מחיר מעולה שאין שני לו. שימו לב – זה אחד המכשירים הנמכרים ביותר כרגע בחנות ולמרות הביקוש אנחנו מציעים אותו בתשלום מופחת באתר, ומי שיגיע לחנות יקבל מאיתנו מתנה יוקרתית".

אנשים מעדיפים להגיע לחנות?

"כן בהחלט. יש אנשים שהשירות חשוב להם והם רוצים למשש את המוצר להרגיש אותו, לראות אותו בעיניים. כמובן שבחנות יש יועצי מכירות שיכולים לענות על כל שאלה, יכולים לתת עצה טובה והרבה אנשים מעדיפים קשר עין כשהם רוכשים מוצר חשמלי. נכון שבאתר המחירים יותר זולים אבל לדבר איתנו ולהגיע לחנות חשוב עבורם יותר".

שואב אלחוטי שיאומי Roidmi F8 רק ב 1249 (צילום: באדיבות שיאומיקס ישראל יבוא מקביל)

שואב אלחוטי שיאומי Roidmi F8 רק ב 1249 (צילום: באדיבות שיאומיקס ישראל יבוא מקביל)

 

איזה הנחות מצפות לנו בבלאק פריידי? 

"לקוחות החנות יהנו מ- 20 אחוזי הנחה על כל האביזרים בחנות, מצלמות, אזניות, רמקולים, מנורות לילה ומנורות שולחן, בנוסף יוצעו ללקוחות קורקינטים של חברת שיאומי בהנחה ומחירם יהיה 1790 ₪ בלבד". הלהיט החדש של שיאומי, יצא במיוחד לקראת החורף, מדובר במדחום דיגיטלי העובד ממרחק של 10 ס"מ מראש הילד. ניתן ללחוץ עליו ומייד לקבל את הטמפרטורה אין צורך לשים מתחת ללשון או באוזן כמו במכשירים קודמים. המכשיר נחטף מהמדפים לפני כחודש וחזר לאחרונה לקראת הבלאק פריידי למדפים. מחירו יהיה 149 ₪ במקום 199 ₪ – הנחה של 50 ₪. עוד מוצר שווה במיוחד הוא שואב אבק אלחוטי של Roidmi – דומה מאוד בטכנולוגיה שלו לשואב דייסון עם אותו המפרט ולעיתים אף טוב יותר, יימכר בבלאק פריידי בחצי המחיר מהדייסון = 1249 ₪".

מדחום דיגיטלי מטווח 10 ס"מ. מחיר 149 ש"ח (צילום: האדיבות שיאומיקס ישראל יבוא מקביל)

 

מה לגבי מחשבים ניידים?

"כל לקוח שירכוש מחשב נייד יקבל תיק מחשב במתנה ועכבר של שיאומי – 2 המתנות הללו יחד בשווי 300 ₪. לפעמים מה שמייקר זה האביזרים וכאן אנחנו באים להקל על הלקוחות".

קורקינט של חברת שיאומי בהנחה ומחירם 1790 ₪ (צילום: באדיבות שיאומיקס ישראל יבוא מקביל)

קורקינט של חברת שיאומי בהנחה ומחירם 1790 ₪ (צילום: באדיבות שיאומיקס ישראל יבוא מקביל)

 

המוצרים של שיאומי נכנסו חזק לארץ?

"כן. לשמחתי אנשים רוכשים מכשירי חשמל לבית, מכשירים ניידים, קורקינטים, מחשבים ניידים ועוד. אפשר להגיד בהחלט ששיאומי התקבלה בהצלחה בקרב הקהל הירושלמי וגם הלא ירושלמי. ומי שעדיין לא מכיר אני מזמין אותו להגיע אלינו לבדוק מקרוב את המוצרים מבית שיאומי ולראות את המחירים האטרקטיביים".

שיאומיקס – קניון מלחה, קומה 3 מול טויס אר אס

טלפון: 02-5944844

לאתר שיאומיקס ישראל

פייסבוק: שיאומיקס ישראל יבוא מקביל Xiaomix Israel

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר