דבי בן ארוש קוסמטיקאית רפואית (צילום: ניסים פרץ)
דבי בן ארוש קוסמטיקאית רפואית (צילום: ניסים פרץ)

דבי בן ארוש: מומחית לקוסמטיקה רפואית בירושלים

אחרי תואר ראשון במנהל עסקים וקריירה מרשימה בעיריית ירושלים, החליטה דבי בן ארוש לחזור לאהבה ולחלום הילדות ולפתוח קליניקה לתחום הקוסמטיקה והיופי ולהעניק לנשים טיפול מא' ועד ת' - מקצועי, אישי ובחומרים איכותיים מבית חווה זינגבוים

פורסם בתאריך: 23.11.20 10:25

דבי בן ארוש קוסמטיקאית מומחית כבר מעל 25 שנה ובעלת קליניקה מקצועית המעניקה טיפול לכל חלקי הגוף עם התמחות בטיפולי פנים, מיצוק והצערת העור, פילינג ואיפור מקצועי, למדה את רזי המקצוע בבית הספר הידוע ובעל המוניטין למקצועות היופי "מולה סנטר". לאחר מכן המשיכה ללמוד את התחום אצל חוה זינגבוים והתמחתה בלימודי קוסמטיקה רפואית, וכיום נותנת מענה לנשים ונערות שסובלות מעור פנים בעייתי, אקנה, כתמים וקמטים ועוד.

"שנים רבות עבדתי בעיריית ירושלים כמנהלת מדור, במהלך העבודה סיימתי תואר ראשון במנהל עסקים, אך תחום הקוסמטיקה היה קיים אצלי מאז ומעולם עוד כילדה. כשגרתי בארצות הברית כ-5 שנים עבדתי בתחום ויצאתי להשתלמויות רבות וכשחזרתי לארץ פתחתי את הקליניקה שטיפלה כבר במאות נשים מכל רחבי העיר" מספרת בן ארוש.

דבי בן ארוש קוסמטיקאית (צילום: ניסים פרץ)

דבי בן ארוש קוסמטיקאית (צילום: ניסים פרץ)

טיפולי פנים, הסרת שיער בלייזר, מגוון שיטות לאיפור קבוע כולל שיטת השערה ועוד

בן ארוש מתמחה בכל הקשור לטיפוח הגוף מכף רגל ועד ראש. טיפולי הפנים מקבלים התייחסות מיוחדת מבן ארוש המעניקה טיפול פילינג, מיצוק והצערת העור, טיפול מיוחד לאקנה, פוסט אקנה ועוד בעזרת מכשיר עם טכנולוגיה חדישה המאושר על ידי משרד הבריאות.

איזה סוגי טיפולי פנים את עושה?

"מגיעות אלי מגוון רחב של נשים, מבוגרות וצעירות המעוניינות לטפח את עור הפנים ולהעניק לו מראה צעיר ומתוח. בנוסף, אני מטפלת בבעיות עור כמו אקנה, פצעים, עור מגורה, קמטים וכתמים. עיקר ההתמחות שלי לגרום לנשים לחזור לעור פנים טבעי וחלק, נשים שסובלות מהבעיות הללו מרגישות אי נוחות מול אנשים, ברמת שיחה, או פגישות פנים אל פנים. המטרה היא להחזיר את העור שלהן, אחרי סדרת טיפולים אינטנסיבית, להיות חלק ונעים. בנוסף, אפשר להגיע אלי לכל מה שקשור לאיפור קבוע שמעניק למטופלות מראה אסתטי וסימטרי כמו איילנר, תוחם שפתיים ואיפור גבות במגוון שיטות כולל שיטת השערה. מדובר בתחום חדש יחסית שנכנס לשוק האסתטיקה והיופי רק בשנתיים האחרונות. השיטה למעשה מיועדת למילוי גבות בצורה עדינה ובעזרת מכשיר עם מחט שמוחדרת אליה פיגמנט בגוון השיער של אותה מטופלת, התוצאה היא גבות עם מראה טבעי לחלוטין".

מדוע כדאי לעבור טיפולי פנים?  

"עור הפנים שלנו יותר מכל איבר בגוף חשוף לשינויי מזג האוויר, חום, קור, זיהום אויר ועוד. כפי שאנחנו מרבים לשטוף ידיים במיוחד בתקופה הנוכחית כך אנחנו צריכים להקפיד על ניקיון ובריאות עור הפנים. טיפולי פנים נועדו בראש ובראשונה לדאוג לרמה היגיינה וטיפוח העור. בעזרת סדרת טיפולים שעובדת על שורש הבעיה אפשר להגיע לתוצאות מרחיקות לכת. אישה שתשמור על עור הפנים שלה ותשתמש בחומרים איכותיים ותגיע לטיפולים בתדירות גבוהה הסיכוי שלה להימנע מכתמים או קמטים לא רצויים גבוהה. מעבר לכך, הפנים שלנו זאת החזות והרושם הראשוני שלנו בכל מפגש פנים אל פנים, ברגע שהעור נקי וחלק כך אנחנו מרגישות טוב יותר עם עצמנו, מלאות ביטחון ויכולות לכבוש כל מטרה".

אפילציה, הרמה והדבקת ריסים, שעוות בכל חלקי הגוף, לק ג'ל ומניקור והכל במקום אחד!

טיפול הארכת ריסים (צילום: דבי בן ארוש)

טיפול הארכת ריסים (צילום: דבי בן ארוש)

באילו עוד סוגי טיפולים את מתמחה?

אפשר להגיע לטיפול מזותרפיה שמחדש את העור ומטפל במגוון בעיות כמו: אקנה, צלקות וכתמים. הרמת ריסים זה גם תחום חדש יחסית בשוק אותו אני מבצעת גם כן, ועובדת עם הריסים הטבעיים של הלקוחה ובסוף הטיפול היא יכולה להגיד שלום למסקרה. בקליניקה יש גם טיפולי הסרת שיער עם קרן אור ללא כאבים של חברת "נובה מדיקל", לק ג'ל, פדיקור מניקור ועוד".

לסיום, את יכולה לתת לנו טיפ לשמירה על עור הפנים?

קודם כל תחזוקה שוטפת בבית, זה מה שמתחזק את העור להישאר במצב טוב. שימוש בחומרים איכותיים ולא בכל מוצר שאפשר להשיג ברשתות הפארם. מעבר לתחזוקה השוטפת יש להגיע לטיפולי פנים מקצועיים לוודא על סוגי המכשירים והתכשירים וכמובן לבדוק את כשירות הקוסמטיקאית וההתמחות שלה בתחום".


אם את מחפשת טיפול שייטיב עם העור שלך ויחולל בו שינוי, פני לתיאום פגישה >>>

02-5617369

052-2602995

לפייסבוק: דבי בן ארוש קוסמטיקה

יהושע בן גמלא 9, קטמון הישנה ירושלים

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר