שיאומיקס (צילומים: ארנון בוסאני)
שיאומיקס (צילומים: ארנון בוסאני)

חדש בקניון מלחה: שיאומיקס טלפונים זולים בירושלים

חדש בקניון מלחה! המותג הסיני הפופולרי 'שיאומי' הגיע לירושלים ומציע מכשירי חשמל מכל הסוגים וכמובן טלפונים ניידים

פורסם בתאריך: 29.10.18 15:29

אם אתם לא מפסיקים לשמוע את השם 'שיאומי' ועדיין לא יודעים במה מדובר, זה הזמן לעדכן אתכם שמדובר במותג סיני ידוע בעולם למכשירי חשמל, ובהם גם לסלולר, שעשה עלייה לישראל וממוקם בקניון מלחה.

בחנות, שפתחו לפני כחודשיים שלושת השותפים, מתי צדוק, מיכל גיאת ואבישי ביבי, תוכלו למצוא מגוון רחב של מכשירים חשמליים, לצד טלפונים במחירים זולים בירושלים. החנות, שנחשבת כרגע למובילה בתחום מוצרי החשמל בירושלים, מושתתת על הקונספט של תמורה מלאה לרכישה. בה תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרי חשמל וסלולר כמו טלפונים ניידים, שואבי אבק רובוטיים, מערכות קולנוע ביתיות, טלויזיות חכמות, מחשבים ניידים ובעצם כל מכשיר חשמלי שתרצו. מה הייחודיות, אתם שואלים? התמורה והשירות. וכמו שאוהבים להגיד המנהלים: "בשיאומי מקבלים תמורה. כאן לא צריך לקחת משכנתא כדי לקנות מכשיר חשמלי, והמחירים נועדו להקל על הצרכן. אם שואב אבק רובוטי עולה בחברות אחרות 3000 ₪, סכום שלא כל אחד יכול לעמוד בו, ב'שיאומיקס' תוכלו למצוא את המוצר בחצי מחיר וכמובן כך לגבי מכשירים נוספים".

מה לגבי חיי המדף של המכשירים?

"אין שום בעיה. המכשירים מיוצרים בסין באיכות גבוהה ובטכניקה מעולה. בכל מקרה כמו לכל מוצר יש אחריות".

שיאומיקס (צילום: ארנון בוסאני)

שיאומיקס (צילום: ארנון בוסאני)

למה דווקא 'שיאומי'?

"כהחלטנו להיות שותפים עסקיים ולצאת לדרך משותפת הצבנו בתחילה דוכן VIP בקניון מלחה ובמקביל ראינו שהתחרות בתחום מכשירי החשמל הולכת ומתגברת, ושחקני חיזוק נוספים נכנסים לשוק דרך מה שנקרא יבוא מקביל. אז הוחלט לפתוח חנות בקניון. הבנו שהקהל צמא למכשירים סלולריים טובים ולאו דווקא יקרים ובכלל אנחנו לא חושבים שמכשירי חשמל חייבים להיות יקרים כל כך. כלומר לא רצינו מותג יקר במיוחד ולכן שיאומי התאימה לנו מכל הבחינות. הקונספט של 'שיאומי' התאים לנו. דרך אגב אנחנו חנות היבוא המקביל הראשונה בירושלים של מותג שיאומי ואנחנו נקראים שיאומיקס".

איך הייתם מגדירים את חוויית הקנייה ב'שיאומיקס' עבור הלקוחות?

"השקענו כסף בעיצוב החנות כדי לתת לצרכן חווייה שאין במקום אחר. החנות רחבת ידיים ופרושה על פני 80 מטר, כך שהיא מאפשרת לכל מבקר לראות את המכשיר, להתנסות בו ולהחליט אם הוא מתאים או לא. חשוב לנו שאנשים ירגישו בנוח בזמן הקנייה בחנות. לרשות הקונים עומד צוות יועצים מקצועי אותו ניתן לשאול כל שאלה ולקבל תשובה במקום".

שיאומיקס (צילום: ארנון בוסאני)

שיאומיקס (צילום: ארנון בוסאני)

איך מסתדרים שלושה חברים בניהול חברה אחת?

"לכל אחד מאיתנו, השותפים, יש את הגדרת התפקיד שלו, אלו היו הגבולות הברורים מלכתחילה. חשוב לנו להצליח בניהול העסק ולא להכשל לכן כל אחד מאיתנו עושה את מה שהוא הכי טוב בו. מיכל – מעבר לזה שהיא מורה ואמא ל-4 ילדים, מנהלת את החשבונות והכספים, אבישי – מטפל יותר בתחום חשיפת החנות והשיווק ברשתות החברתיות ומתי, שהוא גם בעלים של חנות סלולר, אחראי על הניהול בפועל".

שיאומיקס מבצעים

שיאומיקס מבצעים

מה בתכנון?

"כמובן לפתוח סניפים נוספים, להתרחב אל מחוץ לירושלים ולהביא את הבשורה לכמה שיותר קהלים".

שיאומיקס – קניון מלחה

קומה 3 מול טויס אר אס

טלפון: 02-5944844

לאתר שיאומיקס ישראל

פייסבוק: שיאומיקס ישראל יבוא מקביל Xiaomix Israel

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר