זיוה דרעי קוסמטיקס (צילום: דניאלה דואק)
זיוה דרעי קוסמטיקס (צילום: דניאלה דואק)

זיוה דרעי קוסמטיקס: עולם היופי והטיפוח במיוחד בשבילך

"כבר מגיל קטן נמשכתי לעולם היופי, והיום אני מעניקה טיפול מקצועי עם שירות אישי ומותאם לכל לקוחה", אומרת זיוה קוסמטיקאית ובעלת המכון "זיוה דרעי קוסמטיקס". היא מציעה מגוון רחב של טיפולים החל מעיצוב ציפורניים, לק ג'ל, הסרת שיער בלייזר, מכונת שיזוף, שירותי בוטוקס וחומצה היאלורונית ועד לאיפור קבוע ועוד

פורסם בתאריך: 14.12.20 16:21

כבר בכניסה למכון "זיוה דרעי קוסמטיקס" תוכלו לחוש באווירה הטובה והשלווה השרויה במקום, בתוספת של עיצוב נקי, פינת ישיבה מפנקת וחדרים אישיים המיועדים למיני סוגי טיפולים. זיוה דרעי נמצאת בתחום הקוסמטיקה והיופי כבר מעל 15 שנה, העסק החל את דרכו כעסק ביתי קטן עם התמחות בעיצוב ציפורניים ולק ג'ל והפך להיות מכון גדול שמעניק מגוון רחב של שירותי יופי וטיפוח מקצועיים לגברים ונשים כאחד. "התחום של הקוסמטיקה כל הזמן מתפתח ומשתנה ואני יחד איתו, ראיתי את כל השינויים במהלך השנים בהן אני במקצוע וכל הזמן למדתי עוד ועוד. חשוב לי להיות עם אצבע על הדופק ולהביא ללקוחות שלי את החומרים הטובים ביותר, הטכנולוגיה המשוכללת ביותר ועל ידי כך לתת להם את הטיפול הטוב ביותר לעור הפנים, לגוף ולכפות הידיים" משתפת זיוה.

זיוה דרעי קוסמטיקס (צילום: דניאלה דואק)

זיוה דרעי קוסמטיקס (צילום: דניאלה דואק)

הסרת שיער-  טיפול מיוחד ללא כאב ולכל סוגי העור

"המגמה היום להבדיל משנים קודמות משתנה גם בתחום של הסרת שיער, אם בעבר נשים וגם גברים היו מוציאים מידי חודש עשרות שקלים להסרת שיער בשעווה והיו נהנים ממספר שבועות של עור חלק. כיום, המגמה משתנה ובשנים האחרונות ניתן למצוא אינסוף מכונות לייזר להסרת שיער לצמיתות. דבר זה מאפשר לקבל עור גוף חלק, לצמיתות בהשקעה כספית לא גדולה. אנחנו עובדים עם מכונת פריום מיוחדת עם ידית קרח, המיוחד במכונה שהיא מאפשרת הסרת שיער ללא כאב ומתאימה לכל סוגי העור מהכהה ביותר ועד הבהיר. לפי התפיסה שלי, הסרת שיער בדרך זו היא השקעה בטוחה שטומנת בחובה מעבר להפסקת ההשתעבדות לשעווה או לגילוח, להיות חופשיים ונקיים ולא כל הזמן לחשוב, מה ללבוש או מתי ללכת לים. בנוסף, נשים רבות סובלות משיעור יתר בפנים, בשפם או בסנטר. דבר זה גורם לאי נוחות ולחוסר ביטחון, הסרת השיער בפנים יכולה להעניק חלק גדול בביטחון עצמי מבלי לחשוש ולהסתיר עם כפות הידיים את החלקים השעירים".

זיוה דרעי קוסמטיקס (צילום: דניאלה דואק)

זיוה דרעי קוסמטיקס (צילום: דניאלה דואק)

מה עוד ניתן למצוא במכון הקוסמטיקה שלך?

"הרעיון בפתיחת המכון נבע מהרצון לרכז מגוון רחב של שירותים וטיפולים. אנחנו מומחים לכל מה שקשור לציפורניים, לק ג'ל, מניקור. אנחנו עובדים עם החומרים הכי איכותיים בשוק שמעניקים לציפורן מראה זוהר ומלא ונשמרים לזמן רב, מצד שני לא מזיקים לציפורן ושומרים על השכבה שמגינה עליה. עוד ניתן למצוא אצלנו מכונת שיזוף בהתאמה אישית ואחרי ייעוץ מוסיפה את הגוון הרצוי לגוף. במיוחד עכשיו לקראת החורף מגיעות אלינו נשים שרוצות לשמור על המראה השזוף גם בעונה הזאת. השימוש במכונה מבטיח גוון אחיד לכל הגוף תוך שמירה על בריאות העור. כמו כן, יש לנו רופאה מוסמכת שעושה טיפולי בוטוקס וחומצה היאלורונית. בנוסף, נשים המעוניינות באיפור קבוע יכולות למצוא את האיפור הטוב ביותר אצלנו, איפור קבוע לגבות, לשפתיים פיגמנט בשפתיים, וזאת בעזרת שיטת השערה באמצעות מיקרובליידינג.

זיוה דרעי קוסמטיקס (צילום: דניאלה דואק)

זיוה דרעי קוסמטיקס (צילום: דניאלה דואק)

טיפולי פנים מיוחדים לחידוש תאי עור, הסרת פיגמנטציה, טיפול באקנה לעור פנים זוהר ורענן

אצל "זיוה קוסמטיקס" תוכלו למצוא טיפול פנים עבור מגוון רחב של בעיות: אקנה, כתמים, קמטים וכל אחת שרוצה לחדש את תאי העור וליהנות מעור פנים נקי. הטיפולים נעשים בהתאמה אישית לכל לקוחה ולקוח והבעיה הייעודית אותה הוא מעוניין לפתור וזאת בשילוב לייזר המחדש את תאי העור ומעניק לו את המראה הצעיר. "מגיעות אלינו נשים ואפילו נערים ונערות שסובלים במשך שנים מבעיות של פצעים חמורים, כמו אקנה, או עור יבש ומגורה. במסגרת סדרת הטיפולים אנחנו מתחילים לעבוד על הבעיה וכבר מהטיפולים הראשונים ניתן לראות שיפור במצב העור. אני כל כך נהנית לראות לקוחות שנכסנו והסתירו את הפנים במיוחד אצל בני נוער, ויוצאים מכאן אחרי שניים או שלושה טיפולים עם ראש מורם. זאת מבחינתי סוג של שליחות, להחזיר ללקוחות שלי את הביטחון במראה שלהם, בגוף שלהם. יש כאלה שמגיעים ולוקחים מגוון של טיפולים כמו: טיפול פנים, הסרת שיער וגם לק ג'ל, האופן שבו הם יוצאים מהמכון גורם לי כל פעם מחדש אושר גדול. בנוסף, גם לאלו שעשו קעקועים ומעוניינים להסיר אותם יש לנו פתרון מושלם גם בשבילם".

ולסיום?

"אני נרגשת ושמחה שהגעתי לייעוד שלי ולדבר שאני הכי אוהבת לעשות, מבחינתי הגשמתי חלום ילדות, ואני אמשיך להגשים חלומות עבור כל הלקוחות שלי, כל אחד והתוצאות שהוא רוצה להשיג. כל הצוות שעובד יחד איתי נמצא כאן עבור כל אחת ואחד, השירות והמקצועיות הם בראש סדר העדיפויות שלנו ואת זה כל הלקוחות שלנו מרגישים".

זיוה דרעי קוסמטיקס: עולם היופי והטיפוח במיוחד בשבילך

להזמנת תור ושיחת ייעוץ התקשרו עכשיו >>>

טלפון: 052-3977399

כתובת: אבן 15, מרכז מסחרי מעלה אדומים 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר